Долния ред чертички на дисплея за пробега липсва - Г3

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Долния ред чертички на дисплея за пробега липсва - Г3

Мнениеот kokovanev » Пон 19 сеп 2005 19:57


1. 1,6 ABU - 75 к.с. Сигурно е превъртан. Това ми го спестете.
2. Засега показанията се четат.
3. Как въобще се сваля таблото?
4. Подлежи ли на ремонт - подобно на електронен часовник?
5. Италянец е. Може би жегата?
6. Ако слагам друго табло - втора употреба - кои са съвместими?




Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Пон 19 сеп 2005 20:10


приятелелю трябвати жичкаджия да разбира от платки и в най лошия случай нов дисплей


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Вто 20 сеп 2005 9:23


Питай Зайо Байо за долния ред.Мене ако питаш, може да не са сложили добре буксата като са го връщали.Или пък са скъсали някой проводник.Как се сваля таблото.Сваляш ъгловото капаче на равнението на врътката за фаровете.Отам се вижда страничната скопичка на ключа за фаровете - натискаш и сваляш и ключа.Отдругата страна на волана, на същото равнение сваляш капачетата.Отдвете страни има по едно винтче.Развиваш ги.Сваляш декоративната пластмаса.После вътре пак има две винтчета на самото табло развиваш ги и таблото е твое.Само гледай да не го почупиш.Аз го свалям без да свалям волана.Малко трудно но става.Ако имаш познат с Г3 можете да си ги размените за да видиш как ще е при него!!!


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Вто 20 сеп 2005 9:23


мисля,че като е сваляно таблото после при монтажа дисплея от течни кристали е стегнат не както трябва и нещо го притиска.
предположение само :?
за свалянето на таблото виж в раздел "направи си сам".


Потребителски аватар
zaio_baio
Мнения: 607
Регистриран на: Сря 11 май 2005 15:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот zaio_baio » Вто 20 сеп 2005 9:42


Дисплея контактува на платката с едни проводящи гуми. Вадиш таблото развиваш болтовете отзад, изваждаш платката с инструментите - свали ги внимателно и и ти остава платка само с дисплеите - хванати са с винтове развиваш винтовете и черните пластмаски които държат дисплея се махат заедно с него. Купи си един контактен и един почистващ спрей - измии края на гумите който контактува с платката - после почисти контактите на платката къде контактува гумата, накрая ги напръскай и двете с със контактния спрей. После затегни внимателно винтовете - не затягай много силно. Сглобяваш всичко по обратния ред и пробваш. Ако пат ти се губят редове - най вероятно е прекъсната връзката между самия дисплей и контактната гума. Там работата се оправя сложно .... ако е това по-добре е да си потърсиш ново дисплейче.

Успех
ZB
http://autodiags.net-bg.net


Потребителски аватар
asskoGTI
Мнения: 778
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот asskoGTI » Вто 20 сеп 2005 9:47


зайо байо!!!!!! bowdown


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Вто 20 сеп 2005 16:44


Благодаря Ви, ще се опитам. По празниците ме няма - на гости съм. Там не знам дали ще може да стане. А и няма нет. Зайо, информацията ти е супер! Все пак, сподели за гумички към дисплей, а? А намиране само на друг дисплей, без да купиш цяло табло? Ако нещо оплескам и накрая пак се засиля към табло трета употреба - от каква 3-ка да търся - какъв ДВГ?


Потребителски аватар
zaio_baio
Мнения: 607
Регистриран на: Сря 11 май 2005 15:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот zaio_baio » Сря 21 сеп 2005 10:27


Проводящата гума е залепена към дисплея - принципно е почти неремонто пригодна - ако се окаже това слагай си дисллея в джоба и върви в някой сервиз за ремонт на GSM-и да я погледнат ако може да се въстонови да я мятат. Ако не може - търси табло - може и някое счупено /в смисъл поне дисплея който ти трябва да е здрав/.

ZB
http://autodiags.net-bg.net


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Чет 29 сеп 2005 14:11


Така, да Ви се похваля... Благодарение на Вас таблото го свалих мн. лесно. О, чудо! Моят познат, от когото купих Голфа не ме е излъгал! Девствени болтове и пепеляк! Километрите са реални. Обаче... До тук с добрите новини. Разглобих таблото почти до дупка, за да открия, че гумички няма. Дисплеят е втъкнат в едни пластинки и после е заляно с твърда, прозрачна смола. Заляно е качествено - дисплей, пластинки и пластмасата наоколо. Пластинките пък са запоени за платката. Ако ги разпоиш (и на двата дисплея), можеш да отделиш платката. Остава бялата пластмаса под часовниците с капсуловани за нея 2 дисплея с пластинките и четирите кръгли уреда (вода, бенз. - малки и км., обороти - големи). Самите уреди могат да се свалят от пластмасата, но не и дисплеите... Ще се кара така, докато още се четат показанията, пък после - друго табло и това е... Все пак - от кои коли (с какви двигатели) таблата са 1 към 1 с моето табло? В смисъл - коефициенти, вярност на показанията и т.н.


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Чет 29 сеп 2005 15:56


Ами каква ти е колата такава ще търсиш.По моргите ще намериш!!!Що се отнася за реалните километри не бъди толкоз сигурен.То не е необходимо да разглобиш цялото табло за да намалиш километрите.Някои неща стават и през буксите :) :) :) :) :evil: :evil:


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Чет 29 сеп 2005 21:20


Когато свалях таблото видях, че НЕ Е СВАЛЯНО преди това. А може би има и други начини, които не ги знаем... Както и да е. Смяната на таблото все още търпи отлагане. Лошото е, че моргите на 30-40 км. наоколо не са препълнени с Г3 ABU 1.6. Фирми и хора, които разглобяват в чужбина, от време на време имат табла (на ужасяваща цена), но нямат представа от какъв Голф са. Дори и да знаят си мълчат и казват, че всичките били еднакви... Което със сигурност не е точно така.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 96 госта