Има ли подгрев на антифриза Джета 1,9 тди 2009 г?
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: Съб 28 мар 2020 19:04
- Автомобил: Jetta
- Двигател: BXE 2009 г
- Местоположение: Пловдив
Re: Има ли подгрев на антифриза Джета 1,9 тди 2009 г?
А за какво се прави РЕСЕТ на климатроника пак с комбинация на два бутона?
Re: Има ли подгрев на антифриза Джета 1,9 тди 2009 г?
Ресет при четворките се правеше, когато спре да духа, и започне само да мига дисплея. Не знам защо се получаваше, може би някоя грешчица, но аз съм правил няколко пъти обикновено в лошо време Доколкото помня, можеше и грешки да се трият с това меню, поне на климатроника. Току виж, и тук да има такъв момент.
С риск да ме оплюва някой...
Помисли за тривиален проблем - позадръстено радиаторче на парното в купето и недостатъчна циркулация на антифриз през него. Понеже смяната е тегава, едно промиване ако се направи, може да има положителен ефект.
/Един колега в работата, с Ауди V6 2,4 доста се оплаква от слабо парно. Буквално всяка есен промива радиаторчето в купето с разни бози, чрез сваляне на маркучите при двигателя, и пълнене и проточване. Интересното е че прави замервания на температурата преди и след процеса, и деиствително има разлика в градусите който излизат от духалките. А го кара само с оригинален антифриз. Цялата ситуация е много странна /
Служебно карам шкода фабия 1,9tdi/2008г., а на гаджето колата е сеат леон 1,9tdi/2008г., като и за двете коли мога да кажа че след няколко километра започва да духа топло. Малко е субективен усета за топло, понеже не съм го мерил колко градуса е, но се осеща. Обаче, за да стане жега и в двете, трябва да настъпиш.
С риск да ме оплюва някой...
Помисли за тривиален проблем - позадръстено радиаторче на парното в купето и недостатъчна циркулация на антифриз през него. Понеже смяната е тегава, едно промиване ако се направи, може да има положителен ефект.
/Един колега в работата, с Ауди V6 2,4 доста се оплаква от слабо парно. Буквално всяка есен промива радиаторчето в купето с разни бози, чрез сваляне на маркучите при двигателя, и пълнене и проточване. Интересното е че прави замервания на температурата преди и след процеса, и деиствително има разлика в градусите който излизат от духалките. А го кара само с оригинален антифриз. Цялата ситуация е много странна /
Служебно карам шкода фабия 1,9tdi/2008г., а на гаджето колата е сеат леон 1,9tdi/2008г., като и за двете коли мога да кажа че след няколко километра започва да духа топло. Малко е субективен усета за топло, понеже не съм го мерил колко градуса е, но се осеща. Обаче, за да стане жега и в двете, трябва да настъпиш.
Re: Има ли подгрев на антифриза Джета 1,9 тди 2009 г?
Карам същата Джета 2009 година от три години и мога да кажа, че по убита кола от тая не съм карал. Зимата скърцат всички пластмаси, парно на куково лято, има само добър подгрев на седалките и готин климатроник за лятото. Двигателя е шумен. Харчи малко гориво, затова още я търпя.Ако няма парктроник няма добра видимост. Купих я лично от Германия на 95 000 км. Сега е на 150 000 и бих се отървал от нея при първа възможност
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Има ли подгрев на антифриза Джета 1,9 тди 2009 г?
Принципно трябва да се сравняват сравними неща.
Отделно, за някои неща може би има значение и къде се произвежда конкретно това поколение Джета(и Голф комби), за разлика от нормален Голф, Голф Плюс, Туран...
...
ПП: Джета е най-продаваният Фолксваген в Щатите, съответно и най-продаваната европейска кола. Специално от това поколение се правят в Мексико и за Америка и за Европа. В Европа продажбите са зле, и са били зле и преди това(Бора, Венто), и затова спират да ги произвеждат на Стария континент.
Отделно, за някои неща може би има значение и къде се произвежда конкретно това поколение Джета(и Голф комби), за разлика от нормален Голф, Голф Плюс, Туран...
...
ПП: Джета е най-продаваният Фолксваген в Щатите, съответно и най-продаваната европейска кола. Специално от това поколение се правят в Мексико и за Америка и за Европа. В Европа продажбите са зле, и са били зле и преди това(Бора, Венто), и затова спират да ги произвеждат на Стария континент.
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: Съб 28 мар 2020 19:04
- Автомобил: Jetta
- Двигател: BXE 2009 г
- Местоположение: Пловдив
Re: Има ли подгрев на антифриза Джета 1,9 тди 2009 г?
Да по онези кодове на картончето излиза че е правена в Мексико.Като цяло съм доволен от колата.Има подгрев на седалките и като загрее вече има много добро парно.Но след като има нагревател очаквах да запоочне да духа веднага топло, а то едно блудкаво.За двигателя не бих казал,че е чак толкова шумен.
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: Съб 28 мар 2020 19:04
- Автомобил: Jetta
- Двигател: BXE 2009 г
- Местоположение: Пловдив
Re: Има ли подгрев на антифриза Джета 1,9 тди 2009 г?
Да не отварям нова тема.Махнах пластмасите и стигнах до печката.Не я вадих.Та като не е пусната напрежението е 14,2 V , а като пусна парното се включва и пада на 13,65 V.При 2000 оборота 13,8 най-много.Като пусна и подгрева на седалката 13,3 V. Това нормално ли е или не?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: tdi fen и 264 госта