Проблема е с Голф3 1.6 74 Kw. стрелката на температурата почти винаги стои около 100 - 110 и перката все върти (особено, ако работи климатика!) Какво ще му има на моя? (на голфа де).
Хей, момчета, ако мислите, че това е много притеснително - казвайте що да чиня bowdown
100-110*С голф 3 ?!
- GOLF_GT
- Мнения: 156
- Регистриран на: Чет 16 дек 2004 17:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София голф3 1.6 74kw AFT 96г.
- Контакти:
Аз съм със същия мотор,1.6 101 к. AFT но да ти кажа че и в най големите жеги стрелката на температурата забива точно по средата и не мърда и грам по нагоре.За перката е нормално да включва по често сега през този сезон но не и да върти постоянно както казваш ти.100,110 градуса не е нормална температура за този мотор,доколкото знам такава температура поддържат 16V 150 коня.
- inoi
- Мнения: 493
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 8:03
- Автомобил: VW Golf III
- Двигател: AFT 1996
- Местоположение: София
- Контакти:
Наистина не е нормално
И аз съм със такъв мотар и стрелката си стои по средата - мисля, че е 90 градуса.
Проблема може да ти е на много места - датчик на вентилатора, датчик на температурата - този който ти показва на таблото, термостат и може би радиатор - запушен.
Най-добре вари при Ваското (ако имаш път към София) и го мъдрете
или пък бягай на сервиз при вас щото иначе лошо.

И аз съм със такъв мотар и стрелката си стои по средата - мисля, че е 90 градуса.
Проблема може да ти е на много места - датчик на вентилатора, датчик на температурата - този който ти показва на таблото, термостат и може би радиатор - запушен.
Най-добре вари при Ваското (ако имаш път към София) и го мъдрете

- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
GOLF_GT написа:........
Ako говориш за маркуча от картера . Запушваш края който отива към филтъра, а другият го удължаваш и пускаш надолу , но му сложи 1 мрежичка.Ако е поизносен мотора маслените пари и капки отиват към инжекцията .
200 лв за 1 маркуч ?? забрави. Или пък ,ако държиш много на него -от някоя морга вземи , ама 200лв ега ти маркуча.
- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Преди да предприемеш всичко друго и след като си си проверил нивото на антифриза естествено
отиди на една авто-мивка и ги накарай да ти измият хубаво радиатора. Нямаш си и на идея какви боклуци се набиват по него и не може да се охлажда от струята на въздуха а се налага да включва и перката. Не е казано 100% че от там е проблема, но няма да ти струва повече от 2 лв, а ако го правиш докато ти мият колата изобщо нищо няма да ти струва, но може да ти спести доста излишни главоболия

- evlogi
- Мнения: 18
- Регистриран на: Нед 29 май 2005 17:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Tank's, момчета bowdown ! От това, което чета разбирам, че причината сигурно е в радиатора - перката си върти х2 (и духа...
), термостата си отваря (теляка манипулира... и т.н.).
Абе Sunny, как така ще ми продухат радиатора на автомивката - през решетките ли? Ами те са два радиатора залепени един за друг (отпред мисля е за климатика).

Абе Sunny, как така ще ми продухат радиатора на автомивката - през решетките ли? Ами те са два радиатора залепени един за друг (отпред мисля е за климатика).
- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
evlogi написа:Абе Sunny, как така ще ми продухат радиатора на автомивката - през решетките ли?
Да го измият от мизериите които е събрал по него бе човек. Струята насочена към него, от където може да се бръкне и смъква мизерията. Ако не е отвън е възможно да е запушен отвътре, а там вече става с пари. А и сигурен ли си че системата ти е обезвъздушена? Да нямаш въздушна възглавница и затова да не се охлажда нормално?
- evlogi
- Мнения: 18
- Регистриран на: Нед 29 май 2005 17:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
И как става това обезвъздушаване? Аз преди си карах едно Рено11 и там по маркучите, в най-високите точки имаше специални пробки от където ставаше контиката. Ама на Г3 как е? А може и това да е причината всъщност, като се замисля (не, че го мога...)
А иначе перката си върти редовно на 1-ва и доста често минава на 2-ра!!!
А иначе перката си върти редовно на 1-ва и доста често минава на 2-ра!!!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 92 госта