Много теми изчетох във форума, свързани с този проблем и смених следните неща:
1. Кабели - нови Tesla (старите искряха)
2. Дистрибуторна капачка + палец - BOSCH
3. Нови свещи NGK BUR6ET
4. Бобина + комутатор - тях ги взех за проба от пасатора на баща ми, който 8 години си го кара без проблеми.
И след тези интервенции продължи да гасне. Вчера бях на диагностика и човека стигна до заключението, че потенциометърът на моното прави цялата беля и трябвало да се смени, но по- евтино било да си взема едно моно от морга за 100-тина лева.
Та да си ви питам все пак - може ли този потенциометър наистина да е виновен за всичко? Аз се бях насочил да сменям датчик на Хол, но майстора каза че не е в него проблема.
Ще съм много благодарен да ме светнете какво да правя, че и паричките си свършиха за нула време с тия ремонти

Благодаря ви предварително!