ПОМОЩ!!! Хаотично гаснене на двигателя!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
anger
Мнения: 788
Регистриран на: Пон 07 мар 2005 18:50
Автомобил: GTE GMK7 und Tiguan MK2 TDI
Двигател:
Местоположение: Пловдив

ПОМОЩ!!! Хаотично гаснене на двигателя!

Мнениеот anger » Сря 03 авг 2005 22:20


Отново ще се допитам до разбирачите и препатилите във форума, защото ми бръмна главицата от майсточета, майстои и майсторища.
Колата е Голф 3, 1.8 ми, 75 к.с.
А проблемът е следният:
От около месец и половина по време на движение двигателят гасне - ако карам с по - висока скорост (над 70 км/ч) започва да губи обороти много плавно. Това става само, ако държа натиснат педала на газта (при пускане или изключване от скорост директно си гасне). При по - ниска скорост или в свободно положение на скоростния лост направо си гасне (много е приятно да се случи на кръстовище:)). Интересното е, обаче че след всичко това на 6 - 7-я път пали и тръгва без проблем. Понякога по време на движение гасне и пак пали, т.е. за секунда придърпва и отново потегля. Няма зависимост в това дали двигателя е топъл или студен - просто го прави, когато си поиска и където си поиска. Сега например от 5 дни не се е случило да изгасне.

Не съм разбирач и не мога да си обясня откъде идва всичко това. Преди време vaskoto1 ме посъветва да сменя датчика на Хол. Да, но всичките разбирачи, включително и в сервиза на BOSCH в Пловдив твърдят, че това е просто чукче и наковалня и не оказва никакво вличние, свързано с този проблем. Обаче аз подочувам, че този датчик при ФВ - тата много често се прецаква и създава подобни проблеми.

Малко почснения и по ел. частта на запалването: първата ми проверка беше в момент на "изгасване" да проверя дали има искра след бобината. Искра има и то да утрепе човек! Според мен до там всичко е наред.

Вследствие на всичко това дотук съм сменил: контактния ключ, бензиновата помпа, горивния филтър.

Помислих, че може да е от алармата, затова я изключих временно, но уви - не е от нея. Свещите ми са сменени преди 30 000 км - Bosch триелектродни, но си мисля, че това не е от значение.

Хайде, колеги разбирачи и препатили - помогнете, защото се видях в чудо вече и не знам какво да правя и към кого да се обърна. Дали е наистина от този датчик? Дали не е от компютъра? Дали не е от инжекциона?




Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта