Голф 5 1,9TDI 2005г. BKC Проблем с парното и климатика
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: Нед 11 юни 2023 10:53
- Автомобил: Golf V
- Двигател:
Re: Голф 5 1,9TDI 2005г. BKC Проблем с парното и климатика
Имах напредвит, че ,,духа топло,, при високи градуси на климатроника 28 например, когато и другите духалки трябва да задухат топло. Иначе, когато искам да ми е студено, и сваля на 18 градуса или LO от крайната лява духалка си духа студено. Но, ако не се управи след смяна на водна помпа, ще започна с калибрация на клапите, проверка на моторчета на клапите, проверка на термостат, проверка на радиаторче на купето и проверка на гарнитурата на главата. Мисля да го разчепкам този проблем.
-
- VW експерт
- Мнения: 13454
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia + Peugeot 308 T9 SW
- Двигател: AQY 2001 + Pure Tech 2017
- Местоположение: Враца
Re: Голф 5 1,9TDI 2005г. BKC Проблем с парното и климатика
И как точно дебита на водната помпа ще влия на двузонов климатроник? Всичко е от клапи и техните моторчета. Водна помпа, термостат, разширителен съд, капачка за разширителен съд, всичко това има отношение за коректната работа на охладителната система на двигателя. За останалото, комфорт в купето, се грижи електрониката.
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: Нед 11 юни 2023 10:53
- Автомобил: Golf V
- Двигател:
Re: Голф 5 1,9TDI 2005г. BKC Проблем с парното и климатика
Ако нямаш добре циркулиращ загрял антифриз, забрави за добро парно. Ако термостата ти седи полуотворен, колкото и добре работещи клапи и електроника да имаш забрави да имаш хубаво парно. А сценария с водната помпа го обеснявам по следния начин: Водната помпа да има нарушени лопатки, и да не може да направи добро завихряне на антифриза. А и как да си обесня факта, че от 6 духалки , 5 моторчета изведнъж се предадоха?
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: Нед 11 юни 2023 10:53
- Автомобил: Golf V
- Двигател:
Re: Голф 5 1,9TDI 2005г. BKC Проблем с парното и климатика
Водната помпа я изключих от заподозрените, понеже ако наистина имаше нарушение на лопатките и от там идва проблема, би трябвало при подаване на газ, да тръгва парното, а то си остава все така студено. Иначе от пет дена си има постоянно парно Слава на БОГ. Но така или иначе смяна на ангренаж и водна помпа предстои до края на месеца. Спрях се на комплект на Continental, поне по снимки ми изглежда, че само тяхната водна помпа, е с метални лопатки, което за мен е задължително.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 27 госта