1. 1,6 ABU - 75 к.с. Сигурно е превъртан. Това ми го спестете.
2. Засега показанията се четат.
3. Как въобще се сваля таблото?
4. Подлежи ли на ремонт - подобно на електронен часовник?
5. Италянец е. Може би жегата?
6. Ако слагам друго табло - втора употреба - кои са съвместими?
Долния ред чертички на дисплея за пробега липсва - Г3
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Питай Зайо Байо за долния ред.Мене ако питаш, може да не са сложили добре буксата като са го връщали.Или пък са скъсали някой проводник.Как се сваля таблото.Сваляш ъгловото капаче на равнението на врътката за фаровете.Отам се вижда страничната скопичка на ключа за фаровете - натискаш и сваляш и ключа.Отдругата страна на волана, на същото равнение сваляш капачетата.Отдвете страни има по едно винтче.Развиваш ги.Сваляш декоративната пластмаса.После вътре пак има две винтчета на самото табло развиваш ги и таблото е твое.Само гледай да не го почупиш.Аз го свалям без да свалям волана.Малко трудно но става.Ако имаш познат с Г3 можете да си ги размените за да видиш как ще е при него!!!
- zaio_baio
- Мнения: 607
- Регистриран на: Сря 11 май 2005 15:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Дисплея контактува на платката с едни проводящи гуми. Вадиш таблото развиваш болтовете отзад, изваждаш платката с инструментите - свали ги внимателно и и ти остава платка само с дисплеите - хванати са с винтове развиваш винтовете и черните пластмаски които държат дисплея се махат заедно с него. Купи си един контактен и един почистващ спрей - измии края на гумите който контактува с платката - после почисти контактите на платката къде контактува гумата, накрая ги напръскай и двете с със контактния спрей. После затегни внимателно винтовете - не затягай много силно. Сглобяваш всичко по обратния ред и пробваш. Ако пат ти се губят редове - най вероятно е прекъсната връзката между самия дисплей и контактната гума. Там работата се оправя сложно .... ако е това по-добре е да си потърсиш ново дисплейче.
Успех
ZB
http://autodiags.net-bg.net
Успех
ZB
http://autodiags.net-bg.net
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Благодаря Ви, ще се опитам. По празниците ме няма - на гости съм. Там не знам дали ще може да стане. А и няма нет. Зайо, информацията ти е супер! Все пак, сподели за гумички към дисплей, а? А намиране само на друг дисплей, без да купиш цяло табло? Ако нещо оплескам и накрая пак се засиля към табло трета употреба - от каква 3-ка да търся - какъв ДВГ?
- zaio_baio
- Мнения: 607
- Регистриран на: Сря 11 май 2005 15:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Проводящата гума е залепена към дисплея - принципно е почти неремонто пригодна - ако се окаже това слагай си дисллея в джоба и върви в някой сервиз за ремонт на GSM-и да я погледнат ако може да се въстонови да я мятат. Ако не може - търси табло - може и някое счупено /в смисъл поне дисплея който ти трябва да е здрав/.
ZB
http://autodiags.net-bg.net
ZB
http://autodiags.net-bg.net
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Така, да Ви се похваля... Благодарение на Вас таблото го свалих мн. лесно. О, чудо! Моят познат, от когото купих Голфа не ме е излъгал! Девствени болтове и пепеляк! Километрите са реални. Обаче... До тук с добрите новини. Разглобих таблото почти до дупка, за да открия, че гумички няма. Дисплеят е втъкнат в едни пластинки и после е заляно с твърда, прозрачна смола. Заляно е качествено - дисплей, пластинки и пластмасата наоколо. Пластинките пък са запоени за платката. Ако ги разпоиш (и на двата дисплея), можеш да отделиш платката. Остава бялата пластмаса под часовниците с капсуловани за нея 2 дисплея с пластинките и четирите кръгли уреда (вода, бенз. - малки и км., обороти - големи). Самите уреди могат да се свалят от пластмасата, но не и дисплеите... Ще се кара така, докато още се четат показанията, пък после - друго табло и това е... Все пак - от кои коли (с какви двигатели) таблата са 1 към 1 с моето табло? В смисъл - коефициенти, вярност на показанията и т.н.
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Когато свалях таблото видях, че НЕ Е СВАЛЯНО преди това. А може би има и други начини, които не ги знаем... Както и да е. Смяната на таблото все още търпи отлагане. Лошото е, че моргите на 30-40 км. наоколо не са препълнени с Г3 ABU 1.6. Фирми и хора, които разглобяват в чужбина, от време на време имат табла (на ужасяваща цена), но нямат представа от какъв Голф са. Дори и да знаят си мълчат и казват, че всичките били еднакви... Което със сигурност не е точно така.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 96 госта