Инфо за Syncro и задна скорост

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
biostrong
Мнения: 771
Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Инфо за Syncro и задна скорост

Мнениеот biostrong » Чет 27 дек 2007 16:17


разгеле разбрах накрая за какво е тая вакуумна тръба дето отива към дифа и тия 2 кабелчета които също излизат от него - така че ако сте се чудили и вие, заповядайте

So after hours of reading on here, I think I understand the system. When the trans is shifted into reverse, the switch powers the relay to send power to the rear diff. On the rear diff there is a "solinoid" that is vacuum opperated that engages to allow the diff to operate when in reverse. Once shifted out of reverse the soliniod releases. If I unplug the relay, the switch on the trans, or the rear diff wiring, the system should not work, and if it is my problem, it should not appear. The relay part # is 191 957 917. I should be able to find this under the dash.


от тук: http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3429836




Потребителски аватар
veidar
Мнения: 274
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 17:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Инфо за Syncro и задна скорост

Мнениеот veidar » Пет 28 дек 2007 8:43


biostrong написа:разгеле разбрах накрая за какво е тая вакуумна тръба дето отива към дифа и тия 2 кабелчета които също излизат от него - така че ако сте се чудили и вие, заповядайте

So after hours of reading on here, I think I understand the system. When the trans is shifted into reverse, the switch powers the relay to send power to the rear diff. On the rear diff there is a "solinoid" that is vacuum opperated that engages to allow the diff to operate when in reverse. Once shifted out of reverse the soliniod releases. If I unplug the relay, the switch on the trans, or the rear diff wiring, the system should not work, and if it is my problem, it should not appear. The relay part # is 191 957 917. I should be able to find this under the dash.


от тук: http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3429836

Ами случаино да имаш превода.


Потребителски аватар
biostrong
Мнения: 771
Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот biostrong » Пет 28 дек 2007 11:34


Когато включиш на задна скорост, ключът на скоростната кутия включва реле което пуска ток към задния диференциал - на задния диференциял има соленоид който бил вакуумен и тои прави някаква врътка и зацепва виското.

не е много ясно кое как става но поне е ясно за какво са вакумите и кабелите които отиват в дифа и че те трябва да са изправни за да работи синхрото на задна



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 106 госта