Работа във високи обороти, 1.8, 2Е2

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
valdo
Мнения: 340
Регистриран на: Нед 26 сеп 2004 13:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Работа във високи обороти, 1.8, 2Е2

Мнениеот valdo » Сря 20 юли 2005 13:37


При каране с "газ до дупка", в момента на отпускането на педала колата леко дръпва (ускорява). На какво може да се дължи това?
1,8 мотор, пиербург 2Е2, газова уредба.




Потребителски аватар
M4r1qn
Мнения: 619
Регистриран на: Пет 01 апр 2005 20:19
Автомобил:
Двигател: C5 X7
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот M4r1qn » Сря 20 юли 2005 16:09


Ако ти е бедна сместа - завил си крана множко - при подаване на газ до тенекията горивната смес е по бедна от нормалното и когато върнеш газта сместа си нормализира съотношението гориво/въздух и поради това колата дръпва - при това положение разхода ще ти е нисък но пък няма да върви много - по добре ускорява ако и подаваш плавно газ, а не рязко.


Потребителски аватар
valdo
Мнения: 340
Регистриран на: Нед 26 сеп 2004 13:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот valdo » Чет 21 юли 2005 13:46


M4r1qn написа:Ако ти е бедна сместа - завил си крана множко - при подаване на газ до тенекията горивната смес е по бедна от нормалното и когато върнеш газта сместа си нормализира съотношението гориво/въздух и поради това колата дръпва - при това положение разхода ще ти е нисък но пък няма да върви много - по добре ускорява ако и подаваш плавно газ, а не рязко.


Вярно - има логика. Бих могъл да поотпусна още малко двете врътки на газовата - дето са на раздвояващия се маркуч към карбуратора, ама така няма ли да литне много разходът? Скоро изчислих 14,5 литра газ на 100 км, а би трябвало да е до 12 литра... За през лятотото ми се вижда много. Дали е от доста "оборотното" каране... знам ли. Пипана е центровката, между другото. На око. Нагласил съм я така, както колата (изглежда) върви най-много.
Дали пък най-доброто решение не е да ида на диагностика...

Уффф :)


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Чет 21 юли 2005 13:57


Няма далавера да затваряш много врътките, щото за да върви колата я настъпваш до ламарината. По-добре да се настрои на анализатор.
И после както казва Бо: "Върви много, харчи малко" mhihi mhihi mhihi


Потребителски аватар
valdo
Мнения: 340
Регистриран на: Нед 26 сеп 2004 13:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот valdo » Пет 22 юли 2005 10:43


Ммммдаааа...
Добре, че отидох на газ-анализатор. Оказа се, че центровката съм я улучил идеално, обаче врътките на газта са подавали мнооого, ама много богата и пребогата смес. Отзад СО2 беше някъде на 5, а нормата май беше до 2-3.

Така или иначе в разстояние на 150 тестови километра повече от 190 на магистралата не можах да вдигна :)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: PzKpfW, TheEx0rcist и 68 госта