Здравейте! Както може да видите в заглавието колата е Golf 5 1.6 102 коня газ-бензин. Отскоро на светофарите колата ми губи оборот и после си го възстановява пак на 650, не го прави винаги, но веднъж на 100-150км. След диагностика ламбда сонда ми е дала грешка и бях на майстор, който каза, че трябва да се смени, обаче четях малко из форума и се обърках. На някои места пишеше, че може да не е ламбда сонда,а от нещо друго и тем подобни, затова реших да кача точно грешката, за да може човек, който има повече опит да ми каже дали наистина проблемът е в него и трябва да купя нова за 200-300лв. Искам да кажа, че извадих Ламбда сондата и го почистих (изглеждаше си чист), но без никакъв ефект. Та дали проблемът е в ламбда сондата и дали смяната му ще реши проблема?
18675 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1
P2243 - 006 - Reference Voltage Open Circuit - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 1184 /min
Mass Air / Rev.: 92.7 mg/str
Voltage: 0.000 V
Bin. Bits: 00000010
RPM: 1632 /min
Mass Air / Rev.: 305.2 mg/str
Voltage: 0.000 V
Bin. Bits: 00000010
Golf MK5 2008г. 1.6 102к.с - Ламбда сонда B1 S1
- jordan17772
- Мнения: 673
- Регистриран на: Пет 01 ное 2013 22:55
- Автомобил: Golf IV 105ps + Passat B6 200ps
- Двигател: BCB + CAWB
Re: Golf MK5 2008г. 1.6 102к.с - Ламбда сонда B1 S1
Работещата марка за ламда сонда е NGK. Май бяха около 350лв.
Re: Golf MK5 2008г. 1.6 102к.с - Ламбда сонда B1 S1
Значи викаш смяната на ламбда сонда ще ми разреши проблема, не е от друго щом е дал тази грешка
-
- Мнения: 231
- Регистриран на: Вто 04 окт 2016 13:00
- Автомобил: vw golf mk5 2006
- Двигател: 1_6i BSE
- Местоположение: София
Re: Golf MK5 2008г. 1.6 102к.с - Ламбда сонда B1 S1
NGK/NTK 1851 е модела и няма заместител.Купувах я преди 3месеца за 280лв.
Пробвай докато прави проблема с оборотите да извадиш буксата на сондата и виж дали ще има промяна....оборотите трябва да се стабилизират ако е извадена буксата.
Пробвай докато прави проблема с оборотите да извадиш буксата на сондата и виж дали ще има промяна....оборотите трябва да се стабилизират ако е извадена буксата.
Re: Golf MK5 2008г. 1.6 102к.с - Ламбда сонда B1 S1
Гледам продават по-евтини алтернативи на Ridex. Те няма ли да свършат работа. + то това с оборотите го прави веднъж на 100 км и няма как да го хвана и да извада буксата веднага. Дали колата ще запали и работи с извадена букса на ламбда сондата като цяло? И как точно ще работи дали ще се прецака нещо?
-
- Мнения: 231
- Регистриран на: Вто 04 окт 2016 13:00
- Автомобил: vw golf mk5 2006
- Двигател: 1_6i BSE
- Местоположение: София
Re: Golf MK5 2008г. 1.6 102к.с - Ламбда сонда B1 S1
Незнам колега,да не гледаш заместители на задната ламбда сонда,тя има 10 заместитела?Предната е 6 пинова,широколентова се води.Няма никакъв проблем да я извадиш по време на работа на мотора,даже може да караш без нея,само разхода е висок.
Последна промяна от nikname на Вто 21 ное 2023 12:13, променено общо 1 път.
- tomata
- Мнения: 484
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 18:21
- Автомобил: VW Passat B5 Alhambra
- Двигател: AWT AWC
- Местоположение: Пазарджик
Re: Golf MK5 2008г. 1.6 102к.с - Ламбда сонда B1 S1
Преди 2 седмици сменихме лансондата и дебитомера на голф плюс същият двигател и година, и оборотите заспаха и разхода е потчи каталожен. Моят съвет е да смениш и него ефтин е 40 45лв.
-
- Мнения: 231
- Регистриран на: Вто 04 окт 2016 13:00
- Автомобил: vw golf mk5 2006
- Двигател: 1_6i BSE
- Местоположение: София
Re: Golf MK5 2008г. 1.6 102к.с - Ламбда сонда B1 S1
При тоя мотор няма дебитомер,може би имаш предвид MAP сензор....преди да го смени колегата,да се погледне на живи данни какви са му показанията,че хубав аналог е 100лв.Трябва да показва на място около 350-400mbar.
- tomata
- Мнения: 484
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 18:21
- Автомобил: VW Passat B5 Alhambra
- Двигател: AWT AWC
- Местоположение: Пазарджик
Re: Golf MK5 2008г. 1.6 102к.с - Ламбда сонда B1 S1
Говоря за един на колекторите някъде, играел ролята на дебитомер. Един газаджия ми беше казвал, че този мотор страда от този датчик и от вакуми
-
- VW експерт
- Мнения: 12861
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Golf MK5 2008г. 1.6 102к.с - Ламбда сонда B1 S1
Щом е на колектора какъв сензор е?
Баш МАР си е.
Баш МАР си е.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта