Сериозно прекъсване на corrado G60

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
stivcho
Мнения: 53
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 9:40
Автомобил:
Двигател:

Сериозно прекъсване на corrado G60

Мнениеот stivcho » Пет 18 мар 2005 21:07


Привет !
Проблема в първият момент беше неработеща перка на охлаждането,вследствие на което температурата на водата стигаше до 100 градуса, а на маслото 96.Оставих колата на един приятел за 2 дни и временно решение на проблема с перката е намерил като я вързал директно към акумулатора(плюса),понеже не знаел кой предпазител да провери.Според него точно тогава се е проявил и следният проблем,който всъщост и аз констатирах:При запалване когато е студен двигателя работи равномерно,т.е. при високи обороти,но след като загрее почва сериозно да се дави и да дими.Като вдигна оборотите няма проблеми,но като ги оставя да паднат проблема се появява отново.Интересното е ,че когато веднъж включих фаровете нещата се оправиха,но проблема си остава.Сега махнах тоя кабел към перката но няма промяна :cry: А ми това е очаквам мнения по въпроса и утре да действам,но все си мисля,че може нещо с главата да е :cry:




Потребителски аватар
niki_vw
Мнения: 285
Регистриран на: Вто 17 авг 2004 11:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот niki_vw » Пон 21 мар 2005 10:11


Този твоя приятел да не я е прегрял и вследствие на това да е решил вече да я охлажда принудително и да не смее да ти каже :idea:


Потребителски аватар
Ivcho
Мнения: 1439
Регистриран на: Пет 10 сеп 2004 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Ivcho » Пон 21 мар 2005 13:13


Здравей колега а разбра защо не ти е работела перката. Имал съм подобен проблем на друг автомобил и простото решение беше че не работи термостата.Колата загряваше доста но перката не се включваше. След смяната не термостата всичко си дойде на място.


stivcho
Мнения: 53
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 9:40
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот stivcho » Пон 21 мар 2005 13:18


Ами незная възможно е да е позагряла ,но да я охлажда принудително не.Аве станалото станало,но въпроса ми е как да установя дали е от главата,това ли са(какви са) признаците и дали е нормално на високи обороти да си работи нормално.Нещо компресия ли да меря кажете.... :?:


stivcho
Мнения: 53
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 9:40
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот stivcho » Пон 21 мар 2005 13:23


За вентилатора още не съм установил защо не работи понеже искам първо да си изясня другия проблем.


Потребителски аватар
niki_vw
Мнения: 285
Регистриран на: Вто 17 авг 2004 11:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот niki_vw » Пон 21 мар 2005 16:56


Ако ти губи вода ако ти се втвърдяват водните съединения ,ако имаш вода в маслото или масло в водата ако ако ......................................


stivcho
Мнения: 53
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 9:40
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот stivcho » Пон 04 апр 2005 10:08


Оказа се ,че всичко по главата и компресията е наред а тоя черен дим(сажди) на ниските обороти е неизгорял бензин.Някакви идеи ?Освен това искам да попитам има ли реле отговарящо за вентилатора на охлаждането и кое е? Разгледах линка където са описани,но нещо не успях да разбера ,че е на руски.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 119 госта