здравейте,
значи, днес, все едно колата полудя.
До този момент е направено: фаровете да светват веднага щом колата запали и респективно да изгасват като махна от контакт. Алтернатора бе ремонтиран, понеже беше 13,5а. Вдигнахме малко оборотите, понеже тресеше, като се включат всички екстри (духалка, ЦД, фарове), Онзи ден (predi 150km) налях от Шел Vpower racing 100.
До днес - 2000км близо, със ОМВ100 бензин - колата мъркаше.
1. Днес, сутринта, парното не искаше да духа. Поиграх си с ключа и задуха. По време на път, спря за 3-4 секунди и пак се включи. Проверих буксите и моторчето при един жичкажия - и той каза, че няма проблем в тях, може самото ключе да е проблемно, но другата седмица. Откакто той разкачи буксите и пак ги закачи - не съм имал проблем.
2. После - перката за охлаждане на радиатора се побърка да върти цял ден (3 часа при спряла кола). На таблото не показваше проблем с температурата. Сигурно термостата - но реших да експериментирам. Откачих акумулатора и после термостата и пак ги закачих. Проблеми нямам.
3. След 2 часа - изведнъж колата започна да тресе, като при ниски обороти. И при студена и при загряла. Ту тресе, ту се успокои за 3-4 мин и пак почва да тресе. По едно време усетих, че на втора и трера скорост, като дам газ - малко зацепва и после. Отидох на една отсечка 5км и от първа до пета до 140км.ч - нямаше проблем, не хлъцна и не зацепи. Обаче, като пуснах на нулева - започна пак да се усеща, все едно на ниски обороти.
И всичко това на един ден.
Някой може ли да даде съвет какво става? Да не е от бензина всичко? Да не би пак да трябва да вдигна оборотите?
Колата няма оборотомер. Двигателят е NZ
Благодаря ви
Георги



много неща - Голф 2, 1.3i, NZ
- vanesto
- Мнения: 6349
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: много неща - Голф 2, 1.3i, NZ
За перката може да е от датчика, който е на радиатора. Тресенето може да е от много неща, но виж да не смуче въздух от някой маркуч, примерно за картерната вентилация. Може и от вакуум регулатора на делкото да е, може и темп. датчик на антифриза. С тоя двигател работата е проба грешка, за съжаление.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 89 госта