Пад на оборотите при включени фарове

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
kkrasimir87
Мнения: 12
Регистриран на: Сря 28 фев 2007 14:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Айтос
Контакти:

Пад на оборотите при включени фарове

Мнениеот kkrasimir87 » Сря 28 фев 2007 14:20


Здравейте,
имам едно голфче 1,3i та проблема е следния когато я оставя да работи на обороти си е добре, но когато включа фаровете започва да тресе от какво може да е??
И още нещо как мога да разбера дали се зарежда акумулатора??
Благодаря ви предварително :D :) :D

Последна промяна от kkrasimir87 на Чет 01 мар 2007 14:01, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Gesha_GTI
Мнения: 1130
Регистриран на: Съб 02 дек 2006 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Gesha_GTI » Сря 28 фев 2007 14:25


Първо :welcome_to_group
Колега с този мотор 1.3 ако тресе до 30сек и след това оборотите се нормализират е нормално.Ако акумулатора не ти зарежда 1-во ще ти свети вътре на таблото лампата за акумулатора и постепенно докато караш ще почнат да ти изчезват светлините чистачките и др работи и акумулатора ще ти се скапе за по-малко от 100км

Последна промяна от Gesha_GTI на Сря 28 фев 2007 15:25, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Сря 28 фев 2007 14:33


Честито. Не е много нормално да ти тресе...
Ако нямаш товарна вилка, отиваш при някой продавач/зареждач на акумулатори и му казваш: Чичо я ми измери акумулатора(при запалена кола) дали става нещо от него, или да си купя нов от теб. Той ще познае :wink:


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Сря 28 фев 2007 18:20


:welcome_to_group : vw fen
вземаш мултицет и мериш напрежението което се подава от алтернатора към акумулатора (на клемите на акумулатора) при запален автомобил.трябва при включени консуматори (фарове, вентилатор на парно) да е в границите от 13,8 V до към 14,2-14,5 V. трябва като одвам в Айтос да се запознаем. :lol:


kkrasimir87
Мнения: 12
Регистриран на: Сря 28 фев 2007 14:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Айтос
Контакти:

Мнениеот kkrasimir87 » Сря 28 фев 2007 22:13


акумулатора ще го проверя по този начин, а за оборотите :D при включени фарове постоянно си тресе, влиза си в нормалните обороти когато ги изключа :D
п.п. handycam като идваш към айтос обади се да се запознаем :D


Потребителски аватар
Stefanoz
Мнения: 401
Регистриран на: Вто 04 яну 2005 17:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Мнениеот Stefanoz » Сря 28 фев 2007 22:16


Вдигаш оборотите и проблема е решен!


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Чет 01 мар 2007 1:46


:welcome_to_group Колега аз карам същия при дълги (4те фара 2x100W на маската 2x60W основни ) халогени (2x55W) 850-900об/мин на загрял мотор на смукач 1000-1100об/мин.
Нормално трябва на къси да ти зарежда 13.8V-14.5V и се мери на алтернатора че отчита най вярно със дигитален уред едната палка на маса а другата на алтернатора на дебелия кабел.Върви да ти измерят консумацията по време на работа на двигателя( със ампер-клещи за ПРАВ ТОК) може да ти е калпав акумулатора или да ти кляка алтернатора при товар.


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Чет 01 мар 2007 9:12


Просто моторът е малък и му идва нагорно да върти генератора при много включени консуматори а и няма кой (ЕКУ) да вдигне оборотите.Решава се чрез повишаване на оборотите на празен ход.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Чет 01 мар 2007 9:18


Оправи малко заглавието, нещо от сорта "Пад на обороти при включване на фарове" или нещо, което да отговаря на т. 4 "Темите да бъдат със заглавия подсказващи съдържанието им..."


bulit79
Мнения: 3
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 11:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

пад на обороти

Мнениеот bulit79 » Съб 17 мар 2007 8:02


Не искам да ме имате за капацитет в тази област но ще ви споделя моя проблем,може и да помогна на колегата.
Аз съм с Голф 2 1,6карб.
и имах същия проблем,само че и непостоянни обороти,и ми примигаваха светлините на таблото и фаровете.Акумулатора си беше ок,а алтернатора си зареждаше м/у 15волта и 15,7волта.Смених плюсовия кабел на акумулатора(с ладов от мкомплект-под 10лв),поразгледах жиците за кофти връзка,но нямаше почти никакав ефект.Накрая отидох при италянеца и си взех "нов"алтернатор за 40 лв.Проблема със светлините и непостоянните обороти изчезна,а за спада при ел.натоварване ще го погледна днеска и ще ви споделя.
ПП
Казаха ми че алтернатора не трябва да зарежда с повече от 14волта.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 17 мар 2007 10:54


andro_v написа:Просто моторът е малък и му идва нагорно да върти генератора при много включени консуматори а и няма кой (ЕКУ) да вдигне оборотите.Решава се чрез повишаване на оборотите на празен ход.

Ама много точно казано, според мен! Съгласен.

bulit79 написа:ПП
Казаха ми че алтернатора не трябва да зарежда с повече от 14волта.


Вярно са ти казали, колега. Вероятно на стария са свършили четките или направо се е скапал регулатора. Така или иначе се продават комплект за около 15-16 лева.


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Съб 17 мар 2007 11:13


Колега kkrasimir87, случайно алтернатора да е марка Valeo?


Потребителски аватар
zexer
Мнения: 308
Регистриран на: Нед 07 авг 2005 15:33
Автомобил: Golf2
Двигател: 1.3 MH
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот zexer » Съб 17 мар 2007 13:52


На мотора не му е тежко ми не му стига бензина сигурно /алтернатора си товари като трябва да прави ток/ :) Увеличи оборотите и готово.
Ама вече фаровете не са задължителни само дето ще си вдигнеш разхода и ще бръмчиш малко в повечко като не си на фарове:)


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Съб 17 мар 2007 21:42


zexer написа:На мотора не му е тежко ми не му стига бензина сигурно /алтернатора си товари като трябва да прави ток/ :) Увеличи оборотите и готово.
Ама вече фаровете не са задължителни само дето ще си вдигнеш разхода и ще бръмчиш малко в повечко като не си на фарове:)

:да: Същия проблем - след като нагласихме сместа (vit_autosofia) проблема се реши - беше бедна.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 96 госта