Как ви звучи 112 градуса масло?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
mishu
Мнения: 607
Регистриран на: Пет 27 май 2005 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот mishu » Сря 04 юли 2007 13:15


Теодор написа:Стига сте се втелясвали с тези температури :twisted:
Ние дето нямаме МФА-та и незнаеме какво става с маслото да не си караме колите ли :lol: :lol: :lol:


Точно така. Няма да и бая нон стоп като я карам. Трябва да са го измислили да не трябва да го следя. А това дето е блокирал двигатела, според мен е имал друг проблем. И най-вероятно и температурата на водата е скочила преди това доста.




Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Сря 04 юли 2007 13:31


kutin написа:Ами колеги докато сме на тази тема,аз също споделям че при каране по магистрала с около 140км/ч маслото ми е към 110-118 градуса и виждам че е нормално,но притесненията при мен са че маслото ми е 15W-40 (Bixxol - OMV).Моля за съвет дали да карам спокойно с това масло през лятото и способно ли е то да понесе тези температури?
Благодаря Ви!!!

Ако имаш въобще проблеми с това масло то те ще бъдат през зимата и то при много ниски температури....А това,че е от OMV???? ...мммм не знам защо ама откакто на няколко приятели им замръзна Alpin-дизела от OMV и откакто зареждат повсеместно за 19.98 пък на касата плащаш 20.00 лв.....нещо не ми вдъхват доверие...макар,че от два месеца тяхната автогаз е много добра.....поне за Варна
Във форума за маслото и изискванията към има много,интересно и най-вече научно написано....чети,четиииии....


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Сря 04 юли 2007 21:47


Да споделя и аз :wink: нямам MFA ,но пък имам допълнителни уреди от АУДИ.Та значи наложи ми се да правя интервенция по мотора и сега е с нови лагери и сегменти,смених и маслото(естествено),сипах някаква полусинтетика на BP :roll: .Преди рядко достигах темп. от 90 градуса на маслото,а сега при студен мотор имам налягане от почти 5 бара,като загрее,ама загрее( обикновенно при темп. на антифриза 90 градуса)маслото ми е на 130 градуса :? , и естествено налягането на маслото ми спада драстично(на малки обороти манометъра спира да отчита),а в големите качвам до 3 бара! Предполагам проблема ми е шибаното масло,някой ако е с такива уреди ще се радвам да сподели впечетления :wink:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 05 юли 2007 8:43


ivkata написа:Да споделя и аз :wink: нямам MFA ,но пък имам допълнителни уреди от АУДИ.Та значи наложи ми се да правя интервенция по мотора и сега е с нови лагери и сегменти,смених и маслото(естествено),сипах някаква полусинтетика на BP :roll: .Преди рядко достигах темп. от 90 градуса на маслото,а сега при студен мотор имам налягане от почти 5 бара,като загрее,ама загрее( обикновенно при темп. на антифриза 90 градуса)маслото ми е на 130 градуса :? , и естествено налягането на маслото ми спада драстично(на малки обороти манометъра спира да отчита),а в големите качвам до 3 бара! Предполагам проблема ми е шибаното масло,някой ако е с такива уреди ще се радвам да сподели впечетления :wink:

Не е добре!!!Максимално налягане от 3 бара???При мен без основен ремонт при 4000 об клапата за регулиране на налягането на маслото отваря защото налягането се качва над 6.0 бара....на празен ход (850 об)е 1.4-1.5 ,а при 2000 об е 2.7 бара .....като имаш впредвид,че моята италианка е карана възможно най-идиотски(има редица признаци за това)....нещо с ремонта не е наред.....каквото и да е маслото (Бритиш петролеум не е лошо масло)щом отговаря на изискванията би трябвало поне в долните граници на нормата да ти поддържа налягането......


Потребителски аватар
Masserati
Мнения: 3696
Регистриран на: Пет 21 юли 2006 8:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - West side
Контакти:

Мнениеот Masserati » Чет 05 юли 2007 9:57


E па на мене постоянно си ми е тая температура маслото,нема нищо тревожно


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Мнениеот neon » Чет 05 юли 2007 16:04


mishu написа:
Теодор написа:Стига сте се втелясвали с тези температури :twisted:
Ние дето нямаме МФА-та и незнаеме какво става с маслото да не си караме колите ли :lol: :lol: :lol:


Точно така. Няма да и бая нон стоп като я карам. Трябва да са го измислили да не трябва да го следя. А това дето е блокирал двигатела, според мен е имал друг проблем. И най-вероятно и температурата на водата е скочила преди това доста.

То е ясно, че не е било от температурата на маслото- тя е следствие на нещо друго! Външна температура-37градуса; скорост 220км/ч; двигател-италианец; масло 10-40 полусинтетика.......
П.П. Температурата на водата не мръдна над нормалното!!!!


Потребителски аватар
nasodotcom
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nasodotcom » Сря 11 юли 2007 16:04


118 е предел за здрав двигател, смени си маслото, мойто седи на 100-102 максимум като карам със 120 към 96-98 градуса...



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 73 госта