100-110*С голф 3 ?!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
evlogi
Мнения: 18
Регистриран на: Нед 29 май 2005 17:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

100-110*С голф 3 ?!

Мнениеот evlogi » Пон 08 авг 2005 9:20


Проблема е с Голф3 1.6 74 Kw. стрелката на температурата почти винаги стои около 100 - 110 и перката все върти (особено, ако работи климатика!) Какво ще му има на моя? (на голфа де).
Хей, момчета, ако мислите, че това е много притеснително - казвайте що да чиня bowdown




Потребителски аватар
GOLF_GT
Мнения: 156
Регистриран на: Чет 16 дек 2004 17:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София голф3 1.6 74kw AFT 96г.
Контакти:

Мнениеот GOLF_GT » Чет 11 авг 2005 8:48


Аз съм със същия мотор,1.6 101 к. AFT но да ти кажа че и в най големите жеги стрелката на температурата забива точно по средата и не мърда и грам по нагоре.За перката е нормално да включва по често сега през този сезон но не и да върти постоянно както казваш ти.100,110 градуса не е нормална температура за този мотор,доколкото знам такава температура поддържат 16V 150 коня.


Потребителски аватар
inoi
Мнения: 493
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 8:03
Автомобил: VW Golf III
Двигател: AFT 1996
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот inoi » Чет 11 авг 2005 8:54


Наистина не е нормално :!:
И аз съм със такъв мотар и стрелката си стои по средата - мисля, че е 90 градуса.
Проблема може да ти е на много места - датчик на вентилатора, датчик на температурата - този който ти показва на таблото, термостат и може би радиатор - запушен.
Най-добре вари при Ваското (ако имаш път към София) и го мъдрете :wink: или пък бягай на сервиз при вас щото иначе лошо.


Потребителски аватар
Jovany
Мнения: 479
Регистриран на: Вто 19 юли 2005 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jovany » Чет 11 авг 2005 8:59


Ако е термостат си мисля че радиатора ще си стои студен и не би се включила перката. По скоро е някой датчик. Я погледни да нямаш течове някъде и нивото на охл. течност да е спаднало....


Потребителски аватар
GOLF_GT
Мнения: 156
Регистриран на: Чет 16 дек 2004 17:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София голф3 1.6 74kw AFT 96г.
Контакти:

Мнениеот GOLF_GT » Чет 11 авг 2005 9:11


inoi написа:.......

Здрасти колега,виждам че сме с едни и същи мотори AFT.Имам един скъсан маркуч на моя голф,даже преди наколко дни пуснах нова тема в техническия форум но никой не ми е отговорил все още.Дали можеш да ми дадеш някво инфо за този проблем,благодаря ти предварително :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Чет 11 авг 2005 19:29


Ааа,мисля,че датчика за перката не включва бързите обороти...имах същия проблем смених датчика и се оправи(датчика-този на радиатора)


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Чет 11 авг 2005 20:05


GOLF_GT написа:........

Ako говориш за маркуча от картера . Запушваш края който отива към филтъра, а другият го удължаваш и пускаш надолу , но му сложи 1 мрежичка.Ако е поизносен мотора маслените пари и капки отиват към инжекцията .
200 лв за 1 маркуч ?? забрави. Или пък ,ако държиш много на него -от някоя морга вземи , ама 200лв ега ти маркуча.


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Чет 11 авг 2005 21:46


Преди да предприемеш всичко друго и след като си си проверил нивото на антифриза естествено :) отиди на една авто-мивка и ги накарай да ти измият хубаво радиатора. Нямаш си и на идея какви боклуци се набиват по него и не може да се охлажда от струята на въздуха а се налага да включва и перката. Не е казано 100% че от там е проблема, но няма да ти струва повече от 2 лв, а ако го правиш докато ти мият колата изобщо нищо няма да ти струва, но може да ти спести доста излишни главоболия


Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

Мнениеот evgenyh » Пет 12 авг 2005 0:06


GOLF_GT написа: и в най големите жеги стрелката на температурата забива точно по средата и не мърда и грам по нагоре.


и моя е точно така - и в най-големите жеги стрелката кове точно на 90 по средата и не мърда, поне не нагоре, а темп. на маслото стига около 94 по компа.


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Пет 12 авг 2005 11:35


и моя е така,
над 100 не трябва да ходи стрелката


Потребителски аватар
evlogi
Мнения: 18
Регистриран на: Нед 29 май 2005 17:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот evlogi » Пет 12 авг 2005 14:30


Tank's, момчета bowdown ! От това, което чета разбирам, че причината сигурно е в радиатора - перката си върти х2 (и духа... :wink: ), термостата си отваря (теляка манипулира... и т.н.).
Абе Sunny, как така ще ми продухат радиатора на автомивката - през решетките ли? Ами те са два радиатора залепени един за друг (отпред мисля е за климатика).


Потребителски аватар
Jovany
Мнения: 479
Регистриран на: Вто 19 юли 2005 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jovany » Пет 12 авг 2005 14:55


Според мен е по важно да се включва на първа скорост редовно ако ти работи само втора тя се включва вече в критични ситуации така че провери дали работят и двете.


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Пет 12 авг 2005 15:16


evlogi написа:Абе Sunny, как така ще ми продухат радиатора на автомивката - през решетките ли?

Да го измият от мизериите които е събрал по него бе човек. Струята насочена към него, от където може да се бръкне и смъква мизерията. Ако не е отвън е възможно да е запушен отвътре, а там вече става с пари. А и сигурен ли си че системата ти е обезвъздушена? Да нямаш въздушна възглавница и затова да не се охлажда нормално?


Потребителски аватар
evlogi
Мнения: 18
Регистриран на: Нед 29 май 2005 17:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот evlogi » Пет 12 авг 2005 21:03


И как става това обезвъздушаване? Аз преди си карах едно Рено11 и там по маркучите, в най-високите точки имаше специални пробки от където ставаше контиката. Ама на Г3 как е? А може и това да е причината всъщност, като се замисля (не, че го мога...)
А иначе перката си върти редовно на 1-ва и доста често минава на 2-ра!!!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 92 госта