Проблем с клаксон голф 1

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6316
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с клаксон голф 1

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 24 сеп 2025 18:29


golfmk1 написа:Проблема се оказа втулката с номер 8 http://autopartmaster.com/en/?action=ca ... D1%8F.Явно го играе и някаква маса.Клаксона вече си работи абсолютно нормално :wink

Понеже линка вече е счупен , а се боря точно с този проблем, дали си спомняш въпросната втулка номер 8 коя е , дали пазиш схемите някъде ? Нямам маса на кормилния прът. Има маса на корпуса около него но не и на пръта , а волана от там взима маса...

това е при мен по рама, номер 8 си я имам но е пластмасова и точно тя прекъсва връзката на масата между корпуса и пръта , аз се съмнявам в пружината 4B която при мен липсва, тя май опира на месинговата вътрешна черупка на лагера и с шайба би трябвало да предава масата към корпуса на волана , но нещо се оплетох съвсем и се чудя какво пропускам

image_2025-09-24_200745869.png
image_2025-09-24_200745869.png (70.43 KиБ) Видяна 1074 пъти

Последна промяна от DoH_KuXoT на Сря 24 сеп 2025 19:08, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 8005
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Seat Alhambra
Двигател: CFFB
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Проблем с клаксон голф 1

Мнениеот goppa » Сря 24 сеп 2025 19:14


Коя година е този Caddy-llac?
Не вярвам някой инженер да реши да прехвърля електрически ток през носещи втулки подложени на интензивно износване. Може ли линк към тези схеми, а не само скрииншот?
Така като гледам детаил 20 ти е ключа за бибитката. В него е проблема, евентуално.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6316
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с клаксон голф 1

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 24 сеп 2025 19:46


86 година, ползвам партслинк и е с акаунт достъп, не бих могъл да пусна работещ линк. Не е проблема в 20 , там всичко си работи, проблема е че като меря маса на кормилния прът я няма, има на черупките на лагерите , но не и на пръта. Поръчах една конзола за контактния ключ в нея е лагера да видя там какво се случва и защо при мен се губи, може и да е разбит лагера и да не контактува с пръта, не знам става някаква магия , затова ми се искаше някой , който го е играл вече да ми даде жокер. Четох, че долу рейката трябва да се замаси с кабел към купето, при мен не е , но днес си играх е един кабел да замася корпуса и пак не се появява на пръта.


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 8005
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Seat Alhambra
Двигател: CFFB
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Проблем с клаксон голф 1

Мнениеот goppa » Сря 24 сеп 2025 21:37


https://www.catcar.info/audivw/?lang=en ... A0NjAwMDQz
Детаил 17 е описан като "листова пружина" . Дали той не предава маса на кормилният прът?


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6316
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с клаксон голф 1

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 25 сеп 2025 6:31


Днес ще продължа с меренето на маси и ще видя и тази пластина, на един клип снощи гледах, че елемент 16 се маха, след него 17 и така вадят странично външния корпус заедно с пръта и му сменят лагери, й нзоли и т.н. там влиза конзолата на пръта и тя си опира в цялата , горе се хваща и с болтове към купето, та маса на конзолата (тръбата) около пръта си има , вътре на пръта няма. Пластината 17 вчера на клипа като я видях и реших , че там е отрязана тръбата около пръта и там пластината трие в пръта но май не е така. Ще го проверя все пак. По форумите извън БГ има доста писано , като цяло тъпо измислено с тая маса на пръта... Чудят се как да я възстановяват, някои дори пускат кабел през оста на пръта и отиват към бушонното табло да си вземат маса от там. Други решават проблема с кабелчето от купето към корпуса на рейката. Трети казват, че масата се губи в карето на пръта долу защото прави луфт и като е напънат волана има маса, като е свободен няма... Изобщо колкото и да не ми се иска май ще сложа един бутон за клаксон и ще ползвам само кабела с плюс и маса някъде на купе и ще се откажа че два дни изчетох всичко все едно ще правя ядрен реактор за някакъв клаксон...


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6316
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с клаксон голф 1

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 25 сеп 2025 12:08


Преборих го , кабела от купето към рейката се оказа, почистих хубаво купето където се навива винта, след това почнах да търся къде да сложа кабелчето към корпуса на рейката и останах без думи, мастото за винта се оказа точно към задмоторната стена с 3 мм отстояние, викам си как пък я завъртяхме тая рейка наобратно, започнах да обмислям свалане и завъртане и се оказа, че новата купена от евро 07 рейка за 60лв е от десен волан и това е единствената разлика :) таааа измайсторих една метална щипка , към която запоих кабела за масата от купето и я вкарах на едно ухо от алуминий като оребряване на рейката, влезе трудно, надраска стабилно и масата е 0.01 та вече имаме клаксон



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 127 госта