Отивам да отключа колата и хоп само шофьорската врата се отваря,викам да не би да нямам акумулатор,паля колата няма грешка,пробвам да заключа и отключа отвътре неще пак само шофьорската,изгасих мотора и пак пробвах отключи се,обаче не пожела да се заключи,отварям багажника махам уплътненията на компресора,извадих го накефих се че е сименски(VDO) и гледам влажен(цяла нощ стоя по дъжда колата - пусти мързел)
пробвах пак да отключа и заключа прави опити компресора ама нищо,само бззз,после откачих буксата и маркуча за въздух пак сложих и стана обаче след втората проба пак срив,та сега го взех да го суша.Случвало ли се е нещо подобно на някой от вас и как да реша проблема
Централно проблем (голф2)
- Nova
- Мнения: 806
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 0:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Идея се нямам, но доколкото знам централното бачка на основата на вакум и или бачка всичко или нищо - оттам си правя извода, че не би трябвало да е сериозно. Пробвай една глупост - извади тръбичките от централното и яко духане и смучене - да не се е запушила някоя някъде. Mr Green Fun
П.С. Не се смейте много!
П.С. Не се смейте много!
- dendini
- Мнения: 39
- Регистриран на: Пон 16 авг 2004 11:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Пловдив
- Контакти:
И аз имам подобен проблем. Моята помпа не е мокрена, но в един хубав момент отказа. Отворих я и извадих малката платка която е вътре( предполагам - управлението на мотор4ето), тя е "нанизана" на 2 медни пластини(изводите му). Подадох му дирктно 12V и то завъртя - т.е. то се оказа 4итаво. Можеш да провериш дали въпросните пластини имат добър контакт с платката - може да са се окислили и зацапали.
Кофтито е 4е при мен не се оказа тва проблема. Не ми е останало време да се занимавам с това и си карам така - нали на мойта врата си ба4ка Само там е електромагнитна...не знам дали фабри4но е така...кво ли им е пре4ило вси4ки да са такива?
Други възможни при4ини са:
1)ел. управление kaputt (най-лош слу4ай ),
2)лоши ел. връзки към помпата,
3)лош контактор на машинката на шоф. врата..
(.. баси дали тя комутира помпата или са вързани паралелно - тва трябва да се провери...)
4)сцепени тръби4ки - би тряало да 4уваш шума на мотор4ето при отв/затв ако горните са ок.
Поздрави!
ПП
...май изредих проблемите в обратен ред на откриването им...
Сподели тука ако го хванеш....
Кофтито е 4е при мен не се оказа тва проблема. Не ми е останало време да се занимавам с това и си карам така - нали на мойта врата си ба4ка Само там е електромагнитна...не знам дали фабри4но е така...кво ли им е пре4ило вси4ки да са такива?
Други възможни при4ини са:
1)ел. управление kaputt (най-лош слу4ай ),
2)лоши ел. връзки към помпата,
3)лош контактор на машинката на шоф. врата..
(.. баси дали тя комутира помпата или са вързани паралелно - тва трябва да се провери...)
4)сцепени тръби4ки - би тряало да 4уваш шума на мотор4ето при отв/затв ако горните са ок.
Поздрави!
ПП
...май изредих проблемите в обратен ред на откриването им...
Сподели тука ако го хванеш....
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
пробвай на откачен пневматично компресор да заключиш-ефекта трябва да бъде непрекъсната работа.
така ще се увериш че работи (ако работи-дай боже...) нормално и без странни шумове.
след което опитай същото на отключване-другата посока.
на едната май смуче на другата духа-ако не се лъжа...
после провери дали сработва правилно обратната информация от вратата че е заключено/отключено.
това става като го пуснеш да бачка и в движение му вкараш маркучето и видиш ефекта.
може и да са се поскапали връзки тук-там.
интерфейси-също както каза колегата...
така ще се увериш че работи (ако работи-дай боже...) нормално и без странни шумове.
след което опитай същото на отключване-другата посока.
на едната май смуче на другата духа-ако не се лъжа...
после провери дали сработва правилно обратната информация от вратата че е заключено/отключено.
това става като го пуснеш да бачка и в движение му вкараш маркучето и видиш ефекта.
може и да са се поскапали връзки тук-там.
интерфейси-също както каза колегата...
да ви кажа чесно с тая машинка преди време когато я правих маистори ми скъсаха нервите
това било онова било даже искаха да ми сложат ел машинки било по лесно отколкото да оправят старата
мой савет е обиколи по моргите пробвай с сащата машинка какъв ще е ефекта предполагам че няма да ти откажат
друго което се сещам машинката в шовиорската врата тя е ел и подава команда на зад към интерфейса той кам останалите врати
друго мисля че няма какво да се развали
това било онова било даже искаха да ми сложат ел машинки било по лесно отколкото да оправят старата
мой савет е обиколи по моргите пробвай с сащата машинка какъв ще е ефекта предполагам че няма да ти откажат
друго което се сещам машинката в шовиорската врата тя е ел и подава команда на зад към интерфейса той кам останалите врати
друго мисля че няма какво да се развали
- Sachko
- Мнения: 643
- Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bansko/Sofia
- Контакти:
...
ами майсторите са ти казали че е по евтино да ти сменят машинките с ел понеже една ел машинка струва 2.5 $
И ако твойта аларма(интерфейс)оправлява централно подмяната става много лесно...(понеже ти не споменаваш дали отключваш с ключа или с алармата)
Ако решиш да го правиш ел пиши ЛС да ти кажа къде струват по 2.5$ машинките....
И ако твойта аларма(интерфейс)оправлява централно подмяната става много лесно...(понеже ти не споменаваш дали отключваш с ключа или с алармата)
Ако решиш да го правиш ел пиши ЛС да ти кажа къде струват по 2.5$ машинките....
- lowrider
- Мнения: 2300
- Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен/София/Berlin
- Контакти:
Тюх оправи се,бачка перфектно сега,всички тези манипулации ги направих още в момента когато открих проблема,та след като един път бачкаше втори път не,взех компресора вкъщи поразглобих го малко и го оставих на стайна температура,сложих го и отначало нещеше докато не се напълни системата с въздух но на 2рия или 3тия път всичко се оправи еи сега го монтирах и пробвах доста пъти тоест само го свързах не съм го плъгнал в гумените му тампони защото тях не бях поизсушил,а сега като гледам има нужда
И накрая един съвет никога,ама никога когато вали дъжд не дръжте багажниците на голфовете отворени (2ките де на другите незнам къде им е пневматиката) ако се наложи да вземете нещо по-бързичко
И накрая един съвет никога,ама никога когато вали дъжд не дръжте багажниците на голфовете отворени (2ките де на другите незнам къде им е пневматиката) ако се наложи да вземете нещо по-бързичко
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта