Здравейте всички със VW, двигател PN и карбуратор 2ЕЕ. Оня ден се скапа и моя смукач, майстора каза че е заминала мембраната вътре и затуй не се движи буталото. Та той реши проблема като го демонтира и там където се закрепва и регулира жилото на газта подложи едно парче маркуч( все едно е регулирал минималните обороти на двигателя). Така за момента имам 900-1000 оборота и пали нормално, а останалата газ си я подавам аз. Каза, че не очаква да ми се вдигне разхода на бензин, а и аз като поразгледах схемите на смукача мисля тъй. Така че успех и на останалите с този карбуратор и проблеми с него.
P.s.: Докато се врущах към работа след ремонта имаше един недостатък липсата на смукача, при по рязко потегляне колата предърпва, но смятам че ако човек посвикне това няма да е проблем (иначе се форсира добре), а и се пестят пари за тая нова джиджавка (80-130лв-втора ръка, 600-1300лв-нова). И още нещо това че сте тествали всичко по карбуратора и е в норми не значи, че е напълно читаво. При мен на осцилоскопа се видя, че потенциометъра за положение на дроселовата ми клапа си е тръгнал ( от порядъка на 150-200лв). Лек ден, когато тествам и извънградско и засека разхода ще споделя впечатления!!!

[/img]