Много странно - при влага не ще да пали??

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
zueka1
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 11 яну 2005 11:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Много странно - при влага не ще да пали??

Мнениеот zueka1 » Пон 14 фев 2005 10:34


Смених кабели, свеши, чукче и наковалня, капачка на делко, палец - пали на - 15, обаче почне ли да вали не ще и не ще? Голфа е 1.6 бензин/газ, карбуратор, 84 набор :D . Някой ако е имал подобен проблем да каже!




Потребителски аватар
pinci
Мнения: 1195
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 14:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pinci » Пон 14 фев 2005 12:30


Пробвай да смениш и бубината, и моя нещо не иска да върви на мокро


zueka1
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 11 яну 2005 11:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zueka1 » Пон 14 фев 2005 16:28


Номера е че веднъж като запали после с кофи вода да го поливаш нищо му няма?


Потребителски аватар
GoGo82
Мнения: 171
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот GoGo82 » Пон 14 фев 2005 16:48


Ако е валяло и се е понамокрил малко Голфа, на другия ден ми се е случвало да не може да запали. Затова вечер когато е студено като го паркирам изчаквам малко на място да се поизпари водата и нямам ядове. :wink: Ти имаш ли кора под двигателя? Аз нямам и това е мнооого лошо! Като се понамокри малко и не ще да пали. :? Г2 1,6 бензин


zueka1
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 11 яну 2005 11:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zueka1 » Вто 15 фев 2005 10:48


Нямам кора ! В такъв случай може ли да се приспособи нещо? Пък тая простотия я прави и като паркирам и е сухо, пък по някое време завали и край на другия ден!


Потребителски аватар
batmilko
Мнения: 8856
Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
Автомобил: Opel Zafira
Двигател: 1900 CDTI
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batmilko » Вто 15 фев 2005 10:50


ми вечер си увиваш делкото и капачката с едно парцалче и сутрин преди да запалиш го махаш и ще палиш без проблем
На баща ми полския фиат по същия начин беше и това с парцала беше неотказно


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Re: Много странно - при влага не ще да пали??

Мнениеот yossarian » Вто 15 фев 2005 14:51


zueka1 написа:Смених кабели, свеши, чукче и наковалня, капачка на делко, палец - пали на - 15, обаче почне ли да вали не ще и не ще? Голфа е 1.6 бензин/газ, карбуратор, 84 набор :D . Някой ако е имал подобен проблем да каже!


В ХИТ и МЕТРО има контактен спрей по 5 лв. На опаковката има нарисувана капачка на делко. Та с това пръскаш капачката на делкото от вътре и накрайниците на високоволтовите кабели. Ще забравиш влага и парцалчета.


Потребителски аватар
dtt
Мнения: 21
Регистриран на: Чет 30 дек 2004 9:59
Автомобил: Golf 2
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dtt » Нед 06 мар 2005 18:39


Аз имам същя проблем в момента. Не пали. Онази вечер си го спрях след път. От вчера сутринта се е заинатил и не пали. Вярно че като вдихнах капака отдолу всичко е мокро, но подсуших, капачката и кабелите. Капачката отвътре е суха. Нямаше влага. Кабелите, капачката и палеца съм ги сменял преди 2 месеца.
Пробвах с друг комутатор - не пали. Не е от него.

Ако е от влагата, не трябва ли като подсуша кабелите, капачката и бобината да запали? Като сваля някоя свещ има искра (на първи и втори)?

Някакви идеи?


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Нед 06 мар 2005 20:30


Добре де как така ви се мокри всичко? При мен няма също кора под двигателя, всичко се мокри яко, но абсолютно никога не ми е правила проблем с паленето заради влага...само един единствен път като мих двигателя и то забърсах с едно парцалче капачката на делкото отвътре защото имаше конденз си запали от раз.
Според мен е някъде другаде проблема...провери наистина бубината дали е наред. От това че се мокри няма как да прави такъв проблем..


Потребителски аватар
dtt
Мнения: 21
Регистриран на: Чет 30 дек 2004 9:59
Автомобил: Golf 2
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dtt » Нед 06 мар 2005 22:59


Относно влагата:
1. Първия път когато се мъчех да го направя голф-а на подводница беше в един порой. Връщах се от Девин, обърках пътя нещо някъде между Пловдив и Пазарджик. Имаше водичка над праговете, след 20-на минутки каране почна да прекъсва. Но за малко. За първи път ми се случва кола да издържи толкова дълго на такова мъчение. Опряха ми се само едни от Варна с джип, ауди А6 и Мерцедес А класа. После се засякохме, бяха пияни всичките ;-)
2. Само еди път ми е угасвала след гьол. От икономическия към младост преди ОМВ-то с над 60 в дясното платно. Спрях на бензиностанцията да заредия и не можах да запаля. Избърсах кебелите и капачката и газ.
3. Вчера сутринта не пожела да запали и не мъцва ама грам. За първи път ми се случва. Не знам от какво беше влажно под капака, може би конденз, но като има проблем почваме едно по едно докато се разбере. Та и аз така. Първо го избърсах. Може и от това да е. Не знам?! Не разбирам чак толкова. Пък и с тия чаркове ментета знае ли човек? Не запали и след това започнаха едни проби и четене във форума...

Относно бобината:
1. Ами не знам как да я пробвам. При положение, че все пак дава искра е нещо деликатно. В смисъл в стил ту таботи ту не. Или работи, но не както трябва. Нямам друга бобина за да ги подменя да пробвам. Утре мисля да я "завлека" на "доктор" и толкоз. Ако ми каже какво е, ще го постна задължително.


zueka1
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 11 яну 2005 11:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zueka1 » Пон 07 мар 2005 10:21


Взех си спрей против влага, пръсках всичко - капачки, накрайници, кабели - никакъв ефект, върти като луда и не пали а бие ток от капачката на делкото и кабелите. Обаче като я бутна пали на втория метър и после няма проблеми, видял съм се в чудо вече, дали е възможно от масата да прави тоя проблем, даже вчера на витиня като заваля снега и не ще да върви - прекъсва!


Потребителски аватар
hitrec
Мнения: 42
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

не пали при влага

Мнениеот hitrec » Вто 22 мар 2005 19:25


Аз преди 1 месец си взех пасат 1.6 карбуратор газ-бензин.Предишния собственик ме предупреди за проблема с влагата.Ако не е много валяло на бензин палеше ама ако е валяло много забрави само дърпане или бутане 2-3 метра и пали и после нямя проблем освен ако не влезнеш в някоя голяма локва гасне и чакаш да изсъхне.Проблема се оказа в капачката. Върху нея имаше от пластмаса нещо като кужух все едно още една капачка и правеше дискотека навсякаде хвърчаха искри.Свалих капачката изчистих я и видях че този пластмасов кожух не знам дали така се казва е спукан.Понеже не можах да го извадя го счупих от долу имаше пак много мърсотия.Изчистих я и нея и от тогава нямам никъкав проблем с палене в мокро време и минаване през локви.Един път пак се опита да ми прави номера зажърсах я от горе само имаше пак малко прах и мърсотия и никакви проблеми.Това беше при мен дано ти помогна с нещо.


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Сря 23 мар 2005 3:07


ами смени колата ( базикам се)
значи не само дето немаш кора от долу, ама странна работа , такова не ми се е случвало


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5449
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Re: не пали при влага

Мнениеот R@do » Сря 23 мар 2005 10:23


hitrec написа:. Върху нея имаше от пластмаса нещо като кужух все едно още една капачка и правеше дискотека навсякаде хвърчаха искри.Свалих капачката изчистих я и видях че този пластмасов кожух не знам дали така се казва е спукан.Понеже не можах да го извадя го счупих от долу имаше пак много мърсотия.Изчистих я и нея и от тогава нямам никъкав проблем с палене в мокро време и минаване през локви.Един път пак се опита да ми прави номера зажърсах я от горе само имаше пак малко прах и мърсотия и никакви проблеми.Това беше при мен дано ти помогна с нещо.


Да, този "кожух" е важен и е много чувствителен особено когато отидеш на пароструйка - доста често се пука.
Колкото до мръсотията - това доколкото знам е графит и изобщо боклуци наелектризирани от въздуха.


zueka1
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 11 яну 2005 11:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zueka1 » Чет 24 мар 2005 12:57


Значи засега колата пали, оказа се кофти свещи! Обаче не съм сигурен че няма да ми направи проблема отново! Обаче се сетих че имам едно ЦК ключе, което не знам дали не прави тия проблеми, не го ползвам щото колицата е доволно стара и няма кой да я краде! А пък то спира токовете! Ще видиме при първия дъжд :D



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта