Проблем със климатроник голф 3
- fenomena
- Мнения: 131
- Регистриран на: Пет 08 фев 2008 20:22
- Автомобил: VW POLO G40
- Двигател: PY
- Местоположение: София
Проблем със климатроник голф 3
климатроника просто спря...От бутони си регулирам градусите...чуват се някакви цъкания като го пускам и спирам, но тях си ги имаше и преди това...сега просто не иска да духа като му увеличавам степените....дали по-слабо да духа или по-силно.. Вентилатора работи пробвах го с + - бушони гледах релета също моля за съвет.
- niki1_j
- Мнения: 671
- Регистриран на: Нед 12 юли 2009 21:22
- Автомобил: Golf MK IV
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Sliven
- Контакти:
Re: Проблем със климатроник голф 3
За съжаление при този модел климатроник няма комбинация от бутони за самодиагностика и ще се наложи да минеш през ваг ком или др. Диагнистика като за начало.
- fenomena
- Мнения: 131
- Регистриран на: Пет 08 фев 2008 20:22
- Автомобил: VW POLO G40
- Двигател: PY
- Местоположение: София
Re: Проблем със климатроник голф 3
Дали ще покаже...
-
- VW експерт
- Мнения: 12867
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Проблем със климатроник голф 3
Пусни му една диагностика, но се оглеждай за друго управление.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Проблем със климатроник голф 3
Да използвам темата на колегата и аз да питам-климатика ми не ще въобще да включи (лампичката на копчето не светва и компресора не сработва).Да почвам ли да ровя? Кой е бушона и къде са му релетата)?Или направо да ходя при специалистите? Какъв съвет ще ми дадете?
-
- VW експерт
- Мнения: 12867
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Проблем със климатроник голф 3
Провери фреона, има ли го.
Блока за управление на перките, една прозрачна кутийка покрай акумулатора.
Блока за управление на перките, една прозрачна кутийка покрай акумулатора.
- fenomena
- Мнения: 131
- Регистриран на: Пет 08 фев 2008 20:22
- Автомобил: VW POLO G40
- Двигател: PY
- Местоположение: София
Re: Проблем със климатроник голф 3
Съвет кои може да свърши това ?
-
- VW експерт
- Мнения: 12867
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Проблем със климатроник голф 3
Кое да свърши?
- fenomena
- Мнения: 131
- Регистриран на: Пет 08 фев 2008 20:22
- Автомобил: VW POLO G40
- Двигател: PY
- Местоположение: София
Re: Проблем със климатроник голф 3
На диагностика показа че вентилатора не работи...
-
- VW експерт
- Мнения: 12867
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Проблем със климатроник голф 3
А ти казваш, че при директни 12 волта тръгва. Според мен е управлението.
Пиши на Стефан.
Пиши на Стефан.
- Megasquirt
- Мнения: 322
- Регистриран на: Чет 27 авг 2015 23:25
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем със климатроник голф 3
Що да не е релето? При такава грешка, и работещ вентилатор си е точно то. Само напиши номера му, махни му корпуса и огледай спойките. Ако не е от тях пак може да се оправи. Та или е безплатно, или поправката е 3 лв.
- fenomena
- Мнения: 131
- Регистриран на: Пет 08 фев 2008 20:22
- Автомобил: VW POLO G40
- Двигател: PY
- Местоположение: София
Re: Проблем със климатроник голф 3
Да при подаден + и - мотора тръгва гледал съм релета... ако може телефон на Стефан
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13448
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проблем със климатроник голф 3
То хубаво,че ел. мотора тръгва ама дали има четки ??? От сътресението докато му подаваш захранване може да се понамества някоя от 2те четки и да тръгва. Дръж го дълго време включен - дали няма да спре.
Виж снопчето от буксата на ел. мотора къде отива. При шараноподобните късо снопче около педя и половина отива в 1 червено таралежче с инт. схема и краен МОС транзистор за плавно управление. Това червено таралежче се управлява от драйвера на поанела на климатроника. Така като гледам панела за управление е като на Шараните до 04,1998г.
Преди няма и месец сменях четки на предния хеликоптер / х 5лв бр на Бош НХ 341 за вентилатори. 10х10 мм Изпиляват се на 10х8 мм на дълбочина 7,2 мм за да влезе в четкодържателя плътно.
Виж снопчето от буксата на ел. мотора къде отива. При шараноподобните късо снопче около педя и половина отива в 1 червено таралежче с инт. схема и краен МОС транзистор за плавно управление. Това червено таралежче се управлява от драйвера на поанела на климатроника. Така като гледам панела за управление е като на Шараните до 04,1998г.
Преди няма и месец сменях четки на предния хеликоптер / х 5лв бр на Бош НХ 341 за вентилатори. 10х10 мм Изпиляват се на 10х8 мм на дълбочина 7,2 мм за да влезе в четкодържателя плътно.
- fenomena
- Мнения: 131
- Регистриран на: Пет 08 фев 2008 20:22
- Автомобил: VW POLO G40
- Двигател: PY
- Местоположение: София
Re: Проблем със климатроник голф 3
Ще пробвам дали ще спре..
- Megasquirt
- Мнения: 322
- Регистриран на: Чет 27 авг 2015 23:25
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем със климатроник голф 3
Колеги, дайте да пишем верни работи. Релетата (а нас ни интересува определено реле) как ги гледате? Червеното "таралежче" управялява чрез ШИМ скоростта на вентилатора, а плюса на "таралежчето" идва след релето (140/106/13), та климатроника управлява масата. Релето или се презапоява, или се ремонтира. Втора ръка малко трудно се намира, но и без това е по-евтино да се ремонтира. Грешката при неработещо реле е същата - за вентилатора. Мен лично инсталацията ми беше омазана, някой беше байпаснал релето. Колегата zfa159 помогна страшно много на лични тогава. Знае всички схеми наизуст! А и да не пропусна, че предпазителя за вентилатора е закачен допълнително към бушониерата, и предпазители и релета се прозвъняват просто, няма какво да им се гледа. Ако имаш работа към студентски, или се наложи в самото реле, вътре някое от релетата да се смени, няма проблеми да минеш.
П.П. също така при включване на компресора, периките на радиатора трябва да се въртят. Това пак се управлява от другото реле в (140/106/13).
П.П. също така при включване на компресора, периките на радиатора трябва да се въртят. Това пак се управлява от другото реле в (140/106/13).
Последна промяна от Megasquirt на Сря 05 апр 2017 17:54, променено общо 1 път.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта