високи обороти на загрял двигател - проблема е решен:-)

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
jettro
Мнения: 662
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе / Любимец
Контакти:

високи обороти на загрял двигател - проблема е решен:-)

Мнениеот jettro » Сря 27 юли 2005 21:29


Наскоро сложих газова уредба, колата е без емулатор а се рестартира компа но сега ми прави проблеми когато стартирам колата когато двигателя е загрял. Когато е студена си пали нормално но когато стартирам двигателя 5-10мин след като е загряла вдига много високи обороти и не ги сваля. Оправя се когато поистине. В повечето случай като извадя плюсовата клема за 5-10мин се оправя, но не всеки път.
Съмняват се че проблема е платката срещу стъпковия мотор на моното(незнам как се казва :oops: потенциометър на дросел клапата ...капсолована е и по нея се натрупвал нагар и като загреела не отчитала правилно)Само че ако е от тази платка не трябвали да ми прави проблеми и по време на движение когато колата загрее?
За тази платка съм чувал че не е никак добре да се пипа и искам да пробвам всичко друго преди да дам на някои да отваря там.
Може ли проблема да е от рестарта на компа, примерно като се рестартира при топал двигател да не може да се адаптира и да прави проблеми?
Ако някой може да ми помогне ще съм много благодарен.




Потребителски аватар
jettro
Мнения: 662
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе / Любимец
Контакти:

Мнениеот jettro » Нед 31 юли 2005 12:44


Такааааааааа, никои не писа, значи или вапроса е тъп или проблема е много странен..............по-точно много прост си излезе проблема, след 3часа замервания на датчици, потенциометри, стъпкови мотори(с 3 бр. пробвахме колата) се оказа че е счупено зъбчето което държи пружината на коляното на газта и то няма достатачно сила да натисне стъпковия мотор и да му даде сигнал да се прибере, така като я форсирам малко стъпковия си замръзва и си държи високи обороти. Като добява кам това и спуканата гарнитура на моното.......
Само не ми се изясни защо го прави на загрял двигател(може би защото много се е движило моторчето, или пружината омеква от температурата) не ми е ясно и защо понякога като махнех плюсовата клема се оправяше.....................но сега колата е ОК.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: TheEx0rcist и 165 госта