Да преди 1 месец даже питах за самата кола мнения.
viewtopic.php?p=2061540#p2061540
Благодаря ти колега ще опитам това което си дал, въобще не се бях сетил, че може да е на такъв принцип.
Иначе имам второ питане, днес като палих колата ми изпиша надпис service ISP, тук поне търсачката послужи и разбрах следното, че или ремъци, масло или накладки са за смяна.
Колегата от който взимах колата си ми каза, че масло на скоростната кутия не е сменял, и сигурно е от това проблема, но имам питане ако го махна това service ISP, по начина описан във форума, после ще спре ли да излиза, защото според мен това си е хубаво, така на 10 000км, ще ме подсеща, че е за смяна, а пък и километража ми е в мили.
Как се махат врътките на парното Golf4
- drago_doikov
- Мнения: 62
- Регистриран на: Сря 22 апр 2009 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
- Контакти:
Re: Как се махат врътките на парното Golf4
От студа сгъва и прави лош контакт,поне при мен е така,като се стопли светва.и аз ще я правя тази процедура ама много студ.Иначе ще си сложа диод да нямам грижи.
- drago_doikov
- Мнения: 62
- Регистриран на: Сря 22 апр 2009 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
- Контакти:
Re: Как се махат врътките на парното Golf4
Слушаи колегата pedalchobaba Използвам случая да му благодаря за водачите.А за сервиза си го зачисти хубаво е и става лесно аз като сменям масло го правя.
- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
Re: Как се махат врътките на парното Golf4
viewtopic.php?f=11&t=136075
крушката е само една и е на средната врътка.Най-лесно става като дръпнеш средната и с едни пинсети на които си увил краичетата с черно тиксо обаче с лепещото навънка
крушката е само една и е на средната врътка.Най-лесно става като дръпнеш средната и с едни пинсети на които си увил краичетата с черно тиксо обаче с лепещото навънка
- Jonkata_v
- Мнения: 266
- Регистриран на: Вто 24 яну 2006 10:55
- Автомобил: VW GOLF MK4 Variant+MK4 HatchBac
- Двигател: 1.9TDI-90 AGR + 1.9TDI-90 AGR
- Местоположение: София
Re: Как се махат врътките на парното Golf4
Здравейте.Темата е малко старичка но за де пускам нова тема и аз се интересувам как се сваля цялото управление на парното и климатика заедно със врътките,защото на абсолютно всички степени отказа да работи? Когато извадих средното малко копче,под което стои лампичката видях,че червената пласмаса около лампичката е счупена и мърда насам-натам.Никъде не намерих инфо как излиза цялото управление,стигнах до там ,като съм махнал четирите болчета който я държат,и няма излизане. Нещо друго се разглобява май.....
Благодаря предварително,и се извинявам ако съм пропуснал подобна тема.
Благодаря предварително,и се извинявам ако съм пропуснал подобна тема.
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Как се махат врътките на парното Golf4
Здрасти,колега.Виж дали това видео ще ти е от полза http://m.youtube.com/watch?v=WUSGXL6aNUA Успех
- Jonkata_v
- Мнения: 266
- Регистриран на: Вто 24 яну 2006 10:55
- Автомобил: VW GOLF MK4 Variant+MK4 HatchBac
- Двигател: 1.9TDI-90 AGR + 1.9TDI-90 AGR
- Местоположение: София
Re: Как се махат врътките на парното Golf4
Благодаря ти колега
Попаднах на една подобна тема под друго заглавие и там е описана подробно процедурата за да не се разглобява половината табло,а тя е:
"Оказа се че е паднала пластината която е в самата врътка.И за да не сваляш цялото табло както направих аз просто първо свали капака на врътките а после с клещи издърпай и трите врътки.След това има 4 щипки,откопчаваш ги и всичко пада.След това с поялник се запоява пластинката или се взима от морга цялото управление и се сменя само червения пръстен заедно със пластинката"
Ще пробвам точно както е описана процедурата и ще пиша
Попаднах на една подобна тема под друго заглавие и там е описана подробно процедурата за да не се разглобява половината табло,а тя е:
"Оказа се че е паднала пластината която е в самата врътка.И за да не сваляш цялото табло както направих аз просто първо свали капака на врътките а после с клещи издърпай и трите врътки.След това има 4 щипки,откопчаваш ги и всичко пада.След това с поялник се запоява пластинката или се взима от морга цялото управление и се сменя само червения пръстен заедно със пластинката"
Ще пробвам точно както е описана процедурата и ще пиша
- Jonkata_v
- Мнения: 266
- Регистриран на: Вто 24 яну 2006 10:55
- Автомобил: VW GOLF MK4 Variant+MK4 HatchBac
- Двигател: 1.9TDI-90 AGR + 1.9TDI-90 AGR
- Местоположение: София
Re: Как се махат врътките на парното Golf4
Заповядайте подробно описание на цялата процедура.Обръщам специално внимание на тези който са решили да действат сами - цялата работа е много пипкава и сръчна ,и не е за всеки....много внимателно трябва да се пипа и напъва:
Сега по същество...Купих си втора употреба цял модул заедно със врътките,които преди това разглобих пред продавача за да се уверя дали е здрава въпросната пластина - беше здрава.Преди да се стигне до пластината,първо се маха пласмасата около врътките ,и след това врътките се държат на 5бр щипки,които се отщипват лесно благодарение на две тънки прави отверки.
Може всеки ако е сръчен да не си купува модул ,а да ремонтира неговия(въпросната пластина)....Сега моят ще бъде ремонтиран и ще стой за резерва,тъй като в семейството сме със два еднакви голфа.
И едно голямо ЕВАЛА на "фолксваген" ,че са оставили вратичка да не се сменя целия модул,и да не се разглобява толкова много!!!
Сега по същество...Купих си втора употреба цял модул заедно със врътките,които преди това разглобих пред продавача за да се уверя дали е здрава въпросната пластина - беше здрава.Преди да се стигне до пластината,първо се маха пласмасата около врътките ,и след това врътките се държат на 5бр щипки,които се отщипват лесно благодарение на две тънки прави отверки.
Може всеки ако е сръчен да не си купува модул ,а да ремонтира неговия(въпросната пластина)....Сега моят ще бъде ремонтиран и ще стой за резерва,тъй като в семейството сме със два еднакви голфа.
И едно голямо ЕВАЛА на "фолксваген" ,че са оставили вратичка да не се сменя целия модул,и да не се разглобява толкова много!!!
- Прикачени файлове
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта