Тук малко не съм съгласен, защото газовата инсталация, за която става дума в темата, е абсолютно отделна от бензиновата. Газовата реално е присадена. Да, направено е читаво и тн, газовия комп е оптимизаран за работа точно с този двигател, но всичко е присадено, и ако газовата се байпасира, колата си работи само през бензиновата инсталация, която не знае за газовата. При по-новия модел вече нещата са много по-интегрирани, ползват се общи датчици, компа на колата е един и там е по-сложно и проблемна дюза може и да оказва влияние.
С други думи, ако майстора е извършил диагностиката както трябва (байпасирал е газовата, изтрил е грешките и тн) няма никаква причина неработеща газова дюза (за която бензиновия комп нищо не знае) да прави проблем при работата на бензин.
Голф 6 102коня бифул прекъсва на ниски обороти
Re: Голф 6 102коня бифул прекъсва на ниски обороти
И при нас случая беше с садена газ на поло 97 с някаква газ, с делко и т.н. След смяна на доста компоненти, без резултат, човека свали газовата рейка, махна газовите дюзи и ги разглоби и с просто око се виждаше, че на трети цилиндър дюзата нямаше видим отвор заради боклуче. С тънка игла само го е почистил и всичко си дойде по местата. Според мен при постоянно трупане на Misfire-и в конкретния цилиндър, бензиновия комп взима някакви мерки и почва да обърква и бензина, защото както каза и ти , той не знае за казовата и си смята, че нещо не му се получават на бензин нещата.
Re: Голф 6 102коня бифул прекъсва на ниски обороти
Да, определено ако компа чукне грешка поради misfires, се променя работата на двигателя и на бензин докато грешката не се изтрие. Но след като това се направи, колата започва да си работи нормално, до следващата грешка. Ако по бензиновата инсталация всичко е наред и колата работи на бензин без грешка или данни в реално време за misfares, проблема се търси в газовата. Ако на бензин продължава да прави детонации, първо да ги оправи и след това да рови по газовата. И понеже ми отне няколко месеца да обикалям по мързеливи майстори, се опитвам да му спестя на човека това време. Читав майстор всички тези неща би трябвало да ги съобразява.
Бобината при този мотор дефектира, цената на нова е ~400 лева, така и не разбрах дали е сменена с нова.
Бобината при този мотор дефектира, цената на нова е ~400 лева, така и не разбрах дали е сменена с нова.
Re: Голф 6 102коня бифул прекъсва на ниски обороти
да, толкова ми взеха преди 5-6 години
и BSЕ и BSF мисля, че са с една и съща като модел бобина
и BSЕ и BSF мисля, че са с една и съща като модел бобина
Последна промяна от VWGT на Сря 18 дек 2019 11:38, променено общо 1 път.
Re: Голф 6 102коня бифул прекъсва на ниски обороти
много са те изработили... клиентска цена за оригинална е 435лв да , но имаш безкраен избор от бобини в ценови диапазон 70-180лв като говорим за клиентски цени без отстъпки. С оттъпките може да вземеш Bosch за около 100лв
Re: Голф 6 102коня бифул прекъсва на ниски обороти
Е аз нямам отстъпки и да, исках нещо което е качетсвено и работи.
Ако цените са такива, значи колегата има варианти и няма какво да чака :)
Ако цените са такива, значи колегата има варианти и няма какво да чака :)
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: Вто 04 окт 2016 13:00
- Автомобил: vw golf mk5 2006
- Двигател: 1_6i BSE
- Местоположение: София
Re: Голф 6 102коня бифул прекъсва на ниски обороти
Бобина на BSE купувах преди една година за 120лв марка BERU.Нямам никакви оплаквания до днес.
Заедно с нови кабели стъпи на 200лв за информация.
Заедно с нови кабели стъпи на 200лв за информация.
Re: Голф 6 102коня бифул прекъсва на ниски обороти
Фактурата не я пазя, но в ексела стои тотал сумата от 430 лева за този ремонт. Напълно възможно е в тази сума и при мен да има кабели. Докато го реша този проблем поне два пъти ги сменях и не помня вече, отдавна беше.
Re: Голф 6 102коня бифул прекъсва на ниски обороти
Здравейте! Моят голф също е с код на мотора CHGA със заводска газ. При празен ход има леко притрисане, както на бензин, така и на газ. Смених свещите с иридиеви, кабелите и бобината също. Дрьоселът също е чист. На диагностиката не се отчитат грешки. Някакви идеи?
-
- VW експерт
- Мнения: 13390
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Голф 6 102коня бифул прекъсва на ниски обороти
По спомен тоя двигател работи на много ниски обороти на празен ход. 650-700,нещо такова ми се мотае.
Re: Голф 6 102коня бифул прекъсва на ниски обороти
https://vagdrive.com/threads/%D0%92%D1% ... hga.421/#3
В briskoda.net също има доста материал, но не е синтезиран.
Много от двигателите претрисат на празен ход, всички работят на 650 оборота на място.
В briskoda.net също има доста материал, но не е синтезиран.
Много от двигателите претрисат на празен ход, всички работят на 650 оборота на място.
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: Вто 04 окт 2016 13:00
- Автомобил: vw golf mk5 2006
- Двигател: 1_6i BSE
- Местоположение: София
Re: Голф 6 102коня бифул прекъсва на ниски обороти
donmega написа:Здравейте! Моят голф също е с код на мотора CHGA със заводска газ. При празен ход има леко притрисане, както на бензин, така и на газ. Смених свещите с иридиеви, кабелите и бобината също. Дрьоселът също е чист. На диагностиката не се отчитат грешки. Някакви идеи?
Така си работи тоя двигател....мисля,че си направил повече от нужното със смяната на свещи,бобина и тн.Няма оправия с това притрисане,не си само ти така.Казват че е заради евро стандарата и незнам си още какво,връщане на дойзгаряне на отработени газове....нещо такова ми се върти в главата.
Re: Голф 6 102коня бифул прекъсва на ниски обороти
С диагностиката вдигнах малко оборотите на празен ход на около 750. Пак си притриса, но поне не се мъчи да угасне на бензин.
https://vagdrive.com/threads/%D0%92%D0% ... i-bse.270/
https://vagdrive.com/threads/%D0%92%D0% ... i-bse.270/
- edisonov
- Мнения: 550
- Регистриран на: Пет 17 авг 2007 18:21
- Автомобил: VW Golf 8 Variant
- Двигател: 2025
- Местоположение: София
Re: Голф 6 102коня бифул прекъсва на ниски обороти
Само засечи и разхода след тази интервенция. Че и аз имах тази идея, но ми казаха да очаквам поне 1 литър отгоре по-голям разход поне на градско. Дано да не е така, но аз не го направих защото основто карам на газ, а там оборотите поне при мен са малко по-високи от колкото на бензин - около 700 и не се усеща това претрисане както на бензин.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 51 госта