Ами гледай сега, нашите сонди са с 4 жици, като едната от тях е за подгряване на самата сонда. Тя (сондата) започва да работи след като направи някаква температура, мисля че 300 градуса, а през това време както ти казах по-рано компа бачка с фиксирана стойност на сигнала от нея (0.45 волта). Това ме кара да си мисля, че имаш право и проблема може наистина се окаже там

защото когато караш на газ, емулатора си подава стойноси, които не шашкат ЕКЮ-то, а на бензин при студен двигател ламбдата не играе.
Според мен ще разбереш със сигурност, ако я откачиш и покараш докато загрее на бензин. Другия вариант е да отидеш на диагносика, ама там почти винаги казват, че е за смяна, а в Юнитрейд е само около 300 лв

Все пак пробвай първото и ако съм прав си приготви около 160 левчета и...добре дошъл в клуба
