Здравейте,
Има ли някакъв специфичен начин да се обезвъздуши главният спирачен цилиндър и абс помпата на марк 20 абс. Проблемът е, че при първото натискане на педала има голям ход, при второ натискане, веднага след първото, педала се вдига и е нормален. Апаратите са рециклирани, накладки и дискове са нови, от апаратите не излиза въздух при обезвъздушаване, но явно има останал такъв в помпата и помпата на абс-а.
Поздрави



Голф 3 ABF как да обезвъздушим ГСЦ и АБС Марк 20
-
- Мнения: 1989
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
- Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
- Двигател: PB 112 + 1P 98
- Местоположение: София
Re: Голф 3 ABF как да обезвъздушим ГСЦ и АБС Марк 20
При мен след хиляди мъки с обезвъздушаване на АБС на голф 4ка - и по нормалния начин и с ваг ком, педала пропадаше а въздух не излизаше от никъде, накрая надух спирачнто казанче и чак тогава успях да обезвъздуша.
- Stranger
- Мнения: 165
- Регистриран на: Чет 07 апр 2005 16:23
- Автомобил: Astra GSi V6
- Двигател: X30XE
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 3 ABF как да обезвъздушим ГСЦ и АБС Марк 20
Как го наду и какво правеше с ваг ком? Аз не можах да се вържа с ваг ком към АБС-а, но той самият работи без проблем.
-
- Мнения: 1989
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
- Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
- Двигател: PB 112 + 1P 98
- Местоположение: София
Re: Голф 3 ABF как да обезвъздушим ГСЦ и АБС Марк 20
С капачка със сложен винтил на местото на датчика и ръчна помпа на около 0.8бара. С Ваг ком, като отвориш АБС, в Basic Settings си има отдоло в падащото меню ABS pump Bleed, избираш го и следваш стъпките, иска се доста да доливаш и като цяло голямо количество течност, изцяло я сменяш.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта