...

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
M4r1qn
Мнения: 619
Регистриран на: Пет 01 апр 2005 20:19
Автомобил:
Двигател: C5 X7
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот M4r1qn » Пон 22 авг 2005 22:37


musura написа:Имах подобен проблем и след продухване и почистване на радиатора с пароструйка се оправи. Оказа се, че между ребрата е пълно с прах и боклуци и след почистването проблема беше решен.




Потребителски аватар
KRIS
Мнения: 72
Регистриран на: Пон 05 юли 2004 15:55
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот KRIS » Вто 23 авг 2005 9:00


Хмм... и при мен така работеше до момента в който си смених радиатора и сега сичко е в норма. Явно от всичките бльоджи дето са сипвани в охладителната система се наслояват по радиатора... макар на етикетите да пише друго. Другия вариант е както казват колегите по горе - термостат. Успех! :wink:


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Чет 25 авг 2005 13:04


абе ВЕНR ама не...май на менте бях попаднал, блокира след има няма 2 месеца, ядосах се и в юнито-46 камъка сега е добре...просто инфо, иначе BEHR за датчици съм ползвал


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Чет 25 авг 2005 20:30


vw_golf_2_Memphis написа:...

Mного ми прилича на износен термостат .На стеблото по което се движи подвижната клапичка се е образувало ръбче вследствие на продължителна работа и клапичката се задържа.Това не се ремонтира /как да го разглобиш и да шлайфаш стъблото ?? и после да го сглобиш, че и да работи надеждно??
Извади го и огледай стъблото, ако има ръбче в кофата за боклука.
Ако въобще не си го сменял и над 4 години - директно към кофата щом прави проблеми.А ,ако е сменян и е от "акъна истинските " пак не се чуди.


Потребителски аватар
naskogolf
бърз голфаджия
Мнения: 1138
Регистриран на: Сря 08 юни 2005 9:33
Автомобил: Passat B 7 Alltrack
Двигател: 2 CFG 2014
Местоположение: София

Мнениеот naskogolf » Чет 25 авг 2005 20:32


Наи лошото в такива случаи е , че няма кои точно да каже от какво грее голфетката и трябва да трьгнеш по пьтя на елиминациата.


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Чет 25 авг 2005 23:09


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 14:26, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Пет 26 авг 2005 8:05


kris11 написа:Mного ми прилича на износен термостат .На стеблото по което се движи подвижната клапичка се е образувало ръбче вследствие на продължителна работа и клапичката се задържа.Това не се ремонтира /как да го разглобиш и да шлайфаш стъблото ?? и после да го сглобиш, че и да работи надеждно??
Извади го и огледай стъблото, ако има ръбче в кофата за боклука.
Ако въобще не си го сменял и над 4 години - директно към кофата щом прави проблеми.А ,ако е сменян и е от "акъна истинските " пак не се чуди.
Само с колегата Крис11 се съгласявам!!! Само този колега дава логичен отговор.Ако е запушен радиатор как един път ще си е нормална температурата а друг път не.А що се отнася за разните цвики и зелеви води който иска да си отваря допълнително работа да слага. Незнам как 6те се отразят тези манджи на уплътненията. По-скоро биха позапушили допълнително!!!:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 141 госта