Много странно - при влага не ще да пали??
Много странно - при влага не ще да пали??
Смених кабели, свеши, чукче и наковалня, капачка на делко, палец - пали на - 15, обаче почне ли да вали не ще и не ще? Голфа е 1.6 бензин/газ, карбуратор, 84 набор . Някой ако е имал подобен проблем да каже!
Ако е валяло и се е понамокрил малко Голфа, на другия ден ми се е случвало да не може да запали. Затова вечер когато е студено като го паркирам изчаквам малко на място да се поизпари водата и нямам ядове. Ти имаш ли кора под двигателя? Аз нямам и това е мнооого лошо! Като се понамокри малко и не ще да пали. Г2 1,6 бензин
- yossarian
- Мнения: 526
- Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ...
Re: Много странно - при влага не ще да пали??
zueka1 написа:Смених кабели, свеши, чукче и наковалня, капачка на делко, палец - пали на - 15, обаче почне ли да вали не ще и не ще? Голфа е 1.6 бензин/газ, карбуратор, 84 набор . Някой ако е имал подобен проблем да каже!
В ХИТ и МЕТРО има контактен спрей по 5 лв. На опаковката има нарисувана капачка на делко. Та с това пръскаш капачката на делкото от вътре и накрайниците на високоволтовите кабели. Ще забравиш влага и парцалчета.
- dtt
- Мнения: 21
- Регистриран на: Чет 30 дек 2004 9:59
- Автомобил: Golf 2
- Двигател:
- Местоположение: София
Аз имам същя проблем в момента. Не пали. Онази вечер си го спрях след път. От вчера сутринта се е заинатил и не пали. Вярно че като вдихнах капака отдолу всичко е мокро, но подсуших, капачката и кабелите. Капачката отвътре е суха. Нямаше влага. Кабелите, капачката и палеца съм ги сменял преди 2 месеца.
Пробвах с друг комутатор - не пали. Не е от него.
Ако е от влагата, не трябва ли като подсуша кабелите, капачката и бобината да запали? Като сваля някоя свещ има искра (на първи и втори)?
Някакви идеи?
Пробвах с друг комутатор - не пали. Не е от него.
Ако е от влагата, не трябва ли като подсуша кабелите, капачката и бобината да запали? Като сваля някоя свещ има искра (на първи и втори)?
Някакви идеи?
-
- Мнения: 743
- Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Добре де как така ви се мокри всичко? При мен няма също кора под двигателя, всичко се мокри яко, но абсолютно никога не ми е правила проблем с паленето заради влага...само един единствен път като мих двигателя и то забърсах с едно парцалче капачката на делкото отвътре защото имаше конденз си запали от раз.
Според мен е някъде другаде проблема...провери наистина бубината дали е наред. От това че се мокри няма как да прави такъв проблем..
Според мен е някъде другаде проблема...провери наистина бубината дали е наред. От това че се мокри няма как да прави такъв проблем..
- dtt
- Мнения: 21
- Регистриран на: Чет 30 дек 2004 9:59
- Автомобил: Golf 2
- Двигател:
- Местоположение: София
Относно влагата:
1. Първия път когато се мъчех да го направя голф-а на подводница беше в един порой. Връщах се от Девин, обърках пътя нещо някъде между Пловдив и Пазарджик. Имаше водичка над праговете, след 20-на минутки каране почна да прекъсва. Но за малко. За първи път ми се случва кола да издържи толкова дълго на такова мъчение. Опряха ми се само едни от Варна с джип, ауди А6 и Мерцедес А класа. После се засякохме, бяха пияни всичките
2. Само еди път ми е угасвала след гьол. От икономическия към младост преди ОМВ-то с над 60 в дясното платно. Спрях на бензиностанцията да заредия и не можах да запаля. Избърсах кебелите и капачката и газ.
3. Вчера сутринта не пожела да запали и не мъцва ама грам. За първи път ми се случва. Не знам от какво беше влажно под капака, може би конденз, но като има проблем почваме едно по едно докато се разбере. Та и аз така. Първо го избърсах. Може и от това да е. Не знам?! Не разбирам чак толкова. Пък и с тия чаркове ментета знае ли човек? Не запали и след това започнаха едни проби и четене във форума...
Относно бобината:
1. Ами не знам как да я пробвам. При положение, че все пак дава искра е нещо деликатно. В смисъл в стил ту таботи ту не. Или работи, но не както трябва. Нямам друга бобина за да ги подменя да пробвам. Утре мисля да я "завлека" на "доктор" и толкоз. Ако ми каже какво е, ще го постна задължително.
1. Първия път когато се мъчех да го направя голф-а на подводница беше в един порой. Връщах се от Девин, обърках пътя нещо някъде между Пловдив и Пазарджик. Имаше водичка над праговете, след 20-на минутки каране почна да прекъсва. Но за малко. За първи път ми се случва кола да издържи толкова дълго на такова мъчение. Опряха ми се само едни от Варна с джип, ауди А6 и Мерцедес А класа. После се засякохме, бяха пияни всичките
2. Само еди път ми е угасвала след гьол. От икономическия към младост преди ОМВ-то с над 60 в дясното платно. Спрях на бензиностанцията да заредия и не можах да запаля. Избърсах кебелите и капачката и газ.
3. Вчера сутринта не пожела да запали и не мъцва ама грам. За първи път ми се случва. Не знам от какво беше влажно под капака, може би конденз, но като има проблем почваме едно по едно докато се разбере. Та и аз така. Първо го избърсах. Може и от това да е. Не знам?! Не разбирам чак толкова. Пък и с тия чаркове ментета знае ли човек? Не запали и след това започнаха едни проби и четене във форума...
Относно бобината:
1. Ами не знам как да я пробвам. При положение, че все пак дава искра е нещо деликатно. В смисъл в стил ту таботи ту не. Или работи, но не както трябва. Нямам друга бобина за да ги подменя да пробвам. Утре мисля да я "завлека" на "доктор" и толкоз. Ако ми каже какво е, ще го постна задължително.
Взех си спрей против влага, пръсках всичко - капачки, накрайници, кабели - никакъв ефект, върти като луда и не пали а бие ток от капачката на делкото и кабелите. Обаче като я бутна пали на втория метър и после няма проблеми, видял съм се в чудо вече, дали е възможно от масата да прави тоя проблем, даже вчера на витиня като заваля снега и не ще да върви - прекъсва!
не пали при влага
Аз преди 1 месец си взех пасат 1.6 карбуратор газ-бензин.Предишния собственик ме предупреди за проблема с влагата.Ако не е много валяло на бензин палеше ама ако е валяло много забрави само дърпане или бутане 2-3 метра и пали и после нямя проблем освен ако не влезнеш в някоя голяма локва гасне и чакаш да изсъхне.Проблема се оказа в капачката. Върху нея имаше от пластмаса нещо като кужух все едно още една капачка и правеше дискотека навсякаде хвърчаха искри.Свалих капачката изчистих я и видях че този пластмасов кожух не знам дали така се казва е спукан.Понеже не можах да го извадя го счупих от долу имаше пак много мърсотия.Изчистих я и нея и от тогава нямам никъкав проблем с палене в мокро време и минаване през локви.Един път пак се опита да ми прави номера зажърсах я от горе само имаше пак малко прах и мърсотия и никакви проблеми.Това беше при мен дано ти помогна с нещо.
- R@do
- Батето
- Мнения: 5449
- Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
- Автомобил: Audi 80
- Двигател: ABK 1993
- Местоположение: В планината
Re: не пали при влага
hitrec написа:. Върху нея имаше от пластмаса нещо като кужух все едно още една капачка и правеше дискотека навсякаде хвърчаха искри.Свалих капачката изчистих я и видях че този пластмасов кожух не знам дали така се казва е спукан.Понеже не можах да го извадя го счупих от долу имаше пак много мърсотия.Изчистих я и нея и от тогава нямам никъкав проблем с палене в мокро време и минаване през локви.Един път пак се опита да ми прави номера зажърсах я от горе само имаше пак малко прах и мърсотия и никакви проблеми.Това беше при мен дано ти помогна с нещо.
Да, този "кожух" е важен и е много чувствителен особено когато отидеш на пароструйка - доста често се пука.
Колкото до мръсотията - това доколкото знам е графит и изобщо боклуци наелектризирани от въздуха.
Значи засега колата пали, оказа се кофти свещи! Обаче не съм сигурен че няма да ми направи проблема отново! Обаче се сетих че имам едно ЦК ключе, което не знам дали не прави тия проблеми, не го ползвам щото колицата е доволно стара и няма кой да я краде! А пък то спира токовете! Ще видиме при първия дъжд
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта