Колеги, карето ми е за смяна. Отпред, дясно вътрешно каре. Вчера бях в сервиза и като я вдигнахме колата се оцъклих...в много лошо състояние е.
Можете ли да ми помогнете с малко информация - техн. инфо за карето - за да съм сигурен, че като ида в магазина ще ми предложат същото. Някой знае ли с колко зъби е това каре (33?). Карето е от типа с трите планети в него, разположени под формата на марката на мерцедес.
Питам защото от някои магазини ми искат старото каре да го видят, че не били сигурни. Нямам как да го махна и да ходя да го гледат, защото колата ми е необходима пък и не дават да я оставя в сервиза да си ме чака (много клиенти).
Хелп
Въпрос за вътрешно каре на голф 4, AGU
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Чет 12 мар 2009 0:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: burgas
Re: Въпрос за вътрешно каре на голф 4, AGU
само за инфо.откъде разбра че карето е за смяна или някои ти каза.
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5088
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос за вътрешно каре на голф 4, AGU
Пламене има вариант да не се намери карето - до 98 г. излиза че се продава с полуоската - поне по думите /и каталозите/ на Ауто+ и ЕТКА7
- Bliznak
- Мнения: 942
- Регистриран на: Вто 14 юни 2005 16:26
- Автомобил: MK6 Golf GTI
- Двигател: 2010
- Местоположение: София
Re: Въпрос за вътрешно каре на голф 4, AGU
Колеги, купих каре (само каре) - сменено е и сега всичко е ок. Ще направя снимки на смененото каре - в ужасно състояние...голям късмет, че колата стигна до сервиза.
Карето го смених в Плевен. Интересното беше, че няколко дни по-рано бяха сменяли същото пак на голф 4 1.8Т мотора. Много съм доволен от сервиза, а още повече - бях приятно изненадан че майстор Веселин от сервиза се оказа колега от форума. Само като видях сивото поло със стикера и си казах - навсякъде сме
Колега valentino, разбрах че е за смяна защото се получаваха вибрации при ускорение. След като прегледах всичките гуми и джанти за деформации, отидох в сервиз да прегледат предницата...и така разбрах. Карето беше омаслено, беше нахвърляло масло навсякъде
Карето го смених в Плевен. Интересното беше, че няколко дни по-рано бяха сменяли същото пак на голф 4 1.8Т мотора. Много съм доволен от сервиза, а още повече - бях приятно изненадан че майстор Веселин от сервиза се оказа колега от форума. Само като видях сивото поло със стикера и си казах - навсякъде сме
Колега valentino, разбрах че е за смяна защото се получаваха вибрации при ускорение. След като прегледах всичките гуми и джанти за деформации, отидох в сервиз да прегледат предницата...и така разбрах. Карето беше омаслено, беше нахвърляло масло навсякъде
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Въпрос за вътрешно каре на голф 4, AGU
Пламка,пиши и от къде и на каква цена си го купил да знаят Колегите при нужда!
Re: Въпрос за вътрешно каре на голф 4, AGU
Същия проблем и при мен, на същата кола със същия двигател (AGU).
При ускорение започва да тресе, и СЛЕД пускане на съединителя понякога се чува тропване.
По тази причина са сменени вс. тампони по двигателя (3 на брой) и свещите.
Гумите са ок. минати на баланс. Оказа се ляво вътрешно каре.
Утре ще го сменя за да потвърдя диагнозата.
При ускорение започва да тресе, и СЛЕД пускане на съединителя понякога се чува тропване.
По тази причина са сменени вс. тампони по двигателя (3 на брой) и свещите.
Гумите са ок. минати на баланс. Оказа се ляво вътрешно каре.
Утре ще го сменя за да потвърдя диагнозата.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта