Често се включва перката на радиатора-нормално ли е?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

Често се включва перката на радиатора-нормално ли е?

Мнениеот landwarrior » Пет 16 сеп 2005 19:04


Доста често се включва перката на радиатора ,по принцип както колата е в движение температурата си е нормална,само че ако съм в задръстване или примерно паркирам ( веднага вдига температурата и се включва перката.Примерно тази сутрин в 6 сутринта тръгнах от работа за къщи (около 4 км) не беше заграя на повече от 80 гардуса ,като започнах да паркирам веднага вдигна ( на 100 мисля )на и се включи перката а сутринта си беше студено!!
П.П питам защото на предишната ми кола (мазда 121 1.3 16В)не беше така доста трудно се включваше перката ,а също на маика ми полото(1.3 97г) стрелката си стои на едно място и почти не вдига за да се вклюяи перката :roll:

П.П и може ли накои да кажа колко е нормалната температура за голфа при движение без екстремни ситуаций(1.8 моно )




Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Често се включва перката на радиатора-нормално ли е?

Мнениеот kris11 » Пет 16 сеп 2005 19:43


www.arenabg.com написа:Доста често се включва перката на радиатора ,по принцип както колата е в движение температурата си е нормална,само че ако съм в задръстване или примерно паркирам ( веднага вдига температурата и се включва перката.Примерно тази сутрин в 6 сутринта тръгнах от работа за къщи (около 4 км) не беше заграя на повече от 80 гардуса ,като започнах да паркирам веднага вдигна ( на 100 мисля )на и се включи перката а сутринта си беше студено!!
П.П питам защото на предишната ми кола (мазда 121 1.3 16В)не беше така доста трудно се включваше перката ,а също на маика ми полото(1.3 97г) стрелката си стои на едно място и почти не вдига за да се вклюяи перката :roll:

П.П и може ли накои да кажа колко е нормалната температура за голфа при движение без екстремни ситуаций(1.8 моно )


Първо си измий със силна струя радиатора. Не е нормално 100гр.
Сега вече е хладно и не трябва да ти се включва. При мен на 3 тиавгуст в задръстване / 2 км =1 час / като вдигна 95градуса взе да извира от разширителният съд. Но вентилатора се беше скапал.
Трудно е да се каже колко трябва да е температурата -зависи от натоварването . задръстване/ дали е сутрин или по-обяд. Но за кратки преходи 5-10км е нормално да стига 90 градуса, ако ти е наред термостат, водна помпа, ремък за помпата да не приплъзва.


Потребителски аватар
zaio_baio
Мнения: 607
Регистриран на: Сря 11 май 2005 15:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот zaio_baio » Съб 17 сеп 2005 9:03


Според мен няма място за притеснение. По-добре да се включва от колкото да не се включи ...... Когато си паркирал няма кой да охлажда радиатора/мотора - ако колата е работила повечко на място е нормално да загрее и да се включи вентилатора.


Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dude » Съб 17 сеп 2005 9:39


аз мисля, че е нормално, на мен в петата минута задръстване почва да ми подминава средата и се включва първа степен. Често е, но рядко стига чак до втора.


Потребителски аватар
Jovany
Мнения: 479
Регистриран на: Вто 19 юли 2005 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jovany » Съб 17 сеп 2005 10:00


И според мен е напълно нормално при това положение. Не бих се учудил и през зимата ако се вкючи в задръстване ако преди това мотора е бил с нормална температура.


Потребителски аватар
kara
Мнения: 48
Регистриран на: Пет 31 дек 2004 9:16
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kara » Съб 17 сеп 2005 10:15


за около 20 минути и нормална околна температура при запалване на колата и работа на място би трябвало да се включи вентилатора , а какво остава ако си в задръстванията , но мисля че има значение и обема на двигателя.Важно е да се включва и да сваля температурата.


Потребителски аватар
peshoxx
Мнения: 631
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 1:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Често се включва перката на радиатора-нормално ли е?

Мнениеот peshoxx » Пон 19 сеп 2005 0:49


www.arenabg.com написа:Доста често се включва перката на радиатора ,по принцип както колата е в движение температурата си е нормална,само че ако съм в задръстване или примерно паркирам ( веднага вдига температурата и се включва перката.Примерно тази сутрин в 6 сутринта тръгнах от работа за къщи (около 4 км) не беше заграя на повече от 80 гардуса ,като започнах да паркирам веднага вдигна ( на 100 мисля )на и се включи перката а сутринта си беше студено!!
П.П питам защото на предишната ми кола (мазда 121 1.3 16В)не беше така доста трудно се включваше перката ,а също на маика ми полото(1.3 97г) стрелката си стои на едно място и почти не вдига за да се вклюяи перката :roll:

П.П и може ли накои да кажа колко е нормалната температура за голфа при движение без екстремни ситуаций(1.8 моно )

И аз съм със същия двигател и при мен е така.И аз се притеснявах,но засега няма проблеми.Май по-лошото е ,яко не включва перката.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 78 госта