Значи си в моя филм...
Сега, слагаш без да се притесняваш, плащаш си данък и ГО за 1.6, минаваш си на преглед без никакъв проблем-там не гледат номер на двигателя, нито пък някой полицай ще те накара да си отвориш капака или пък да се завре под колата да ти гледа номер на двигателя

можеш да си останеш с твоите спирачки и окачване, ако искаш да си останеш с 4х100 се сменя вътрешното каре на полуоската с такова от АБФ а външното остава твоето, скоростите на АБФ са с жила, от долу на купето се преправя планката дето държи лоста(елементарно е попринцип) също съединителят е с помпичка а не с жило, сваляш помпичката от АБФ-а и слагаш на твоята(има си заготовка), педалите не се сменят има си заготовка и там да захванеш помпичката, сменяш километража че няма да ти отчита вярно с тоя от 1.6... инсталацята от мотора до бушониерата се сменя има няколко букси(2 или 3) който не съвпадат с вътрешната ти инсталация от 1.6 те са за индикации на мигачите и за разходомера на МФА-то, но по цвят са същите няма начин да ги сгрешиш.
Общо взето е това, ако имаш други въпроси питай