Проблем със спирачките. Голф 5
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7748
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Проблем със спирачките. Голф 5
В тая кутия трябва да влизат вакуум от вакуум помпата, управляващите маркучлета към разните актуатори (турбо, егр и т.н.) и атмосферно налягане ( което е нужна за когато трябва да се върнат актуаторите) това последното ако е затапено няма как да се разтовари турбото, или да се затвори егр-а, например.
- Zdravkov94
- Мнения: 135
- Регистриран на: Съб 05 мар 2022 23:56
- Автомобил: VW Golf 5
- Двигател: BKD 2005
Re: Проблем със спирачките. Голф 5
Ами не разбирам мъча сам да се оправя защото ми писна от майстори проклети и алчни. Всеки режи маха..Приятел гледам кутията има 7 входа при мен 3 са затапени. Егр и Егр охладител добре ама не мога да разбера кое е другото 1 което може би трябва да се възстанови.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7748
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Проблем със спирачките. Голф 5
Каква е колата? Голф5 140коня, какво? Бензин? Дизел? Код на мотора?
Такава кутийка сменях на тъста преди няколко години. Колата беше туран 1.9 TDI 105коня.. Оказа се , че неговата си е здрава Аварийният режим беше заради залепнала геометрия. А геометрията залепнала заради теч от егр охладителя, който пък е монтиран баш над турбото. Та антифриз и жега и това нещо беше като заварено. Въобще не помръдваше
Такава кутийка сменях на тъста преди няколко години. Колата беше туран 1.9 TDI 105коня.. Оказа се , че неговата си е здрава Аварийният режим беше заради залепнала геометрия. А геометрията залепнала заради теч от егр охладителя, който пък е монтиран баш над турбото. Та антифриз и жега и това нещо беше като заварено. Въобще не помръдваше
- Zdravkov94
- Мнения: 135
- Регистриран на: Съб 05 мар 2022 23:56
- Автомобил: VW Golf 5
- Двигател: BKD 2005
Re: Проблем със спирачките. Голф 5
Колата е Голф 5 16v 2.0Tdi 140 к.с 2005г , код на мотор BKD.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7748
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Проблем със спирачките. Голф 5
https://www.catcar.info/audivw/?lang=en ... Q3NA%3D%3D
Явно са 7 бр.
1. Маркуча към сервото (вакуум)
2. Въздушният филтър (атмосферно налягане)
3. Търбо
4, ЕГР
5. ЕГР в охладителя
6. Клапата за меко гасене
7. Вакуумен резервоар
При теб кои са затапени?
Явно са 7 бр.
1. Маркуча към сервото (вакуум)
2. Въздушният филтър (атмосферно налягане)
3. Търбо
4, ЕГР
5. ЕГР в охладителя
6. Клапата за меко гасене
7. Вакуумен резервоар
При теб кои са затапени?
- Zdravkov94
- Мнения: 135
- Регистриран на: Съб 05 мар 2022 23:56
- Автомобил: VW Golf 5
- Двигател: BKD 2005
Re: Проблем със спирачките. Голф 5
2,3 и 7 мисля. Реално са 7 , но се използват 6 ( сега го видях)
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7748
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Проблем със спирачките. Голф 5
Значи е само един ЕГР
- Zdravkov94
- Мнения: 135
- Регистриран на: Съб 05 мар 2022 23:56
- Автомобил: VW Golf 5
- Двигател: BKD 2005
Re: Проблем със спирачките. Голф 5
goppa написа:Значи е само един ЕГР
Тоест? Иначе има снимка нагоре във темата кои са. Утре ще ги видя знам,че 2 и 3 са затапените и трябва да са защото са за егр. Аз се омотах яко.
- Zdravkov94
- Мнения: 135
- Регистриран на: Съб 05 мар 2022 23:56
- Автомобил: VW Golf 5
- Двигател: BKD 2005
Re: Проблем със спирачките. Голф 5
Мерси много и аз го намерих това ами мисля, че правилно са и при мен 2,3 и това със стрелката да го наречем 7. :)))
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7748
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Проблем със спирачките. Голф 5
На твоята снимка виждам зарапени Р2, Р4 и Р5
Р2 е към ЕГР клапана
Р4 обаче е към въздушният филтър -това е проблем ако е запушено. Задължително ше пренадува и ще влиза в авариен режим.
Р5 е към вакуумният резервоар може и без него., просто след употреба на спирачки ще закъснява с надуването докато вдигне вакуум.
- Zdravkov94
- Мнения: 135
- Регистриран на: Съб 05 мар 2022 23:56
- Автомобил: VW Golf 5
- Двигател: BKD 2005
Re: Проблем със спирачките. Голф 5
goppa написа:
На твоята снимка виждам зарапени Р2, Р4 и Р5
Р2 е към ЕГР клапана
Р4 обаче е към въздушният филтър -това е проблем ако е запушено. Задължително ше пренадува и ще влиза в авариен режим.
Р5 е към вакуумният резервоар може и без него., просто след употреба на спирачки ще закъснява с надуването докато вдигне вакуум.
Имаш право Снимката е по- стара стара бяха ми премахнали Вакумния резервоар не знам защо. Аз реших да си я възстановя и сега във 5 влиза тя. Утре ще ги огледам хубаво и ще пробвам със друг Вакумен блок. 4- си е там и отива във въздушния филтър
Re: Проблем със спирачките. Голф 5
По принцип към N75 върви и един маркуч от въздушния филтър, вероятно това е третия затапен вакуум, предвид, че дебитомера също ти е изолиран. Значи си за кутия.
@goppa - благодаря за обяснението, човек винаги може да научи нещо ново тук.
@goppa - благодаря за обяснението, човек винаги може да научи нещо ново тук.
- Zdravkov94
- Мнения: 135
- Регистриран на: Съб 05 мар 2022 23:56
- Автомобил: VW Golf 5
- Двигател: BKD 2005
Re: Проблем със спирачките. Голф 5
railfan написа:По принцип към N75 върви и един маркуч от въздушния филтър, вероятно това е третия затапен вакуум, предвид, че дебитомера също ти е изолиран. Значи си за кутия.
@goppa - благодаря за обяснението, човек винаги може да научи нещо ново тук.
Чакам кутия и ще пиша за резултата. Иначе от въздушният филтър си отива във кутията не е затапен номер 4 е.
- Zdravkov94
- Мнения: 135
- Регистриран на: Съб 05 мар 2022 23:56
- Автомобил: VW Golf 5
- Двигател: BKD 2005
Re: Проблем със спирачките. Голф 5
Здравейте,
Смених вакумния блок и нищо колата си е както беше без мощност върви супер до 100км след това умира. Човека ме увери ,че блока е свален от работеща кола и му вярвам. Нямам чек лапма ако не работеше управлението би трябвало да имам чек и грешка за Соленойд?Иначе колата също има намалена спирачна сила. Предните дискови са на година със накладките и се вижда,че има накладки наскоро съм сменял и задни накладки 4-те спирачни маркуча и спирачна течност.Забелязах, че от Тандем помпата има следи от теч. Въпроса ми е дали на диагностика ще излезе ако имам проблем със Тандем помпата? Също се чудя дали проблема не идва и изобщо от тази Тандем помпа..
Смених вакумния блок и нищо колата си е както беше без мощност върви супер до 100км след това умира. Човека ме увери ,че блока е свален от работеща кола и му вярвам. Нямам чек лапма ако не работеше управлението би трябвало да имам чек и грешка за Соленойд?Иначе колата също има намалена спирачна сила. Предните дискови са на година със накладките и се вижда,че има накладки наскоро съм сменял и задни накладки 4-те спирачни маркуча и спирачна течност.Забелязах, че от Тандем помпата има следи от теч. Въпроса ми е дали на диагностика ще излезе ако имам проблем със Тандем помпата? Също се чудя дали проблема не идва и изобщо от тази Тандем помпа..
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: williams_vn и 77 госта