за кво са ви тия плочки ?
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 13:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
за кво са ви тия плочки ?
и аз съм с 1.3 мотор сам си слагах газовата без плочка колата си върви супер и на газ и на бензин в София харчи 10 на газ на дълго без светофари сваля на 8. Не разбирам за кво са ви плочките
- RadoSi
- Мнения: 156
- Регистриран на: Сря 21 юли 2004 1:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Плочката е важна част от газовото от нея зависи доброто смесообразуване. Ако са ти рачнали маркуча с газта деректно преди или след камерите то ефективността на газовото в високите обороти ще е лоша пак и до колкото знам 8л за изванградско на 1.3 си е доста освен ако не го караш с 120-130 с доста товар. Ако почетеш ше видиш 4е е от значение какъв път изминава сместа преди да влезе в цилиндата.
И накрая всичко по сложно е един вид по съвършенно
И накрая всичко по сложно е един вид по съвършенно

Незнам кое има и кое няма значение, но на чичо ми му сложиха газовата в сервиз и колата е като скопена, макар че гори 13-14 за 1,6 мотор. С баща ми се хванахме сами и сложихме на една от "баничарките" (Рено Рапид) и сега на газ върви както си вървеше и на бензин, разхода е 7-10 за 1,4 мотор. Хайде сега ми кажете защо е така?
- RadoSi
- Мнения: 156
- Регистриран на: Сря 21 юли 2004 1:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Всичко зависи от това как е монтирана газовото
и как е настроено.
Високия разход варви рака за рака с маломошноста , понеже шофйора компенсира слабоста на мотора с пове4е горивна смес. Изхода е регулиране на газовото и настройка на делкото. Също така и смяна на въздушня филтар ако е на повече от 10000 км.

Високия разход варви рака за рака с маломошноста , понеже шофйора компенсира слабоста на мотора с пове4е горивна смес. Изхода е регулиране на газовото и настройка на делкото. Също така и смяна на въздушня филтар ако е на повече от 10000 км.
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
едно време.../как звучи
/
имаше масовка от соц.возила а системите за пропан-бутан бяха рядкост.респективно и чарковете за тях.тогава се правеха интервенции по карбураторите/дупчене ала-бала/
сега се слагат плочки с цел по-добро образуване на горивната смес.
демек газта влиза в карба барабар с въздуха от там по висок КПД по-малък разход и пр.
с цел да спра опитите за връщане в отминалия век или опити за откриване на топлата вода отново заключвам темата.

имаше масовка от соц.возила а системите за пропан-бутан бяха рядкост.респективно и чарковете за тях.тогава се правеха интервенции по карбураторите/дупчене ала-бала/
сега се слагат плочки с цел по-добро образуване на горивната смес.
демек газта влиза в карба барабар с въздуха от там по висок КПД по-малък разход и пр.
с цел да спра опитите за връщане в отминалия век или опити за откриване на топлата вода отново заключвам темата.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 70 госта