Здравейте
Колата е колата е голф 3 1.9тди АФН.
Вчера смених съединителя с нов комплект на сач за вр6.
Проблема е че като натисна педала в крайно положение се чува стържене,като натисна леко няма никакъв шум и скоростите влизат безпроблемно.
При напомпване на педала на съединителя шума се засилва,при първо натискане шума е много лек.
Благодаря!
Стържене при натиснат съединител Голф 3 1.9тди АФН
- samo_pechka
- Мнения: 8811
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Стържене при натиснат съединител Голф 3 1.9тди АФН
Странно..
Притискателя да опира при натискане в основата на феродовия? Щот на такова ми бие....
Притискателя да опира при натискане в основата на феродовия? Щот на такова ми бие....
- van4ooo
- Мнения: 1405
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Стържене при натиснат съединител Голф 3 1.9тди АФН
Може да си монтирал феродовия наобратно ако позволява или лагера да не е закопан правилно. Каквото и да е работата отива на сваляне докато не е станало късно.
- D1D00
- Мнения: 371
- Регистриран на: Пет 11 фев 2011 16:21
- Автомобил: Volkswagen Golf GT
- Двигател: ABD 1994
- Местоположение: Шумен
Re: Стържене при натиснат съединител Голф 3 1.9тди АФН
И при мен на скоро става така но рядко го прави, при натискане се чува някакво стържене, вкарвам на скорост и отпускам педала и стърженето спира. Има обаче и един друг проблем който зачести и ме притеснява, като натисна педала на съединителя се чува някакво чаткане или пукане, след това трудно вкарвам на скорост понякога, мога ли да карам така известно време че сега нямам възможност да я закарам при майстор ?? Съмнява ме жилото на съединителя е за смяна което не е евтино, както и съединителя (sachs) който вече е на 120 000 км. След смяната, ще видим само да издържи още малко ... 
Иначе колко километри изкарва един хубав съединител при нормално каране ?

Иначе колко километри изкарва един хубав съединител при нормално каране ?
- samo_pechka
- Мнения: 8811
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Стържене при натиснат съединител Голф 3 1.9тди АФН
Смесен режим ( градско/извън) -100- 120к.км. Поне, често е и повече .
Но знам за един , който рядко успява на колата си да мине 30к.км.
Има мръсния навик да си държи постоянно левия крак на педала.
На моята пък устиска близо 400к.км , всъщност тя продължава още да се кара, но маховика е пътник вече . Като километрите са над 70% извънградско ( ауди 1.9тди)
Но знам за един , който рядко успява на колата си да мине 30к.км.
Има мръсния навик да си държи постоянно левия крак на педала.
На моята пък устиска близо 400к.км , всъщност тя продължава още да се кара, но маховика е пътник вече . Като километрите са над 70% извънградско ( ауди 1.9тди)
- D1D00
- Мнения: 371
- Регистриран на: Пет 11 фев 2011 16:21
- Автомобил: Volkswagen Golf GT
- Двигател: ABD 1994
- Местоположение: Шумен
Re: Стържене при натиснат съединител Голф 3 1.9тди АФН
Ясно значи и съединителя ще е за смяна...
Като марка пак на Sachs ли да заложа, или има и по-добро от това ?

- samo_pechka
- Мнения: 8811
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Стържене при натиснат съединител Голф 3 1.9тди АФН
То ако има начин за ОЕ най-добре, ма...паричка са.
Но една проверка и за такъв, за "секи" случай при човек ползващ отстъпки/френд и т.н.
Автърмаркет - да, сакс , но съм чел за "сигански" работи и там , ментета и т.н.
Евентуално Валео?
Абе трябва се поразпита..
Лично аз си мисла да го купя съединителя за моята от немско , все се надявам да е по-истински там, за сакс говоря де...
Но една проверка и за такъв, за "секи" случай при човек ползващ отстъпки/френд и т.н.
Автърмаркет - да, сакс , но съм чел за "сигански" работи и там , ментета и т.н.
Евентуално Валео?
Абе трябва се поразпита..
Лично аз си мисла да го купя съединителя за моята от немско , все се надявам да е по-истински там, за сакс говоря де...
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7858
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Стържене при натиснат съединител Голф 3 1.9тди АФН
Нищо им няма на частите. Ама "майстора" може да ги осере при монтажа.
При монтажа на съединиел е важно да се стягат болтчетата на притискателя полекичка с многократно обикаляне за да не се напъва пружината на притискателя едностранно (доста "майстори" ги навиват с гайковерта, че така е по-бързо). Други важни е да се намаже шлица на първични вал и феродивият диск със смазка , която работи на сухо (например грес със MoS2), ама да се намаже тънко вала, диска се вкарва на шлиците, после се маха, и излишната грес се забърсва, защото центробежната сила ще я метне по феродото. А най-важното е да са чисти повърхностите на фланците, където се събиртат блока и кутията, защото ако няма съосност на коляновият вал и първичният вал на скоростната кутия, съединителят се износва скоропостижно. А там има и една тенекия която е като гарнитура между двигател и скоростна кутия. Дали някой "майстор" я сваля за пълно почистване на фланеца на двигателя?
При монтажа на съединиел е важно да се стягат болтчетата на притискателя полекичка с многократно обикаляне за да не се напъва пружината на притискателя едностранно (доста "майстори" ги навиват с гайковерта, че така е по-бързо). Други важни е да се намаже шлица на първични вал и феродивият диск със смазка , която работи на сухо (например грес със MoS2), ама да се намаже тънко вала, диска се вкарва на шлиците, после се маха, и излишната грес се забърсва, защото центробежната сила ще я метне по феродото. А най-важното е да са чисти повърхностите на фланците, където се събиртат блока и кутията, защото ако няма съосност на коляновият вал и първичният вал на скоростната кутия, съединителят се износва скоропостижно. А там има и една тенекия която е като гарнитура между двигател и скоростна кутия. Дали някой "майстор" я сваля за пълно почистване на фланеца на двигателя?
- samo_pechka
- Мнения: 8811
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Стържене при натиснат съединител Голф 3 1.9тди АФН
Мхм, така е. Не е сложна работа, но и там си има тънкости, особено както се спомена обирането на притискателя, смазването-също и т.н.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта