Голф IV , 2/3 врати, 2000г. 1.6 с ГИ. Проблем с ел. стъкла и аларма.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Poison88
Мнения: 30
Регистриран на: Вто 20 мар 2012 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Голф IV , 2/3 врати, 2000г. 1.6 с ГИ. Проблем с ел. стъкла и аларма.

Мнениеот Poison88 » Сря 23 ное 2016 21:49


Здравейте, днес ходих да ми сменят маслото и филтрите, но при опит да се отключи колата майстора не е успял с дистанционното, че май му заминават батериите и решил с ключа да отвори врата и почнал да пищи клаксона. След което затваря вратата и почва и другата аларма да пищи и за да спре целия шум откача клемата на акумулатора.
Идвам и закача клемата и успявам да спря целия шум, но установявам, че като запаля автомобила и давам да се смъкнат стъклата на вратите нищо не помръдва, а като заключа колата не свети червената индикация, че е включена алармата на вратата.
Отделно като потеглих чувам и едно цък-цък от пред в ляво където е акумулатора и същия шум от багажника се издава.
При което останахме и двамата :banghead
Питам го какво е правил и той ми каза само за клемата на акумулатора. Имам му пълно доверие, защото не за първи път ходя при него и се познаваме отдавна.
Според вас какво може да се е случило и по какъв начин да намеря решение на възникналите проблеми. :rolleyes




Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Голф IV , 2/3 врати, 2000г. 1.6 с ГИ. Проблем с ел. стъкла и аларма.

Мнениеот leonardo_vd » Чет 24 ное 2016 18:04


Диагностика на комфорт модула... Обучи на ново ключа.


Poison88
Мнения: 30
Регистриран на: Вто 20 мар 2012 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Голф IV , 2/3 врати, 2000г. 1.6 с ГИ. Проблем с ел. стъкла и аларма.

Мнениеот Poison88 » Пет 25 ное 2016 0:41


Проблема е решен!
Едно кабелче е дало на късо като е била отворена вратата с ключа. Съответно някакво реле заминава, а към него е вързана алармата, прозорците и датчика на вратата.
Когато е била слагана алармата са навързали един куп кабели с изолирбант и ги наръгали с алармата до дръжката за отваряне на капака.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта