


V6 2.8l BDE изключва при палене, оборотите играят, датчик колянов вал и други...
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: V6 2.8l BDE изключва при палене, оборотите играят, датчик колянов вал и други...
е сложи 6 различни бОбини :D като нищо може да е от това ;) сложи и 6 различни свещи :D Обслужване се прави така: всичко НОВО и от 1 марка поне ги гледай :D Поне аз така го разбирам, това са циганий...
- Darkbound
- Мнения: 257
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2015 13:10
- Автомобил: Golf 4 V6 204HP 4Motion
- Двигател: BDE
Re: V6 2.8l BDE изключва при палене, оборотите играят, датчик колянов вал и други...
Просто бубините са отделни и са сменяни някоя като замине една по една, а не всичките на куп, иначе днес затвориха пътищата и частите ми не можаха да пристигнат, така, че развръзката ще е утре :D
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: V6 2.8l BDE изключва при палене, оборотите играят, датчик колянов вал и други...
Извинявай колега, но каква е логиката да имаш проблем с бобина/ни, да ти прави проблем, "от време на време", не съм специалист, но според мен една бобина, кабел или свещ ако е сдала багажа, би трябвало да имаш прекъсвания постоянно, поне такъв опит съм имал с предишната ми кола, тресеше и прекъсваше, но го правише постоянно.
Датчика на коляновия вал прави подобни мизерии, ту работи, ту не работи.
Хубаво е, че имаш ваг-ком и можеш да си следиш грешките.
Бедната смес пак може да си я видиш през вага, но я дава, като процент. Мастора как е разбрал, точно на кои цилиндри сместа е леко по-бедна ми е много интересно, не знам да има такава опция във ваг-ком, може и да греша.
Датчика на коляновия вал прави подобни мизерии, ту работи, ту не работи.
Хубаво е, че имаш ваг-ком и можеш да си следиш грешките.
Бедната смес пак може да си я видиш през вага, но я дава, като процент. Мастора как е разбрал, точно на кои цилиндри сместа е леко по-бедна ми е много интересно, не знам да има такава опция във ваг-ком, може и да греша.
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: V6 2.8l BDE изключва при палене, оборотите играят, датчик колянов вал и други...
може, ако е избила бООООООбина.... може да създава само проблем при мокро/влажно/сутрешно време, а когато е топло и сухо, да няма. Когато БОооообината е една, като при мен, диагностиката на такова лайн* става трудна(освен ако не е избила тежко и не хвърчат изкри яко :D тогава ще е ясна работата), а и когато цената и е 600лв, купуването на 1 за тест, не е решение :) При него поне е лесно, с моторите след 2001г са с 6 отделни бобини и лесно се диагностицират и може дори да си позволиш да купиш за проба 1, все пак не е 600лв, а 80-100лв, ноо ако бях на негово място, поне щяха да са ми от 1 марка! Като нищо различните марки могат да водят до неравномерен сигнал и от там неравномерна работа на мотора, т.е. неговото притрисане, но може и да не е от това, гаранция-франция ;)
- Darkbound
- Мнения: 257
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2015 13:10
- Автомобил: Golf 4 V6 204HP 4Motion
- Двигател: BDE
Re: V6 2.8l BDE изключва при палене, оборотите играят, датчик колянов вал и други...
Да бе колега разбрах, че е бубина, а не бобина, все тая. Днес дойде новата бУбина и нямаше разлика така, че я върнах, ще пробвам свещи, имам тук един познат който има такъв двигател, но на A8 и ще видим дали са съвместими. Търпението ми почти е изтекло, ако и с другите свещи няма разлика отивам в сервиза на VW там поне се надявам, че ще могат да кажат какъв е проблема точно...
Колкото до газаджията, той не ми каза кой цилиндър точно прави проблем, на диагностиката на газовото, му показваше две отделни стойности когато колата е на бензин и те са за двете тройки цилиндри, и той го видя от там, на ВАГКОМ-а и аз не виждам отделно някъде да ги има двете тройки, но при него излезе и се виждаше разликата..
Колкото до газаджията, той не ми каза кой цилиндър точно прави проблем, на диагностиката на газовото, му показваше две отделни стойности когато колата е на бензин и те са за двете тройки цилиндри, и той го видя от там, на ВАГКОМ-а и аз не виждам отделно някъде да ги има двете тройки, но при него излезе и се виждаше разликата..
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: V6 2.8l BDE изключва при палене, оборотите играят, датчик колянов вал и други...
май нищо не разбра.... пише се БОООООбина... стига с тва УУУУУУ... срамота е!
Във VW на дали ще успеят да ти помогнат с диагностиката на толкова тънък проблем на 15г кола. Отделно ще те одрусат като зряла джанка за джибре! По хуу си карай така и не си давай парите. Нали сподели, че свещите са ти нови, за какво пак ще ги сменяш? Преди да си дадеш парите на разбирачите от VW или за нови 6 бр свещи, хвани почисти дросела, почисти дебитомера (със спрей за дебитомер, да не пръснеш с WD-то!) и смени въздушния филтър (тези 3те ги правя всяко лято!), адаптирай и те така, това поне е без пари и може само да подобри работата на мотора.
Във VW на дали ще успеят да ти помогнат с диагностиката на толкова тънък проблем на 15г кола. Отделно ще те одрусат като зряла джанка за джибре! По хуу си карай така и не си давай парите. Нали сподели, че свещите са ти нови, за какво пак ще ги сменяш? Преди да си дадеш парите на разбирачите от VW или за нови 6 бр свещи, хвани почисти дросела, почисти дебитомера (със спрей за дебитомер, да не пръснеш с WD-то!) и смени въздушния филтър (тези 3те ги правя всяко лято!), адаптирай и те така, това поне е без пари и може само да подобри работата на мотора.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: V6 2.8l BDE изключва при палене, оборотите играят, датчик колянов вал и други...
Значи, доколкото разбирам, двигателят в момента си работи нормално, само има леки вибрации в някакъв диапазон на оборотите. На празен ход си работи нормално, няма прекъсвания, не гасне и си набира нормално.
С една дума всичко е ок. Защо тогава правиш пробите с бобини, свещи и т.н.? Тия неща или работят или не, ако не работиха щеше да имаш мисфайъри на цилиндрите, а ти нямаш, значи работят.
Ако на бензин всичко е наред, означава, че си за газаджия, не за сервиза на ФВ.
С една дума всичко е ок. Защо тогава правиш пробите с бобини, свещи и т.н.? Тия неща или работят или не, ако не работиха щеше да имаш мисфайъри на цилиндрите, а ти нямаш, значи работят.
Ако на бензин всичко е наред, означава, че си за газаджия, не за сервиза на ФВ.

- Darkbound
- Мнения: 257
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2015 13:10
- Автомобил: Golf 4 V6 204HP 4Motion
- Двигател: BDE
Re: V6 2.8l BDE изключва при палене, оборотите играят, датчик колянов вал и други...
freelancer написа:Значи, доколкото разбирам, двигателят в момента си работи нормално, само има леки вибрации в някакъв диапазон на оборотите. На празен ход си работи нормално, няма прекъсвания, не гасне и си набира нормално.
С една дума всичко е ок. Защо тогава правиш пробите с бобини, свещи и т.н.? Тия неща или работят или не, ако не работиха щеше да имаш мисфайъри на цилиндрите, а ти нямаш, значи работят.
Ако на бензин всичко е наред, означава, че си за газаджия, не за сервиза на ФВ.
Да точно така. А тия вибрации продто не трябва да ги има и ме дразни, продто не трябва да е така, за мен това си е признак за бъдещ проблем... а и газаджията каза че има проблем на бензин и за това не може да надтрои газовото...
Изчистихме дросела и дебитомера префималко въптеки че не бяха мръсни. Колата още е разглобена че втори ден чакаме водна помпа, първата която пратиха не беше за BDE... и днес по късно ще видим...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта