Здравейте.Някой собственик на Голф 3 с двигател 1.6 AEK или AFT правил ли е смяна на двигателя с AFN и имал ли е проблеми с нещо при смяната?
Освен тези неща какво друго ще ми е необходимо:
-Оборудван двигател със стартер и скорости
-горивна помпа от резервоара на дизела (предполагам бензиновата помпа от АЕК няма да е годна дизел и ще трябва да се смени и тя с АФН-сска)
-дебитомер
-табло
Спирачките предполагам остават същите.Също и полуоските и окачването като цяло (носачи,ам-ри,щанги ,пружини,главини на колела и т.н.)
Ако пропускам нещо моля да ме поправите



Голф 3 - От АЕК към AFN
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7923
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Seat Alhambra
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Голф 3 - От АЕК към AFN
AFN нямa помпa в резервоaр.
Ще ти трябвa компютър, турбо, турбопътищa, интеркулер, инстaлaция, лaпи и тaмпони зa мотор и скорости. Нови горивопроводи, a може би и резервоaр. Плюс изброените от теб чaсти. Безброй крепежи, които ги нямa в твоятa колa.
Зaщо просто не си купиш голф AFN?
Ще ти трябвa компютър, турбо, турбопътищa, интеркулер, инстaлaция, лaпи и тaмпони зa мотор и скорости. Нови горивопроводи, a може би и резервоaр. Плюс изброените от теб чaсти. Безброй крепежи, които ги нямa в твоятa колa.
Зaщо просто не си купиш голф AFN?
- stypkata
- Мнения: 1226
- Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
- Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i + Jumper 2013
- Двигател: AEK
- Местоположение: Бургас
Re: Голф 3 - От АЕК към AFN
Това "лапи" ми звучи малко като рязане на моите и заваряне на нови и съответно ще има промяна в консрукцията на колата.А на мен ми се искаше всичко да е plug and play,защото смяната няма да е за постоянно а докато реша да продавам колата,което рано или късно ще стане.Правилно ли съм разбрал?
Не искам друг голф ,защото в моя съм вложил много средства в окачване и интериора е много запазен ,няма ръжда и още много други неща с които не искам да ви занимавам.Имам условия,труда е от мен.Желание също не липсва.
Не искам друг голф ,защото в моя съм вложил много средства в окачване и интериора е много запазен ,няма ръжда и още много други неща с които не искам да ви занимавам.Имам условия,труда е от мен.Желание също не липсва.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Голф 3 - От АЕК към AFN
Плюс комп .Полуоските не знам дали и тях не трябва да смениш-все пак друга е ск.кутия.Твоята кутия с какво е-със жила или с лост.Ако е с лост.система -пиши и там човъркане...Гадничко ще е,ама ако не бързаш ,ще се получи с много труд.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7923
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Seat Alhambra
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Голф 3 - От АЕК към AFN
Търси си цял донор! Ще ти трябва почти всичко от коша, а също и ауспуха, ел инсталацията и педалите.
- stypkata
- Мнения: 1226
- Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
- Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i + Jumper 2013
- Двигател: AEK
- Местоположение: Бургас
Re: Голф 3 - От АЕК към AFN
Отказахте ме.Не очаквах да е толкова сложно .
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: koki_moki74, omonkes и 53 госта