въздуха към цилиндрите-топъл или студен?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
stil
Мнения: 534
Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
Автомобил: VW Polo 1991
Двигател: NZ
Местоположение: София

Мнениеот stil » Сря 13 апр 2005 19:52


popeye написа:
колкото по студен толкоз по добре

Ми хайде да поразсъждаваме малко.:stll think:
Кое е по-добре за двигателя?
- наличие на достатъчно количество въздух (пък бил той и топъл)
или
- недостатъчен дебит или пълна липса на такъв (при запушен вследствие на обледяване филтър).

Понякога е необходимо да се правят компромиси. И конструкторите на ДВГ знаят много добре това.




Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Сря 13 апр 2005 20:07


когато е топъл въздуха е по-малко количество и следователно недостатъчен, а за обледен или замръзнал филтър не бях чувал никога до сега


stil
Мнения: 534
Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
Автомобил: VW Polo 1991
Двигател: NZ
Местоположение: София

Мнениеот stil » Сря 13 апр 2005 20:23


Винаги има първи път. :lol: Но работата на конструкторите е не да конструират двигател съгласно твоите представи, а да предвидят (доколкото е възможно) всички режими на експлоатация на двигателя. И в случая са го направили, като конструктивно са заложили предпазен механизъм. А именно: докато е студен, двигателят да смуче топъл въздух (над колектора) и да го прекарва през филтъра. Има го при VW, Mercedes, Лада, дори Москвич :!: .


Потребителски аватар
gugutka
Мнения: 46
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 9:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gugutka » Чет 14 апр 2005 8:02


приятели ясно ми е кое за какво е
моя проблем е с клапанчето на вакуумчето което е от вътрешна страна на филтъра - прилича на палец и отгоре се развива, има едно лагерчр вътре - казаха ми е че е за регулиране на изгорелите газове, от него вече отива на вън маркучето за клапана отпред за топъл въздух
та като махна /откача/ маркучето на този вакуум тогава ми се променят ОБОРОТИТЕ /качват се/ - карбуратора ми е абсолютно в ред
Предполагам че Ваското ще даде някой съвет - аз съм чак в Бургас :) :roll:

чудя се дали да не го изолирам / вакуума/ но да не направя бела - и до къде до клапанчето или направо да издърпам вакуума от карбуратора?


Потребителски аватар
vanko@az
Мнения: 135
Регистриран на: Нед 16 яну 2005 17:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на Морето

Мнениеот vanko@az » Чет 14 апр 2005 8:54


stil написа:
popeye написа:
колкото по студен толкоз по добре

Ми хайде да поразсъждаваме малко.:stll think:
Кое е по-добре за двигателя?
- наличие на достатъчно количество въздух (пък бил той и топъл)
или
- недостатъчен дебит или пълна липса на такъв (при запушен вследствие на обледяване филтър).

Понякога е необходимо да се правят компромиси. И конструкторите на ДВГ знаят много добре това.
Абе човек ,каде го караш тоя автомобил ,на Марс ли? Къде в БГ ще ти се ОБЛЕДЕНИ филтъра?Или се правим на много информирани :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 119 госта