Решено ама не точно!!! Голф 3 94' 2е Обороти, гасне, гори много, загрява и още нещо

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Irnik
Мнения: 140
Регистриран на: Съб 08 апр 2023 22:28
Автомобил: Бора
Двигател: АКЛ 1999
Местоположение: София област

Re: Голф 3 94' 2е Обороти, гасне, гори много, загрява и още нещо

Мнениеот Irnik » Чет 25 май 2023 14:12


Мотор глъхне при достигане на някакви обороти от недостиг на гориво . При тебе не е така , по скоро е от центровката /момента на запалване /. Центровката е ОК , ако мотора има стабилни , ниски и високи обороти /стабилно работи на празен ход , така и силно форсиран/ . По горе е описано как се прави . Може да отбележиш положението на делкото и да го врътнеш наляво , надясно , да видиш дали ще се стабилизират оборотите , или закарай на майстор ако не си се занимавал с такива работи. Повечето от нас караме стари коли /на стотици хил./ , затова като се купи първо трябва да се премери компресията /показва дали мотора е здрав / и след това се прави всичко останало /описаното по горе / . Дано да не от това , но при загуба на компресия от износени сегменти свещите зацапват . Твърде вероятно е от центровката , мотора да загрява .




Irnik
Мнения: 140
Регистриран на: Съб 08 апр 2023 22:28
Автомобил: Бора
Двигател: АКЛ 1999
Местоположение: София област

Re: Голф 3 94' 2е Обороти, гасне, гори много, загрява и още нещо

Мнениеот Irnik » Чет 25 май 2023 14:25


За алтернатора , при работещ двигател мериш с мултиметър напрежението на акумолатора . Трябва да е 13-14 волта и на празен ход и на по високи обороти . За тока , включи фарове , вентилатор парно , на празен ход и пак премери с мултицета /13-14 волта , трябва да ги има / .


TheEx0rcist
Мнения: 16
Регистриран на: Пет 25 ное 2022 21:28
Автомобил: Golf 3
Двигател: 2E

Re: Голф 3 94' 2е Обороти, гасне, гори много, загрява и още нещо

Мнениеот TheEx0rcist » Чет 25 май 2023 17:12


Irnik написа:За алтернатора , при работещ двигател мериш с мултиметър напрежението на акумолатора . Трябва да е 13-14 волта и на празен ход и на по високи обороти . За тока , включи фарове , вентилатор парно , на празен ход и пак премери с мултицета /13-14 волта , трябва да ги има / .


Замерен!
На празен ход и на обороти - 14.27 волта без никакви колебания. Стоят си така.
Включени къси и вентилатор на последна степен - 13.85 волта без колебания

EDIT EDIT EDIT... Слава богу ПРОБЛЕМА Е РЕШЕН!

Таааааааа.... За съжаление никой не спомена да прегледам системата за регенериране на бензинови пари. Става въпрос за джуджавката под кутията за входящия въздух. Какво точно беше при мен?! Както по-напред в темата споменах, че колата е удряна от страната на дебитомера и е имало невероятно неадекватни манипулация колкото да я закрепят като за продан.
Долната част на кутията на въздушния филтър беше прищипала двата маркуча, които са свързани към филтъра с активен въглен. Натиснати с кутията до такава степен, че бяха чак огънати и реално абсолютно нищо не преминаваше през тях. Пооправих ги, наместих ги и в момента няма проблеми с глъхнене при подаване на газ.

Благодаря на всички включили се в разгадаването на мистерията. :drunk


Потребителски аватар
Ивайло Димов
предупреждение за БАН
Мнения: 1519
Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
Местоположение: Шумен

Re: Решено!!! Голф 3 94' 2е Обороти, гасне, гори много, загрява и още нещо

Мнениеот Ивайло Димов » Пет 26 май 2023 6:40


Супер,понякога проблемите имат просто решение но ние нямаме достъп до автомобила .Всеки се опитва да помогне на база собствен опит и знания ,но без реален контакт с автомобила наистина е трудно.


TheEx0rcist
Мнения: 16
Регистриран на: Пет 25 ное 2022 21:28
Автомобил: Golf 3
Двигател: 2E

Re: Решено!!! Голф 3 94' 2е Обороти, гасне, гори много, загрява и още нещо

Мнениеот TheEx0rcist » Сря 07 авг 2024 19:02


Здравейте, аз малко да повдигна темата.
Следния въпрос сега е актуален. Стрелката на водата в градско стои около 100те градуса, вентилатор работи, първа степен, втора степен, поохлади малко и пак наново... забиването на муцуната пак си го има при стъпкване на газта. Помагайте!

Edit. Можете ли да ми кажете за какво са тези двете? Празната букса се намира при моторчето за чистачките.

https://yourimageshare.com/ib/AQktbXsoFI
https://yourimageshare.com/ib/MWkdERJWCy



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 122 госта