Здравейте! Актуализирам в темата за хора с подобни проблеми. След диагностика имах грешка в първа ламбда сонда, както и в четвърта свещ. След смяна на свещите, главният проблем се разреши. На 300-400 км веднъж отново леко губи оборот, но даже не се усеща повечето пъти. Майсторът каза, че освен да ми намали разхода няма да има разлика в момента и да не го сменям, ако нямам зор. В момента не го смених, но сигурно в началото на лятото и него ще оправя. Така, че проблемът е бил в запалителната свещ предимно. Надявам се да съм Ви помогнал!
Тъй като автора няма да се върне, ще кажа аз няколко варианта за оглед. За другите които идват с проблема.
Смуче въздух от пръстените между двата колектора или към главата, възможно и към инжекторите. Смуче въздух от гумената мембрана отдолу на смукателния колектор. Смуче въздух от уплатнението на дросел клапата . Ламбда сонда оглед. Егр клапан оглед и почистване На последно място мръсна клапа