Голф 4 1.8.Т не пали от първият път.
Голф 4 1.8.Т не пали от първият път.
Здравейте на всички и моля за съвет и мнения за моя проблем. Колата е Голф 4 1.8.Т, от извесно време имам проблем с паленето, сутрин колата се кара само на бензин не иска да пали от първия път пали от втория и от там бърка смукача изключвам помпа сменях я два пъти без резултат в момента се чува бълбукане в резервоара като дам контакт, сменял съм и втората сонда след катализатора при диагностика не показва нищо освен грешка в сонда след изчистване друго няма и го прави само сутрин след това пали от четвърт нямам проблем с оборотите и с вървежа всичко е наред ще се радвам на помощавъ мерси много
Re: Голф 4 1.8.Т
или ако знае някой читав майстор във Враца да каже че при трима ходех и никой нищо неми каза
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Голф 4 1.8.Т
Канистър клапана, този за вентилацията на резервоара гледал ли си го, от него се получава бълбукане, когато е в покой, без да даваш на контакт? Като махнеш капачката на резервоара усещаш ли някакво налягане? Налягане на горивото мерено ли е? Да не би да пада налягането и да и трябва повече време да го вдигне или да изпуска от някъде. Ако подкачваш няколко пъти по лесно ли пали?
Re: Голф 4 1.8.Т не пали от първият път.
то подкача помпата като отвора вратата един път и втори път като подам контакт и тогава се чува помпата че жужи и бълбука и двата пъти повече и 10 пъти да подавам и връщам контакт не подкача а къде се намира тоя клапан Канистър не е мерено налягане на гориво за това питъх за читав майстор във Враца да отида
Re: Голф 4 1.8.Т не пали от първият път.
сега пробвах помпата си качва нормално иначе сутринта както качва така и бълбука за момент но като отворих капачката на резервоара няма никакво налягане съскане както беше преди от какво не държи налягане какво да сменям
-
- VW експерт
- Мнения: 12867
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Голф 4 1.8.Т
Galin79 написа:или ако знае някой читав майстор във Враца да каже че при трима ходех и никой нищо неми каза
При кои "майстори" ходи?
- ilian.
- Мнения: 316
- Регистриран на: Съб 04 юли 2009 21:41
- Автомобил: GOLF 4 AUDI A3
- Двигател: AUM AHF
- Местоположение: Своге 1,8T 20V +чип
Re: Голф 4 1.8.Т не пали от първият път.
Аз имах подобен проблем сменявах няколко помпи без да им меря налягането накрая се оказа точно в това проблема.Ако не си го мерил го направи
Re: Голф 4 1.8.Т не пали от първият път.
не искам да споменавам имена някой ако знае читав майстор да каже кой и къде е във Враца да измери налягане да погледне
- djankata74
- Мнения: 114
- Регистриран на: Съб 19 дек 2009 14:11
- Автомобил: ford focus
- Двигател: 1.6 dtci
- Местоположение: madrid
Re: Голф 4 1.8.Т не пали от първият път.
Има един клапан който държи налягането на горивото ,май тои ти е заминал и аз имах същия проблем смених го и се оправи започна да пали сутрин.
-
- VW експерт
- Мнения: 12867
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Голф 4 1.8.Т не пали от първият път.
Има един Хари,от доста време не съм го търсил.
Преди работеше в гаражите около поделението.
Та по отношение на бензиновите мотори се представи тогава добре.
Измери ми налягането на помпата,в далечната 2002 година само той уцели,че Голф 2 ГТИ има две помпи.
Преди работеше в гаражите около поделението.
Та по отношение на бензиновите мотори се представи тогава добре.
Измери ми налягането на помпата,в далечната 2002 година само той уцели,че Голф 2 ГТИ има две помпи.
Re: Голф 4 1.8.Т не пали от първият път.
къде се намира тоя клапънdjankata74 написа:Има един клапан който държи налягането на горивото ,май тои ти е заминал и аз имах същия проблем смених го и се оправи започна да пали сутрин.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Голф 4 1.8.Т не пали от първият път.
Клапана се намира на рейката, казва се регулатор за налягането на горивото. Връзва се един манометър на входа на рейката и даваш на контакт без да палиш, обаче да бъде след престой и гледаш, колко е налягането, трябва да е равно на налягането на помпата, ако е примерно 3 бара, трябва да дава 3 бара, палиш и налягането трябва да стане по малко, примерно 2,5 бара, защото регулатора го регулира, на регулатора, прилича на една метална гъбка, има един маркуч за вакуум, когато махнеш маркуча, трябва пак да вдигне налягането до 3 бара, без да бараш педала на газта.
Относно резултатите от измерването трябва да знаеш по спецификация, какви трябва да са измерените стойности.
При мен са тези, които съм ти дал за пример, при теб може да са други.
След това се гледа за, колко време пада налягането при изгасен двигател, гасиш двигателя и гледаш, какво показва манометъра, ако отиде на 0, значи имаш теч и губиш налягане.
Мен ме съмнява обаче, че проблема ти е от помпата, защото помпата подкача доста бързо. Един път при отваряне на вратата и се чува как цъка релето, после с един контакт и на втория спира, ако имаше проблем си мисля, че ще подкачва по дълго време, но за по сигурно отиди да ти проверят налягането, но трябва да оставиш колата да пренощува, защото проблема може и да не се хване, ако отидеш със загряла кола, няма как да хванат, че пада налягането в този случай.
Относно резултатите от измерването трябва да знаеш по спецификация, какви трябва да са измерените стойности.
При мен са тези, които съм ти дал за пример, при теб може да са други.
След това се гледа за, колко време пада налягането при изгасен двигател, гасиш двигателя и гледаш, какво показва манометъра, ако отиде на 0, значи имаш теч и губиш налягане.
Мен ме съмнява обаче, че проблема ти е от помпата, защото помпата подкача доста бързо. Един път при отваряне на вратата и се чува как цъка релето, после с един контакт и на втория спира, ако имаше проблем си мисля, че ще подкачва по дълго време, но за по сигурно отиди да ти проверят налягането, но трябва да оставиш колата да пренощува, защото проблема може и да не се хване, ако отидеш със загряла кола, няма как да хванат, че пада налягането в този случай.
Re: Голф 4 1.8.Т не пали от първият път.
така оригиналната ми помпа изгоря смених я с нова сигурно китайска с нея подкачаше с отваряне на вратата като дам контакт пак подкачаше но палеше от първия път но не равномерно тресе се прекъсват цилиндрите за секунда и се оправя сега съм с друга помпа втора ръка подкача си пак два пъти но първия път въртя и не пали втория пали но вече бъзика смукача после във вървежа няма проблем е не съм го издувал скоро и оборотите са наред
Последна промяна от IvanMan на Нед 07 авг 2016 11:28, променено общо 1 път.
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение! Използвай бутон "Нов отговор"!
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение! Използвай бутон "Нов отговор"!
Re: Голф 4 1.8.Т не пали от първият път.
току що го пробвах на ускорение си е на ред върви си без проблем си вдига малко над 245 толкова показва на километраж де направи ми впечатление че понякога се чува разтоварващия клапан да съска по някога не от перва на втора се чува но не всеки път аз съм малко глух та може и да него чувам клапана си е стоков
- ilian.
- Мнения: 316
- Регистриран на: Съб 04 юли 2009 21:41
- Автомобил: GOLF 4 AUDI A3
- Двигател: AUM AHF
- Местоположение: Своге 1,8T 20V +чип
Re: Голф 4 1.8.Т не пали от първият път.
И моята си вървеше и аз като теб си виках не е от помпата и така се заблуждаваха докато не я замерихме.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 38 госта