за кво са ви тия плочки ?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Voodoo58
Мнения: 10
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 13:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

за кво са ви тия плочки ?

Мнениеот Voodoo58 » Сря 04 май 2005 18:49


и аз съм с 1.3 мотор сам си слагах газовата без плочка колата си върви супер и на газ и на бензин в София харчи 10 на газ на дълго без светофари сваля на 8. Не разбирам за кво са ви плочките




Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Сря 04 май 2005 18:51


Ми без плочка не трябва ли да се дупчи карба?


Потребителски аватар
RadoSi
Мнения: 156
Регистриран на: Сря 21 юли 2004 1:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот RadoSi » Чет 05 май 2005 4:25


Плочката е важна част от газовото от нея зависи доброто смесообразуване. Ако са ти рачнали маркуча с газта деректно преди или след камерите то ефективността на газовото в високите обороти ще е лоша пак и до колкото знам 8л за изванградско на 1.3 си е доста освен ако не го караш с 120-130 с доста товар. Ако почетеш ше видиш 4е е от значение какъв път изминава сместа преди да влезе в цилиндата.
И накрая всичко по сложно е един вид по съвършенно :D


stilko
Мнения: 604
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 0:26
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот stilko » Чет 05 май 2005 9:02


Незнам кое има и кое няма значение, но на чичо ми му сложиха газовата в сервиз и колата е като скопена, макар че гори 13-14 за 1,6 мотор. С баща ми се хванахме сами и сложихме на една от "баничарките" (Рено Рапид) и сега на газ върви както си вървеше и на бензин, разхода е 7-10 за 1,4 мотор. Хайде сега ми кажете защо е така?


Потребителски аватар
RadoSi
Мнения: 156
Регистриран на: Сря 21 юли 2004 1:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот RadoSi » Чет 05 май 2005 13:20


Всичко зависи от това как е монтирана газовото :) и как е настроено.
Високия разход варви рака за рака с маломошноста , понеже шофйора компенсира слабоста на мотора с пове4е горивна смес. Изхода е регулиране на газовото и настройка на делкото. Също така и смяна на въздушня филтар ако е на повече от 10000 км.


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Чет 05 май 2005 14:01


едно време.../как звучи :D /
имаше масовка от соц.возила а системите за пропан-бутан бяха рядкост.респективно и чарковете за тях.тогава се правеха интервенции по карбураторите/дупчене ала-бала/
сега се слагат плочки с цел по-добро образуване на горивната смес.
демек газта влиза в карба барабар с въздуха от там по висок КПД по-малък разход и пр.
с цел да спра опитите за връщане в отминалия век или опити за откриване на топлата вода отново заключвам темата.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 70 госта