Здравейте колеги,понеже моето табло е сдало багажа,само свети и никакви признаци на живот освен показва само горивото,го смених с друго табло от Поло 1,9д,моето е 1,9Тди и всичко е точно,само че оборотомера не работи,а само при форсиране се вдига близо до 1000оборота плюс лампата за маслото постоянно свети,което ме дразни много .Купих друго табло от 1,9тди и абсолютно същите признаци,оборотите ги няма и лампичката за маслото свети плюс индикатора за температурата му не е работело(вече имам 2 неработещи табла за съжаление ),нямах време да го пробвам и се доверих на колегата ама...ако показваше и температурата щях да карам с него.Купих го с надеждата,че от полото май не пасва и е до 200км,моето до 220,но уви пасва си идеално,а и работи.Как мога да оправя този проблем.Маслото е сменено скоро.Сега не помня и кога ще станат 10 000км за обслужването масла,филтри,ролки,ремъци...,понеже километража показва км на полото,ако има начин моя да ги проверя,като го свържа с компютър или нещо поне да сиги запиша да знам колко остава до 10хил за обслужването,да ги пресметна по новото табло.С оригиналното табло лампата за маслото не свети.
Таблата на Д и ДТИ взимат показания от различни места за оборотомера и не са взаимно заменими. Лампата за маслото може би очаква други стойности като е от поло..
Тъй...хлабав кабел,новото табло и този от поло работещи,само моя оригиналния свети,но не показва...един човек ще се опита да го ремонтира,ако не в коша.Таблото от полото го оставих другия ще е резерва докато го продам.
Забравила съм за темата,така и го карам,уж хлабав кабел беше не можаха да го намерят.ЛАмпата за маслото свети и оборотиНе ме съмняват датчиците,защото и оборотите не ги показва,ако беше само лампата щях да ги сменя и двата датчика.Нашите майстори са пълна комедия. Ако трябва снимков материал и видео ще кача.