Голф 5 1.6 102 к.с. 2008г. BSE

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Pepsito
Мнения: 111
Регистриран на: Съб 14 мар 2020 14:51
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 5 1.6 102 к.с. 2008г. BSE

Мнениеот Pepsito » Пон 03 юли 2023 18:37


Здравейте.
Днес ходих в магазин за авточасти(живея в малък град) за тази мембрана.Като казах за нея и продавача директно каза , че я няма .Трябва да се купи целият колектор :gruebel .
Питам го работите ли с украински или руски партньори и ...греда.Нека някой живущ в по-голям град опита и пише!
Лека вечер!




Irnik
Мнения: 140
Регистриран на: Съб 08 апр 2023 22:28
Автомобил: Бора
Двигател: АКЛ 1999
Местоположение: София област

Re: Голф 5 1.6 102 к.с. 2008г. BSE

Мнениеот Irnik » Пон 03 юли 2023 20:57


При мене /1.6 АКЛ/ този вакум-механизъм е отстрани на колектора . Залепен е в завода и не може да се разглобява . 2013 - 2014 та година ми поискаха 50 или 60 лв. в магазина . Видя ми се скъпо /за една пластмаса/ , затова с помощта на остър нож го разглобих . Гумената мембрана беше на парчета /тънка , да не казвам като какво/. Изрязах същата от вътрешна гума за колело /при мене мембраната е плоска/. Направих две големи алуминиеви шайби от радиатори на стари телевизори и с винтове го сглобих . Стана по хубаво от оригиналното , още работи без проблем . При тебе мембраната е триизмерна , но не пречи да опиташ с вътрешна гума от колело .


Потребителски аватар
dontaskdontsay
Мнения: 1464
Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
Автомобил: Golf III 1.6 1994
Двигател: ABU

Re: Голф 5 1.6 102 к.с. 2008г. BSE

Мнениеот dontaskdontsay » Сря 05 юли 2023 20:19


За да не пускам нова тема, ще питам тук.
Колко е нормалното работно време на охлаждащата перка след като е изгасен двигателя?

За втори път ми се случва като изгася колата, то перката да продължава да върти в период от около 2 минути :eek

На голф 3 перката работи към 20 секунди и спира. А тука имам чувството че акумулатора ще падне. То бива да върти ама чак пък толко време.....


Потребителски аватар
Angel_
Мнения: 78
Регистриран на: Пет 06 мар 2015 23:07
Автомобил: Golf mk5
Двигател: 1.6i BSE
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 5 1.6 102 к.с. 2008г. BSE

Мнениеот Angel_ » Сря 05 юли 2023 22:01


Не е проблем, перката върти да охлади двигателя. Сега лятото в големите жеги се получават такива неща. В началото и аз се чудих, но вече не обръщам внимание. Така са направени.


Потребителски аватар
friend007
Мнения: 3
Регистриран на: Сря 01 фев 2012 16:38
Автомобил: Голф 5+
Двигател: BSE
Местоположение: София

Re: Голф 5 1.6 102 к.с. 2008г. BSE

Мнениеот friend007 » Вто 29 окт 2024 19:30


Има ли развитие по темата?
Имам същия проблем, след смяна на скорости (ръчни) започна да светва лампата ESP. Оборотите се менят в голям диапазон на празен ход, не намираме място от където да дърпа въздух, дори ако се разкачи вакуума на изпарителя на газовата при дросела без да се запушва работи по-добре и много по-рядко го прави.
На диагностика грешки в ESP - няма - изписва проверете грешките в моторния компютър, там имаше датчик разпределителен вал - сменен, колянов вал, темп. охладителна течност (оказаха се с общ кабел) - сменени и сега пак набива разпределителен вал. Казаха че може да светва от дросел и да мени - почистен е и адаптиран. Свещи и ангренаж са на 20 000км, проблеми по ел. инсталация не са намерени.
2-ро:
Не знам дали има общо, но от скоро с падане на температурите пали на 2-3 цилиндъра, загрявам до 90*с оставям за 10-12мин паля и всички са налице. Смених бобина - два дни сутрин без разлика.


Потребителски аватар
friend007
Мнения: 3
Регистриран на: Сря 01 фев 2012 16:38
Автомобил: Голф 5+
Двигател: BSE
Местоположение: София

Re: Голф 5 1.6 102 к.с. 2008г. BSE

Мнениеот friend007 » Пон 11 ное 2024 19:32


Сменени свещи, разкачена газова инсталация + компютър - нищо :gruebel
На топъл двигател работи на студен ги няма 2-ри и 3-ти цилиндър.
На живи данни с китайска диагностика в горивна с-ма:
при затворен кръг (следи Ламбда) - работи добре,
при отпускане на газта минава в отворен кръг (зададени стойности за работа на ДВГ в режим на разтоварване) - работи добре,
при студен двигател минава на зададени стойности (отворен кръг 2 - недостатъчна температура на ДВГ) не работи добре,
в средно положение като се чуди и сменя от един режим в друг - се появява отворен кръг 2 - грешка в с-мата
Като започна да го прави и при загрят мотор 90 - 100*С, не се оправя без движение при ниски външни температури, се усетих, че всъщност загрявам компютъра и инсталацията. Мислех за студена спойка или по скоро да му слагам печка или парно да се топли и да не се мъча (шегувам се).

Хлабава връзка на буксата при бензиновия компютър



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта