Golf 4 1.4 16v Проблем с паленето
- tdi fen
- Мнения: 4041
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Golf 4 1.4 16v Проблем с паленето
сместа е леко богата, но е в норма на газ ли работеше ?
- javor_bg
- Мнения: 722
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 4 1.4 16v Проблем с паленето
Не виждам нищо притеснително. Моите на NGK имат съпротивление на централния електрод около 3.8 килоома. За свещите аз гледам дали е изяден централния електрод, в резултат на което се увеличава междуелектродното разстояние, което от своя страна товари бобината.
Идеята да се пробва да се запали на изключени дюзи и след това да се пробва дали от следващият път ще запали с включени дюзи ми хареса.....
Идеята да се пробва да се запали на изключени дюзи и след това да се пробва дали от следващият път ще запали с включени дюзи ми хареса.....
Re: Golf 4 1.4 16v Проблем с паленето
Да на газ беше, не се сетих въобще да превключа на бензин. Ама тея дни ще видя и на бензин. Ппц до скоро налягането на изпарителя ми беше около 1,5 тъй като не съм ходил при газджия доста време и нямам кабел да го видя ,пък нали с времето трябва да се проверява. Та имах малко проблем с придърпване при превключване и след намяляването поизчезна, а аз даже още малко намалих налягането и вече съвсем леко се усеща. Може и заради това са малко завишени и преди евентуално са били доста по-завишени.
За свещите моите ги меря между горната част и електрода и имах около 1500ома. NGK иридиеви с резистор (не знам има ли без :D). Чувал съм ,че имат по-ниско съпротивление ама никъде не намирам за тях какво е.
За дюзите реално нямаше някакъв замисъл, а просто да видя което предложи за стартера и се сетих ,че ако е от датчик който не сработва в началото бинтрябвало при няколко завъртания да си сработи като включа дюзите ама уви... За стартера нормални ли са тея обороти? Ламбда сондата само по диагностика мога ли да разбера дали сработва коректно. Замислих се възможно ли е разстоянието на електродите на свещите да оказва влияние при запалването чак така? Чувал съм ,че на газ трябва да е по-малко от бензин и май да е около 0.7-0.8 ,а тея дето имам са около 1мм ако не се лъжа.
За свещите моите ги меря между горната част и електрода и имах около 1500ома. NGK иридиеви с резистор (не знам има ли без :D). Чувал съм ,че имат по-ниско съпротивление ама никъде не намирам за тях какво е.
За дюзите реално нямаше някакъв замисъл, а просто да видя което предложи за стартера и се сетих ,че ако е от датчик който не сработва в началото бинтрябвало при няколко завъртания да си сработи като включа дюзите ама уви... За стартера нормални ли са тея обороти? Ламбда сондата само по диагностика мога ли да разбера дали сработва коректно. Замислих се възможно ли е разстоянието на електродите на свещите да оказва влияние при запалването чак така? Чувал съм ,че на газ трябва да е по-малко от бензин и май да е около 0.7-0.8 ,а тея дето имам са около 1мм ако не се лъжа.
- javor_bg
- Мнения: 722
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 4 1.4 16v Проблем с паленето
Аз никога не съм пипал налягането на моя газов инжекцион (преди Фобос, сега Романо Антонио) и да чукна на дърво не се е и налагало. Иначе - да, така се мери съпротивлението на свещите. Аз на моите кабели също им меря съпротивлението и е до 15 килоома макс. Също така докато меря огъвам кабелите особено в двата края до лулите и гледам дали няма да прекъснат. Също така ги пръскам с пулверизатор , както и бобината , докато колата работи и гледам дали няма да прекъсне двигателя. Нормални са оборотите на стартера според мене. Принципно аз не съм имал проблеми на газ, карайки с номиналното разстояние на електродите на свещите, което при мене е 1.1 мм. Обаче от години съм го намалил на 0.8-0.9мм винаги.
- peshodomo
- Мнения: 30
- Регистриран на: Съб 31 яну 2009 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Drqnovo
Re: Golf 4 1.4 16v Проблем с паленето
Здравейте, пиша в тази тема, защото имам същия проблем със студения старт, колата е голф 4 1.4 16V 75к.с. Колата е без газ, проблема е когато колата е изстинала, при първото завъртане на ключа, пали я от 3 или 6 път. При диагностиката изписва бедна горивна смес, а ако я четем при палене набива грешка датчик колянов вал. Интересното е че, след като запали няма проблеми, работи нормално и колкото пъти я загася толкова пъти пали от първия път. Моля дайте съвет за проблема, че в сервиз за смяна на датчика искат демонтаж на двигателя, което знам е излишен разход.
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Вто 01 юни 2010 14:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Lv,NV
Re: Golf 4 1.4 16v Проблем с паленето
Провери в живи данни стойности на термо датчиците,да не лъже някой датчик..
- zografski
- Мнения: 2587
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Golf 4 1.4 16v Проблем с паленето
Заглавие: Golf 4 1.4 16v Проблем с паленето
Лоллл къде се пада датчика на коляновия вал та се иска демонтаж на двигателя... аз хем съм с 2.8 V6 и не се налага демонаж на двигателя... тежко се съмнявам при 1.4 да го изисква :D по скоро смени сервиза или майстора :)
По принцип както описваш проблема, напълно възможно датчика да е за подмяна, но до колкото си спомням при 1.4 си се сменя елементарно.
ПП - взимай Бош-овск ;)
peshodomo написа:Здравейте, пиша в тази тема, защото имам същия проблем със студения старт, колата е голф 4 1.4 16V 75к.с. Колата е без газ, проблема е когато колата е изстинала, при първото завъртане на ключа, пали я от 3 или 6 път. При диагностиката изписва бедна горивна смес, а ако я четем при палене набива грешка датчик колянов вал. Интересното е че, след като запали няма проблеми, работи нормално и колкото пъти я загася толкова пъти пали от първия път. Моля дайте съвет за проблема, че в сервиз за смяна на датчика искат демонтаж на двигателя, което знам е излишен разход.
Лоллл къде се пада датчика на коляновия вал та се иска демонтаж на двигателя... аз хем съм с 2.8 V6 и не се налага демонаж на двигателя... тежко се съмнявам при 1.4 да го изисква :D по скоро смени сервиза или майстора :)
По принцип както описваш проблема, напълно възможно датчика да е за подмяна, но до колкото си спомням при 1.4 си се сменя елементарно.
ПП - взимай Бош-овск ;)
- peshodomo
- Мнения: 30
- Регистриран на: Съб 31 яну 2009 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Drqnovo
Re: Golf 4 1.4 16v Проблем с паленето
red bulll написа:Провери в живи данни стойности на термо датчиците,да не лъже някой датчик..
Проверени са, всички термодатчици работят нормално, колкото е температурата на вън, толкова измерват. Не дава грешка при тях.
Re: Golf 4 1.4 16v Проблем с паленето
zografski написа:Заглавие: Golf 4 1.4 16v Проблем с паленетоpeshodomo написа:Здравейте, пиша в тази тема, защото имам същия проблем със студения старт, колата е голф 4 1.4 16V 75к.с. Колата е без газ, проблема е когато колата е изстинала, при първото завъртане на ключа, пали я от 3 или 6 път. При диагностиката изписва бедна горивна смес, а ако я четем при палене набива грешка датчик колянов вал. Интересното е че, след като запали няма проблеми, работи нормално и колкото пъти я загася толкова пъти пали от първия път. Моля дайте съвет за проблема, че в сервиз за смяна на датчика искат демонтаж на двигателя, което знам е излишен разход.
Лоллл къде се пада датчика на коляновия вал та се иска демонтаж на двигателя... аз хем съм с 2.8 V6 и не се налага демонаж на двигателя... тежко се съмнявам при 1.4 да го изисква :D по скоро смени сервиза или майстора :)
По принцип както описваш проблема, напълно възможно датчика да е за подмяна, но до колкото си спомням при 1.4 си се сменя елементарно.
ПП - взимай Бош-овск ;)
На мен 1,6 16V 105 (AUS) се измъчиха много яко със смяната. Свалянето стана супер лесно, но слагането на новия...40-50 мин. двама човека се мъчиха. Пo едно време искаха да свалят половината окачване на предна дясна гума. На земята имаше един свален от друг голф 4 бензинка и беше на друго място с по-различен монтаж.
И внимавайте с датчиците понеже се различават много.
ПП: Моята винаги си имаше проблем със сутришното палене, но знаех че от 2-3 път пали и така и не потърсих проблема.
- zografski
- Мнения: 2587
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Golf 4 1.4 16v Проблем с паленето
То и при моя V6 трудно се сменя, но чак да свалям двигателя... малко ми идва ту мъч да го повярвам :D
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост