Никаква индикация при Г2
- ChernoGTI
- Мнения: 1555
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 16:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Никаква индикация при Г2
Тъпа работа значи....нито температурата ми показва нито нивото на бензина
къде може да е проблема (някъде по таблото мисля щото и 2те да откажат
)но и други мнения всякакви са ми от полза
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Никаква индикация при Г2
ChernoGTI написа:Тъпа работа значи....нито температурата ми показва нито нивото на бензинакъде може да е проблема (някъде по таблото мисля щото и 2те да откажат
)но и други мнения всякакви са ми от полза
- Стабилизатора на напрежение в таблото
Абе вие съвсем забравихте за търсачката
Най вече такива като тебе с над 1х поста, я се стегнете или така ви е по лесно
- ChernoGTI
- Мнения: 1555
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 16:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Никаква индикация при Г2
Теодор написа:ChernoGTI написа:Тъпа работа значи....нито температурата ми показва нито нивото на бензинакъде може да е проблема (някъде по таблото мисля щото и 2те да откажат
)но и други мнения всякакви са ми от полза
Стабилизатора на напрежение в таблото
![]()
Абе вие съвсем забравихте за търсачката![]()
Най вече такива като тебе с над 1х поста, я се стегнете или така ви е по лесно![]()
така по-лесно
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Ако под табло имаш предвид цялото табло с духалки жабка и т.н, а километраж наричаш само това дето ти е скоростомера и оборотомера на него то само километража. На този стабилизатор почисти му краката с контактен спрей или спирт, с тънка отверка изстържи внимателно краката и цокъла където влиза и най-добре да го припоиш, огледаи и за прекъсната писта. Ако имаш уред след като го вкараш и дадеш на контакт измери между среден май беше и един от крайните крака около 10волта трябва да има +-1. Ако ти е изгорял или си земи от морга или в студентски град в пулсатор продават заместител на цена под 2лв ама не му помня името - занеси им изгорелия те ще ти го намерят вероятно по каталога.
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
radotom написа:На мойто Г2 платката отзад, на таблото, беше от мека пластмаса и се гънеше като хартийка. А пистите са метализирани.
Запояването е изключително рисково поради опасност от стапяне на тази пластмаска и да се прави от специалист, ако се наложи.
Предполагам, че и твоето табло ще е същото.
На всички е такова само май на дигиталното е друго. Сваля се само таблото със приборите(уредите: километраж, оборотомер/часовник и т.н.)
- monstera
- Мнения: 87
- Регистриран на: Пон 19 фев 2007 17:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Като погледнеш таблото от задната страна се пада горе в дясно. Завит е с един винт за меална планка върху километража, която служи за радиатор. Това е единствената интегрална схема която се вижда, с 3 крачета е. Иначе стабилизатора може да се смени със стабилизатор за напрежение +10V (серия 7810), само не знам дали неговите крачета не са огледални, спрямо тези на оригиналния и да трябва да се завърти при монтажа. Ако някой колега го е сменял да каже как го е монтирал.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 91 госта
