голф 3 2Е теч на антифриз
- FreezA
- Мнения: 170
- Регистриран на: Нед 07 мар 2010 1:19
- Автомобил: Golf 3 GTi
- Двигател: 2E
- Местоположение: Г.Оряховица
голф 3 2Е теч на антифриз
Колеги проблема е следния: преди 4 5 дена ми светна лампата за намаляла течност в разширителния съд,но бързах за работа и долях вода около 500мл и малко горница и така след работа процедурата се повтори вечерта и на следващите 3 дена,но снощи забелязах,че колата тече там където е водната помпа и тази сутрин долях около литър вода,цял ден на работа нито капка преди малко гледах пак нито капка и идва въпроса какво става,маркучите по-край помпата съм ги натискал бутал но няма теч от тях купих все пак водна помпа,но вече не съм обеден че е от нея,идеи какво може да прави такива мизерии ?
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: голф 3 2Е теч на антифриз
Малък теч се търси на студен мотор. Съдаваш налягане в охл. система 0.5 бара и със силна лампа и огледалце се оглежда за мокро.
- FreezA
- Мнения: 170
- Регистриран на: Нед 07 мар 2010 1:19
- Автомобил: Golf 3 GTi
- Двигател: 2E
- Местоположение: Г.Оряховица
Re: голф 3 2Е теч на антифриз
1 литър е малък теч ??? въпроса остава защо сега не тече ?
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: голф 3 2Е теч на антифриз
Щом не го виждаш, значи е малък. Тече само като загрее мотора и се създаде налягане, но пък се изпарява.
Напъни се и осмисли това, което ти написах преди малко.
Напъни се и осмисли това, което ти написах преди малко.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19722
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: голф 3 2Е теч на антифриз
Друг е въпроса как се създава това налягане на студен двигател
- FreezA
- Мнения: 170
- Регистриран на: Нед 07 мар 2010 1:19
- Автомобил: Golf 3 GTi
- Двигател: 2E
- Местоположение: Г.Оряховица
Re: голф 3 2Е теч на антифриз
ммм колата течеше на топъл мотор след като тръгне да изстива,но странното е че сега нито на топъл нито на студен го прави,няма логика да тече 4 дена и на 5-тия сама да спре кара се по един и същи начин.
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: Пет 23 май 2014 23:33
- Автомобил: Nissan 200SX and VW Polo 6N 1996
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: голф 3 2Е теч на антифриз
Възможно е да спре да тече или да намалее, ако си разредил много антифриза с вода.
Антифриза се разширява повече от водата и по-принцип избива по-лесно.
Антифриза се разширява повече от водата и по-принцип избива по-лесно.
- FreezA
- Мнения: 170
- Регистриран на: Нед 07 мар 2010 1:19
- Автомобил: Golf 3 GTi
- Двигател: 2E
- Местоположение: Г.Оряховица
Re: голф 3 2Е теч на антифриз
това за антифриза не го знаех определено сега е разреден да не казвам че може и само вода да има.Сменям помпата наливам антифриз и ще си обади какво става
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: голф 3 2Е теч на антифриз
Това с антифриза е за бисерите! ![mhihi :mhihi](./images/smilies/mhihi.gif)
![mhihi :mhihi](./images/smilies/mhihi.gif)
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: Пет 23 май 2014 23:33
- Автомобил: Nissan 200SX and VW Polo 6N 1996
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: голф 3 2Е теч на антифриз
.muns61 написа:Щом не го виждаш, значи е малък. Тече само като загрее мотора и се създаде налягане, но пък се изпарява.
Напъни се и осмисли това, което ти написах преди малко.
По-добре ти се напъни, осмисли и научи малко нещата, вместо да определяш кое е за бисери.
Коя течност е с най-добри охлаждащи свойства?
С най-добри възможности за осъществяване на ефикасно охлаждане е водата. Тя има голям специфичен топлинен капацитет, т.е. да поема голямо количество топлина във възможно най-малък обем.
Какво съотношение на смесване е оптимално за охладителната система?.
40–50 % антифриз концентрат целогодишно.
Какви са рисковете от неподходяща концентрация на антифриз концентрат?
Неподходящото съотношение на водата и етиленгликола може да доведе до влошаване на топлоотвеждането и прегряване на системата. По-високото количество на етиленгликол (антифриз концентрат) увеличава вискозитета на охлаждащата течност и намалява нейната способност да отвежда топлина. При по-голямо количество вода има риск от замръзване, пораженията от което може да са много сериозни.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: голф 3 2Е теч на антифриз
Закарай колата на канал ,светни един прожектор ,запали и гледай,гледай отдолу,отгоре-отвсякъде.Остави я да загрее и пак гледай.Имаше един лаф-дето е текло,пак ще тече...Няма да се самоуправи.
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: Пет 23 май 2014 23:33
- Автомобил: Nissan 200SX and VW Polo 6N 1996
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: голф 3 2Е теч на антифриз
Източи водата и си долей антифриз 1:1.
Не съм запознат чак толкова с твоя двигател -2Е, но на някои има тапа на главата или блока от към страната на ангренажа (може и тя да е протекла). На твоя двигател помпата извън ангренажа ли е? Ако е долу под алтернатора, може да провериш лесно на канал дали е от нея, има и дупчица на самата помпа отдолу, като протече протича първо от там. Ако е от този модел поне се сменя лесно без да разкачаш ангренажа.
Като го уточниш от къде е си събери антифриза и сменяй частта.
Успех!
Не съм запознат чак толкова с твоя двигател -2Е, но на някои има тапа на главата или блока от към страната на ангренажа (може и тя да е протекла). На твоя двигател помпата извън ангренажа ли е? Ако е долу под алтернатора, може да провериш лесно на канал дали е от нея, има и дупчица на самата помпа отдолу, като протече протича първо от там. Ако е от този модел поне се сменя лесно без да разкачаш ангренажа.
Като го уточниш от къде е си събери антифриза и сменяй частта.
Успех!
Последна промяна от georgi_dob на Вто 01 дек 2015 21:41, променено общо 1 път.
- FreezA
- Мнения: 170
- Регистриран на: Нед 07 мар 2010 1:19
- Автомобил: Golf 3 GTi
- Двигател: 2E
- Местоположение: Г.Оряховица
Re: голф 3 2Е теч на антифриз
мисля да сменя помпата така и така съм я купил и не струва много,разглобявам оглеждам сменям наливам и се молим да не протече от друго място
,а може и малко информация с какво да почистя системата от ражда ![love.vwclub :love.vwclub](./images/smilies/love.vwclub.gif)
![a045 :a045](./images/smilies/a045.gif)
![love.vwclub :love.vwclub](./images/smilies/love.vwclub.gif)
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: Пет 23 май 2014 23:33
- Автомобил: Nissan 200SX and VW Polo 6N 1996
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: голф 3 2Е теч на антифриз
С добавка за почистване. Но ако вече е хванало доста ръжда едва ли ще има голям ефект.
Ако си имаш добро парно по-добре не се занимавай да промиваш.
Ако си имаш добро парно по-добре не се занимавай да промиваш.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: голф 3 2Е теч на антифриз
georgi_dob написа:
Какво съотношение на смесване е оптимално за охладителната система?.
40–50 % антифриз концентрат целогодишно.
То си пише концентрата как се разрежда и с колко и си става антифриз.1:1 точно няма нужда,сам си писал,че е по-добре да има повечко вода заради охлаждащите свойства,според качествата на концентрата аз карам с 1:1,5 или 1:2.
Що се отнася до теча,щом си видял,че е от помпата-сменяй.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта