Остро влезе старши..
Инак колегата е прав. Често след като на мост се обади единия апарат, заминава скоро и другия....
Могат ли да бъдат хванати понякога задържащи спирачни апарати
- samo_pechka
- Мнения: 8941
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
- Traytor
- Мнения: 1826
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Могат ли да бъдат хванати понякога задържащи спирачни апарати
Освен ако не са страшно заминали апаратите, спокойно може да ти се рециклират, комплектите за рециклаж на френкит не са скъпи и при добро почистване и рециклиране не би трябвало да има проблеми. Но нека майстор да ги огледа, че на голф/джета 5/пасат и прочие от тая генерация, май имаха склонност тотално да заяждат.
- Zdravkov94
- Мнения: 172
- Регистриран на: Съб 05 мар 2022 23:56
- Автомобил: VW Golf 5
- Двигател: BKD 2005
Re: Могат ли да бъдат хванати понякога задържащи спирачни апарати
Sky_is_the_Limit написа:Ако е лагер, би трябвало да вие. И като разклатиш колелото напред-назад то се клати. Мирише ли на феродо 100% е спирачен апарат. На ФГ групата най-големите технически проблем са спирачните апарати. На моя голф един има рециклиран преден ляв и един чисто нов сменен заден ляв. И при мен зимата затягаше и миришеше на феродо. Майстора иска за друго да свали колелото и апарата му се разпадна в ръцете. Обаче го накарах да ми смени и жилото на ръчната с чисто ново. Защото нещо не ми харесваше как държи. Покарай малко със рязко спирания и виж да ли грее джантата. Другото, което ми идва на акъла е да смениш спирачката течност. След време се събира влага в нея и губи свойства и стават и такива бели.
Течноста е сменявана наскоро задния десен апарат беше блокирал напълно и беше сменен както и жилото,спирачния маркуч,пробката и на апарата тръбичката и накладки. Майстора каза,че другия е добре ,но е тръгнало и там жилото ама вика нямам време сега да поръчам и да се занимавам. Това е преди около година. Сега при заден ляв апарат е доста голяма топлината направо си пари. Сигурно и той е блокирал, но пак накладките ги гледам, че са равно изнесени и при двата апарата или защото е блокирал скоро.

- vanesto
- Мнения: 6332
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Могат ли да бъдат хванати понякога задържащи спирачни апарати
И на Голф 4 е същата работа, аз щях да се запаля в движение, взеха да ми святкат насреща че пуша. Затова трябва да се проверяват редовно дали се движат на ръка.
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: Нед 11 юни 2023 10:53
- Автомобил: Golf V
- Двигател:
Re: Могат ли да бъдат хванати понякога задържащи спирачни апарати
Аз съм повече за смяна с чисто нов, стига човек да може да си го плати, иначе и рециклирания две години и половина деяни. На предна ос. Миналата година смених на задна ос. Все от лявата страна, от дясната още не са се обадили. Тая година се очертава още 60 000 пробег.
- samo_pechka
- Мнения: 8941
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Могат ли да бъдат хванати понякога задържащи спирачни апарати
Да се обадя и аз..
Значи на моя кола, джип , бус , откак съм имал първото си лично МПС на четири гуми ( от 93-та г, ако не бъркам ся) значи аз никога не съм рециклирал преден апарат ни-ко-га.
А бая кошари съм сменил или навъртял км. през годините.
Заден-да, било барабан, било с диск. И апарати съм купувал, и рециклирал и т.н.
Никога не си спомням и да съм купувал поради повреда преден апарат. Само един път се напожи покупка на един, и то щото цифката за обезвъздушаване направи чалъм и прецених, че ще ми е по-сигурно друг апарат , вместо да се мъча да вадя остатъци от цивка , труд, играчка с неясен резултат.
Но за разлика от много хора аз сменям спир.течност на макс три години . Много мои познати, съседи и приятели не го спазват това нещо.
И после що тъй стана, голям боклук излезе....
Абе щом магазинера, дето ме снабдява с части каза, че най-силния му клиент на текстар течност съм бил аз
Значи на моя кола, джип , бус , откак съм имал първото си лично МПС на четири гуми ( от 93-та г, ако не бъркам ся) значи аз никога не съм рециклирал преден апарат ни-ко-га.
А бая кошари съм сменил или навъртял км. през годините.
Заден-да, било барабан, било с диск. И апарати съм купувал, и рециклирал и т.н.
Никога не си спомням и да съм купувал поради повреда преден апарат. Само един път се напожи покупка на един, и то щото цифката за обезвъздушаване направи чалъм и прецених, че ще ми е по-сигурно друг апарат , вместо да се мъча да вадя остатъци от цивка , труд, играчка с неясен резултат.
Но за разлика от много хора аз сменям спир.течност на макс три години . Много мои познати, съседи и приятели не го спазват това нещо.
И после що тъй стана, голям боклук излезе....
Абе щом магазинера, дето ме снабдява с части каза, че най-силния му клиент на текстар течност съм бил аз

- Traytor
- Мнения: 1826
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Могат ли да бъдат хванати понякога задържащи спирачни апарати
И аз не съм имал проблеми със преден апарат до сега.
При мен обслужването като взема кола си е стандартно, всички ремъци, ролки, водна помпа, термостати(за да не тръгна да го сменям като ми стане студено зимата), масло, филтри, антифриз, ревизия на 4те спирачни апарата, дискове и накладки и спирачна течност. След това вече по преценка на майстора, той си ми знае вече чалъмите дооправяме каквото има.(Сега има изключения, пасата дойде със чисто нови дискове/накладки отзад и сменена март месец спирачна течност и прецених че няма нужда и на 4 годишна кола да ревизирам апарати).
Стига да не е каран апарата със скъсан маншон да буталото и корозията да е станала толкова много че физически преди да заседне това бутало да е задрало зверски, апарата се ревизира и нищо му няма.
п.п. - Коко от ауди форума(лека му пръст) можеше да засвидетелства и за моята консумация на спирачна течност
При мен обслужването като взема кола си е стандартно, всички ремъци, ролки, водна помпа, термостати(за да не тръгна да го сменям като ми стане студено зимата), масло, филтри, антифриз, ревизия на 4те спирачни апарата, дискове и накладки и спирачна течност. След това вече по преценка на майстора, той си ми знае вече чалъмите дооправяме каквото има.(Сега има изключения, пасата дойде със чисто нови дискове/накладки отзад и сменена март месец спирачна течност и прецених че няма нужда и на 4 годишна кола да ревизирам апарати).
Стига да не е каран апарата със скъсан маншон да буталото и корозията да е станала толкова много че физически преди да заседне това бутало да е задрало зверски, апарата се ревизира и нищо му няма.
п.п. - Коко от ауди форума(лека му пръст) можеше да засвидетелства и за моята консумация на спирачна течност
- Zdravkov94
- Мнения: 172
- Регистриран на: Съб 05 мар 2022 23:56
- Автомобил: VW Golf 5
- Двигател: BKD 2005
Re: Могат ли да бъдат хванати понякога задържащи спирачни апарати
Traytor написа:И аз не съм имал проблеми със преден апарат до сега.
При мен обслужването като взема кола си е стандартно, всички ремъци, ролки, водна помпа, термостати(за да не тръгна да го сменям като ми стане студено зимата), масло, филтри, антифриз, ревизия на 4те спирачни апарата, дискове и накладки и спирачна течност. След това вече по преценка на майстора, той си ми знае вече чалъмите дооправяме каквото има.(Сега има изключения, пасата дойде със чисто нови дискове/накладки отзад и сменена март месец спирачна течност и прецених че няма нужда и на 4 годишна кола да ревизирам апарати).
Стига да не е каран апарата със скъсан маншон да буталото и корозията да е станала толкова много че физически преди да заседне това бутало да е задрало зверски, апарата се ревизира и нищо му няма.
п.п. - Коко от ауди форума(лека му пръст) можеше да засвидетелства и за моята консумация на спирачна течност
Горе долу и аз така правя без ревизия на апаратите. Обесних симптомите на майстор и каза най вероятно е блокирал. Въпрос е ,че може да ми рециклира моя ми каза или нов рециклиран направо. Какво ще ме посаветвате.

- samo_pechka
- Мнения: 8941
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Могат ли да бъдат хванати понякога задържащи спирачни апарати
Ако не му е кородирала остичката на лостчето на ръчната кофти, ще стане, но ако е с вкопана ръжда-не. Пак ще се прецака в къс срок.
На коли, които са само на предно, задните им апарати ( нови) не са много скъпи и понякога мисля е по-добре директно нов.
На 4х4 обаче са паричка често задните и там си заслужава , ако има вариант де, да се ремонтира.
На коли, които са само на предно, задните им апарати ( нови) не са много скъпи и понякога мисля е по-добре директно нов.
На 4х4 обаче са паричка често задните и там си заслужава , ако има вариант де, да се ремонтира.
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: Пон 02 яну 2023 18:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Могат ли да бъдат хванати понякога задържащи спирачни апарати
Много правилно казано. Това са автомобили дето трябва да вършат работа . Каквото излезе се прави.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта