Нестабилни обороти при голф 2 gti

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
ChernoGTI
Мнения: 1555
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 16:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот ChernoGTI » Съб 10 мар 2007 7:53


Сега за всеки по една баничка с боза от мене :lol: Мерси на kokovas и radotom за съвета да забравя за АГУ , и аз си мислех че е кофти за инжекцията :wink: но реших да питам Мастерите.И мерска за Vitauto че изброи причините обещавам да ги искараме наред сичките и ко се оправи ше се налеем с ракия :lol: АмА разберете че наистина в момента навлизам в професията "шофер" и наистина нишо незнам :oops: ......Дай Голфе всеки му :drive и никому :077: :да:




Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Съб 10 мар 2007 8:23


jaba7a написа:Сега за всеки по една баничка с боза от мене :lol: Мерси на kokovas и radotom за съвета да забравя за АГУ , и аз си мислех че е кофти за инжекцията :wink: но реших да питам Мастерите.И мерска за Vitauto че изброи причините обещавам да ги искараме наред сичките и ко се оправи ше се налеем с ракия :lol: АмА разберете че наистина в момента навлизам в професията "шофер" и наистина нишо незнам :oops: ......Дай Голфе всеки му :drive и никому :077: :да:

Бате ако беше по близо щях да ти помогна,но за съжаление нямам клонинг в Стара Загора :wink:
Поздрави


Потребителски аватар
momo 1
Мнения: 561
Регистриран на: Вто 13 сеп 2005 8:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: БУРГАС

Мнениеот momo 1 » Съб 10 мар 2007 15:04


radotom написа:Цъ! За пълна инжекция не се препоръчва по никакъв начин!
Може и да се намери някой идиот, дето да ти я сложи, но повечето отказват, защото знаят, че после почваш да им висиш пред вратата денонощно :!:
Съществуващия вариант е за газова за пълен инжекцион, но тя струва 1500 лв, а се си мисля, че не питаш за такава



предполагам не караш на газ тъи че няма от къде да знаеш дали ще има проблем Преди около 4 г. двама "идиота" ми сложиха газова на колата и единственото което ми казаха че при палене на бензин и профилактика на колата проблеми няма мога да те уверя че газовата ми струваше 450лева тогава и че досега не съм имал проблем.
а това дето газова от 1500 лева е мн по хубавав е начин да спечелат повече пари


Потребителски аватар
ChernoGTI
Мнения: 1555
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 16:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот ChernoGTI » Съб 10 мар 2007 15:20


ВЪХ!Единия недеи слага другия няма страшно е....л сам му мамата :shock таз ламя моита гори горе долу 10 11 бензин при положение 4е я дупча само при изпреварване (или само тъи си мисля аз) ама имам АГУ стои на тавана и незнам ся кво да правя и на кои да вярвам....едно че нещо по инсталацията иам преебано (за това казаха че не пали) и само чакам да го оправят и да има :drive Другата седмица я боядисваме до тогава искам да знам наистина здухва ли се инжекциона или не :( мерси за съветите ама са равносилни и незнам кво става (ако някои има идея от каде може да е аварията да каже , не стига ток до някаде ама не знам до каде :evil: )


Потребителски аватар
momo 1
Мнения: 561
Регистриран на: Вто 13 сеп 2005 8:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: БУРГАС

Мнениеот momo 1 » Съб 10 мар 2007 17:01


Моя мотор е PB още не се е здухал добре си върви и проблеми няма
а има и други колеги из форума който карат GTI на газ


Потребителски аватар
ChernoGTI
Мнения: 1555
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 16:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот ChernoGTI » Съб 10 мар 2007 17:18


Надявам се и да не се сдухва твоя мотор :ahoy ама все пак Голф-а е 88 год и от тогава до сега нямам идея кои и как го е карал!Намекнаха ми (един познат в 4ата , които кара ауди там някво) 4е имал сащия проблем .Колата му не палела и от мн акъли и чудесии наи накрая отишъл на сервиз от там искарали че няккав "комутатор" е здал багажа и за тва не пали?Аз такова нещо не съм чувал камоли да съм виждал.Може ли тва да е причина да не пали колата?И ако е КВИ ПАРИ Е БРЕ! :shock :037:


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Съб 10 мар 2007 17:46


Аз не съм за слагането на обикновенна газова на пълна инжекция.Като гръмне да върне и става срашно весело


kokovas
Мнения: 245
Регистриран на: Съб 20 яну 2007 2:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kokovas » Съб 10 мар 2007 17:54


jaba7a написа:ВЪХ!Единия недеи слага другия няма страшно е....л сам му мамата :shock таз ламя моита гори горе долу 10 11 бензин при положение 4е я дупча само при изпреварване (или само тъи си мисля аз) ама имам АГУ стои на тавана и незнам ся кво да правя и на кои да вярвам....едно че нещо по инсталацията иам преебано (за това казаха че не пали) и само чакам да го оправят и да има :drive Другата седмица я боядисваме до тогава искам да знам наистина здухва ли се инжекциона или не :( мерси за съветите ама са равносилни и незнам кво става (ако някои има идея от каде може да е аварията да каже , не стига ток до някаде ама не знам до каде :evil: )

lспоред колегата momo...разликата м-у газовата уредба и газовия инжекцион е само в парите...но всъщност газовия инжекцион е измислен,защото запалването и работата на двигателя на гас по никакъв начин не засяга и не влияе на инжекциона...аз не съм специалист,но отиди при някой газаджия и той ще ти обядни каква е разликата и защо цената е по скъпа...аз имам двама познати които карат пълни инжекциони на газ.....единия съм ходил два пъти да го дърпам за да запали...а при другия на няколко пъти съм бил свидетел как му гърми газовата и той си търси маркуча за да го напъха обратно...за това ти препоръчвам да не слагаш газова уредба.....но ако решиш да си слагаш газова удетба,то поне се консултирай хубаво преди това и намери наистина добър газаджия който да ти я сложи...


Потребителски аватар
ChernoGTI
Мнения: 1555
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 16:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот ChernoGTI » Съб 17 мар 2007 13:05


Имам едно въпросче?!Някои ще ми каже ли къде се намира датчика за нивото на горивото при Голф 2 :oops: И още нещо....някои ще ми каже ли от къде да наглася оборотите или да ходя на сервис да ми ги нагласят


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 17 мар 2007 13:19


:lol: Братче, страшен въпрос извади!
Ами където и при всички други коли, с изключение на Трабант! В резервоара! Намира се на общ корпус с потопяемата помпа обикновенно
Пояснение за неразбралите-на Трабант е ДО резервоара... Една пластмасова пръчка... разграфена... с нея се бърка и се гледа :lol:
Защо питаш? Не ти отчита горивото ли?
А относно комутатора- това е електронен ключ, който управлява високоволтовата бобина. На някои е в един корпус, на други е едно до друго на обща планка комутатор и бобина.
Открихте ли какво му е на Дзверо?


Потребителски аватар
ChernoGTI
Мнения: 1555
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 16:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот ChernoGTI » Съб 17 мар 2007 15:19


Ми на дзверо проблема беше там.Стария собственик теи варзал алармата за къде ли не че като я махнахме започна да подава ток към бубината :shock СМетниииии! И така...Ми да не ми отчита колко гориво имам в резервата може и от някоя жица да е проб. но аз да питам :wink: И все пак МЕРСИИИИИ . Съжалявам че задавам този въпрос тука но....ако има някои да продава радиатор няма да е зле да пише че моя се спука и не от друго ми мисля че от вибрации :roll: все пак питах от къде мога да си барна малко оборотите но никои не ми каза :evil: А ти си наи редовен в отговорите ще черпя една ракия :P Също така търся:решетка без емблема за 2 фара, предна широка броня (на тънка цена :wink: ),кората на багажника(че на таз има две 12" дупки :shock ) и кори за вратите(двувратка е голфа) :lol:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 17 мар 2007 15:50


Хммм... за чарколъци нищичко не мога да помогна! Т.е., мога, но пак чрез познати нещо. Аз лично нищо нямам.
За оборотите точно вчера случайно попоглеждах за K-Jetronik и ми се върти в главата, че пишеше, че са нерегулеруеми, но това е на изуст. Не съм компетентен по въпроса.


Потребителски аватар
ChernoGTI
Мнения: 1555
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 16:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот ChernoGTI » Съб 17 мар 2007 17:14


Мда и аз теи чух че не могат да се регулират но все пак трябва да може от някъде.Голф-а върви на празни обороти с по 700 а мисля че трябва да е повече :roll: А за консумативите които попитах ако имаш некои в стара загора да продава тънко такива чаркалаци няма ти се разсардя ако му подскажеш за форума :wink:


Потребителски аватар
ChernoGTI
Мнения: 1555
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 16:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот ChernoGTI » Съб 17 мар 2007 20:35


radotom ....знам че разбираш доста повече от коли от мен но във връска с нагласянето на оборотите на празен ход прочетох следното : ". За повишаване оборотите на празен ход по време на пускане на двигателя служи клапан за допълнително подаване на въздух, поставен във въздушния канал и успоредно /байпасен канал/ на дроселовата клапа. Пускова дюза улеснява паленето при студен двигател и продължителността на работата и се определя от топлинно реле за време в зависимост от температурата на двигателя. Горивото едновременно се подава към пусковата дюза, регулатора за налягане на гориво, плунжера на дозатор- разпределителя, долните камери на диференциалните клапани и канала на командното налягане. " :roll:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 96 госта