Проблема е по-ясно забележим, когато двигателя е загрял. При студен, като върна газта, оборотите падат до към 700 и после се вдигат на 1000 на празен ход и всичко е ок. При загрял обаче, оборотите падат до към 500 и преди да започнат да се качват, двигателя гасне.
Пича от който взех колата ми каза, че и нанего така му правела и сменил някаква джаджа, която се намира горе вдясно на мотора и е свързана с въздушнит филтър - тя правела нещо при работа с климатик на празен ход.
Някакви идеи къде да търся проблема?
ГФ2 КР е колата
Гасне на празен ход с включен климатик
- madmen
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливница
Re: Гасне на празен ход с включен климатик
musura написа:....сменил някаква джаджа, която се намира горе вдясно на мотора и е свързана с въздушнит филтър - тя правела нещо .....
ГФ2 КР е колата
Тая джаджа струва хубави пари, и ако я е сменил с втора употреба колко да закрепи положението може би пак е сдала багажа.
А без клима прави ли магарии?
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
ами неочаквам да е като стартера, но взех едно такова същото и го прегледах много добре какво прави. като му пуснеш ток - прави "щрак" и отваря един клапан, като спреш тока - "щрак" и клапана се затваря. Неможах да видя нищо въртящо се. Утре ще го разглобя за да проверя точно за какво иде реч. Ако е моторче, това което гледах днес неработи явно...
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
Хора, открих още няколко бъга по машината тези дни.
1-во когато карам с включен климатик в града с ниска скорост, температурата на антифриза се вдига до предпоследното деление на таблото и започва да мига една червена лампа. Това нормално ли е?
и
2-ро когато загрее така колата, освен че гасне на място с включен климатик, започва и да върви малко по-зле отколкото когато е студена. Интересното тук е, че на моменти сякъш се отпушва и литва. Това се случва примерно, при изпреварване - настъпвам педала, колата започва да ускорява по-мудно от нормалното и на около 5000 оборота се изстрелва по-бързо отколкото с изключен климатик ?! Това може ли да се дължи на така нареченото "моторче за ниските обороти"?
П.П. някой може ли да постне някой линк с техническа информация за това "моторче"
1-во когато карам с включен климатик в града с ниска скорост, температурата на антифриза се вдига до предпоследното деление на таблото и започва да мига една червена лампа. Това нормално ли е?
и
2-ро когато загрее така колата, освен че гасне на място с включен климатик, започва и да върви малко по-зле отколкото когато е студена. Интересното тук е, че на моменти сякъш се отпушва и литва. Това се случва примерно, при изпреварване - настъпвам педала, колата започва да ускорява по-мудно от нормалното и на около 5000 оборота се изстрелва по-бързо отколкото с изключен климатик ?! Това може ли да се дължи на така нареченото "моторче за ниските обороти"?
П.П. някой може ли да постне някой линк с техническа информация за това "моторче"
- ANDREYO
- Мнения: 1763
- Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: DUB SQUAD
- Контакти:
а така
Бате не се занимаваи с глупости и разни клапан4ета и разбира4и земи си вдигни оборотите от болт4ето горе на колекторите малко като е без вклу4ен климатик да са около 1400оборота моя го прави су6тото ,климата дьрпа около 500оборота ОТ ОСНОВНИТЕ 1000
и като са 1000 като го пусне6 те отиват на 500 и така а като е студен си на смука4 и оборотите са по високи и затова като загрее гасне .понеже са слагани климите на кр-ите и сеполу4ава така.
а за това дето се едно се отпу6ва ,има един дат4ик на климата дето вклиу4ва и изклиу4ва като регулатор и за това придрьпва а и мояа топул по се мь4и и 6е го лекувам скоро,а тва за лампата незнам моя позагряжа над средата с климатик ама ни6то му не свети .аре и не се занимаваи да тьрси6 "мотор4е"проблем там няма няма и в нито един дат4ик освен това стемпературата.
и като са 1000 като го пусне6 те отиват на 500 и така а като е студен си на смука4 и оборотите са по високи и затова като загрее гасне .понеже са слагани климите на кр-ите и сеполу4ава така.
а за това дето се едно се отпу6ва ,има един дат4ик на климата дето вклиу4ва и изклиу4ва като регулатор и за това придрьпва а и мояа топул по се мь4и и 6е го лекувам скоро,а тва за лампата незнам моя позагряжа над средата с климатик ама ни6то му не свети .аре и не се занимаваи да тьрси6 "мотор4е"проблем там няма няма и в нито един дат4ик освен това стемпературата.
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
Re: а така
andreyo написа:...
Благодяря

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: sklimoto и 104 госта