датчици масло ABS мотор

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
joro_tt
Мнения: 256
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 19:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

датчици масло ABS мотор

Мнениеот joro_tt » Пон 30 апр 2007 19:24


Изчетах бая теми относно датчиците за масло ама пак да питам....
При мене върху конзолата на масления филтър имам 2 броя (бял и кафяво-черен), Белия скоро го смених че течеше от него и на него пишеше 1,6-2бар (или то той трява да е за високото налягане), другия не го знам за какво е?
От други постове прочетох че има друг който е някаде по главата ама не можах да видя каде е?
Или при този мотор другия датчик е тоя втория който е също на конзолата на масления филтър?
Моля по запознатите колеги с такъв мотор да споделят дали е така или има и датчик някаде по главата?




Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: датчици масло ABS мотор

Мнениеот joker » Пон 30 апр 2007 22:36


joro_tt написа:Изчетах бая теми относно датчиците за масло ама пак да питам....
При мене върху конзолата на масления филтър имам 2 броя (бял и кафяво-черен), Белия скоро го смених че течеше от него и на него пишеше 1,6-2бар (или то той трява да е за високото налягане), другия не го знам за какво е?
От други постове прочетох че има друг който е някаде по главата ама не можах да видя каде е?
Или при този мотор другия датчик е тоя втория който е също на конзолата на масления филтър?
Моля по запознатите колеги с такъв мотор да споделят дали е така или има и датчик някаде по главата?

Вторият е кафяв и той е за налягане под 0.3 бара-чрез него свети лампичката при спрян двигател но даден контакт на ключа.Първият(белият) датчик е свързан със зумер и сработва само на високи обороти над 2150-мин и не работи под тези обороти.Белият датчик е свързан с интегрална схема в таблото и така се съпоставят обороти и налягане.Ако повече от 1 секунда при обороти над 2150 налягането на маслото е под 1.8 бара датчика сработва и зумера пищи-това е т.н. система за РАННО ПРЕУПРЕЖДЕНИЕ КОЕТО ОТЛИЧАВА сигнала за маслото от този на другите коли.Но това е и малък недостатък тъй като понякога този датчик сработва и при лош контакт изумера просто те побърква.Имах подобен проблем преди 2 дни-след сработването спрях откачих датчика и пак го закачих и вече два дни си мълчи...
Този датчик саботва и при лошо масло когато караш продължително при загрял двигател на високи обороти.....Обърни внимание ,че белият датчик не точно на конзолата на филтъра ,а е свързан с блока.


Потребителски аватар
joro_tt
Мнения: 256
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 19:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот joro_tt » Пон 30 апр 2007 23:08


Обърни внимание ,че белият датчик не точно на конзолата на филтъра ,а е свързан с блока.


Утре ще го огледам по подробно......
:beer



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: MamaMy и 69 госта