Проблеми с термостата или датчика на температурата на АЕЕ

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
did
Мнения: 67
Регистриран на: Сря 21 фев 2007 22:14
Автомобил: Golf 3
Двигател: AEE 1996
Местоположение: Велико Търново

Проблеми с термостата или датчика на температурата на АЕЕ

Мнениеот did » Сря 21 фев 2007 23:35


Здавейте,колеги каращи и ремонтиращи ГОЛФ 3.Сефте влизам във форума Ви.Прочетох доста от темите и мненията ви , но не срешнах като моя проблем .Може и да съм пропуснал нещо.
От 2 години карам Г 3 с мотор АЕЕ. Най тъпото решение на НЕМЕЦА (може и да е бил някой индианец) ,който е измислил този мотор ,е да направи основата на термостата от пластмаса.В средата на отливката има малка пета която служи да направи упор за отваряне и затваряне на самия термостат. след счупване на петата следва прегряване и УЖАС.
Въпрос 1 - Има ли някой който да е решил проблема трайно и как ? Два пъти съм купувал основи за термостат ,а първия път от незнание и термостат.Термостата отваря около 87 градуса .В момента съм с основа алуминиева отливка(мое производство).
Въпрос 2 - Зашо в движение мига червената лампа(най-лявата на арм.табло) за висока температура , при нормална температура -вертикално положение на стрелката(90гр.),достатъчно количество антифриз и видимо нормална температура на маркучи, радиатор,двигател.




plamenty
Мнения: 15
Регистриран на: Съб 25 мар 2006 11:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблеми с термостата или датчика на температурата на АЕ

Мнениеот plamenty » Сря 21 фев 2007 23:43


И аз имам същия проблем и бих желал да видя мнението на колегите за тая пластмасова основа. Успех.


Потребителски аватар
spectrum
Мнения: 250
Регистриран на: Пон 17 апр 2006 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот spectrum » Чет 22 фев 2007 20:01


деже несъм знаел че има такава лампа на таблото ... и несикам да я виждам никога ...

засъжеление незнам какво да ти отговоря дано поразбирачите да се намесят ...


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13548
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Нед 27 май 2007 19:36


Тази лампа съм я виждал да свети през 2005 г когато се скапа вентилаторът на радиатора. При достигане на температура малко над тази за включване на 1 ва степен на вентилатора.Започва да мига бавно, по-бързо докато остане да свети непрекъснато. Не съм се занимавал с изследване при каква темп. сработва.


Потребителски аватар
ivo8181
Мнения: 556
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 16:51
Автомобил: MK 4 GTI
Двигател: 1.8 TURBO
Местоположение: Пловдив

Мнениеот ivo8181 » Нед 27 май 2007 19:48


С коляното на термустата ще си имаш постоянно проблем,затова ще си следиш уредите и това е :roll: Лампата за температурата ти премигва защото нямаш достатачно течност в разщирителният сьд или е прегряла,няма от какво да ти светка лампата :no-no


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Нед 27 май 2007 21:52


Не ти е верен прибора на таблото-той е много неточен заради стабилизатора на 10 волта,който като се прецака мърда стрелката колкото си иска(при мен при включени фарове стрелката се измества с 2 мм вдясно)...измери си точно температурата на антифриза щом светне лампичката.Аз бих проверил и контактуването на куплунгите по таблото....


did
Мнения: 67
Регистриран на: Сря 21 фев 2007 22:14
Автомобил: Golf 3
Двигател: AEE 1996
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот did » Сря 30 май 2007 0:44


Отново здравейте ПЕЧЕНИ колеги.От доста време ме нямаше поради лични проблеми,но вече съм на линия.Проблема с червената лампа реших като долях малко/около 200гр./охл. течност и смених капачката на разширителния съд.Последната не създаваше достатъчно налягане на охл. система
ПРЕПОРЪКА:Винаги след подаване на контакт преди запалване , изчаквайте да изгасне въпросната лампа.Това е времето компютъра да обработи информацията.В противен случай се скапва механизъма за заърсене


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13548
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Сря 30 май 2007 22:25


did написа:Отново здравейте ПЕЧЕНИ колеги.От доста време ме нямаше поради лични проблеми,но вече съм на линия.Проблема с червената лампа реших като долях малко/около 200гр./охл. течност и смених капачката на разширителния съд.Последната не създаваше достатъчно налягане на охл. система
ПРЕПОРЪКА:Винаги след подаване на контакт преди запалване , изчаквайте да изгасне въпросната лампа.Това е времето компютъра да обработи информацията.В противен случай се скапва механизъма за заърсене


Това не го вярвам. Ако професора чете подред всички датчици /информацията/ колата няма да пали от четвърт оборот на стартера.


Потребителски аватар
saa27
Мнения: 325
Регистриран на: Нед 08 яну 2006 20:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот saa27 » Сря 30 май 2007 23:16


По първия въпрос погледни тука може и да ти е от полза http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... c&start=15



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 77 госта