...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Iezekil » Сря 07 мар 2012 15:47


и аз се омотах,на 2Е не съм барал делкото но на моя го правя шантаво.Би трябвало да се даде 2 градуса предварение още,за газта или да се прови по усет на самата кола...тряа да каже някой дето е барал.




Ombre1
Мнения: 187
Регистриран на: Нед 20 май 2007 14:23
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Петрич

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Ombre1 » Сря 07 мар 2012 18:25


Ха дано каже някой :).А иначе имам новини,колата ми върви по добре с изключена букса на ламбда-та maikomila .Обаче гледам има кабел от нея към газовата уредба и колата като мина на ГАЗ пак гасне,но на бензин стрела и даже го няма прекъсването при ниски обороти.Май е заминала тая ламбда а?!?


Потребителски аватар
basata-user
Мнения: 1036
Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
Автомобил: pasat b5
Двигател: 1.8T AEB
Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
Контакти:

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот basata-user » Сря 07 мар 2012 19:23


Iezekil написа:и аз се омотах,на 2Е не съм барал делкото но на моя го правя шантаво.Би трябвало да се даде 2 градуса предварение още,за газта или да се прови по усет на самата кола...тряа да каже някой дето е барал.

най добре е да се направи центровка с ваг-ком като се изключи автоматичната корекция на делкото и да се направи с струбоскоп :) предварениято на 2е за гас трябва да е 8 градуса :)


Ombre1
Мнения: 187
Регистриран на: Нед 20 май 2007 14:23
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Петрич

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Ombre1 » Сря 07 мар 2012 19:41


basata-user написа:
Iezekil написа:и аз се омотах,на 2Е не съм барал делкото но на моя го правя шантаво.Би трябвало да се даде 2 градуса предварение още,за газта или да се прови по усет на самата кола...тряа да каже някой дето е барал.

най добре е да се направи центровка с ваг-ком като се изключи автоматичната корекция на делкото и да се направи с струбоскоп :) предварениято на 2е за гас трябва да е 8 градуса :)


Колега гледам си от сандански,имаш ли представа къде може да стане това в нашия регион :) и евентуално цена?


Потребителски аватар
basata-user
Мнения: 1036
Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
Автомобил: pasat b5
Двигател: 1.8T AEB
Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
Контакти:

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот basata-user » Сря 07 мар 2012 20:16


Ombre1 написа:
basata-user написа:
Iezekil написа:и аз се омотах,на 2Е не съм барал делкото но на моя го правя шантаво.Би трябвало да се даде 2 градуса предварение още,за газта или да се прови по усет на самата кола...тряа да каже някой дето е барал.

най добре е да се направи центровка с ваг-ком като се изключи автоматичната корекция на делкото и да се направи с струбоскоп :) предварениято на 2е за гас трябва да е 8 градуса :)


Колега гледам си от сандански,имаш ли представа къде може да стане това в нашия регион :) и евентуално цена?

в Сандански няма къде да стане аз утре ще идвам в Петрич при Камбера тои има ваг-ком и струбоскоп за да направим на моето 2е центровка :wink: ако му нямаш номера пиши на ЛС да ти го дам


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Iezekil » Сря 07 мар 2012 22:02


Ombre1 написа:Ха дано каже някой :).А иначе имам новини,колата ми върви по добре с изключена букса на ламбда-та maikomila .Обаче гледам има кабел от нея към газовата уредба и колата като мина на ГАЗ пак гасне,но на бензин стрела и даже го няма прекъсването при ниски обороти.Май е заминала тая ламбда а?!?


май е така,но понеже е цифра направи и няколко замервания преди да я набедиш.Значи ти си със стъпков мотор на газта,така ли?Ако е така и гасне,значи наистина е ламбдата,или и се е прекъснал кабела


Ombre1
Мнения: 187
Регистриран на: Нед 20 май 2007 14:23
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Петрич

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Ombre1 » Сря 07 мар 2012 23:28


Iezekil написа:
Ombre1 написа:Ха дано каже някой :).А иначе имам новини,колата ми върви по добре с изключена букса на ламбда-та maikomila .Обаче гледам има кабел от нея към газовата уредба и колата като мина на ГАЗ пак гасне,но на бензин стрела и даже го няма прекъсването при ниски обороти.Май е заминала тая ламбда а?!?


май е така,но понеже е цифра направи и няколко замервания преди да я набедиш.Значи ти си със стъпков мотор на газта,така ли?Ако е така и гасне,значи наистина е ламбдата,или и се е прекъснал кабела


Със стъпков мотор съм цъка ли цъка :).Кабелите ги гледах всичките читави са си,искаше ми се да има 5-6 скъсани да ги свържа и всичко да свърши ама уви не е така :D.Иначе тая http://drive.bg/product_info.php?cPath=10354&products_id=857923&ModelId=1887&osCsid=28210c14d4ce699359ed6213c31fba14 мисля че е на добра цена и ставала за 2Е :)


Потребителски аватар
basata-user
Мнения: 1036
Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
Автомобил: pasat b5
Двигател: 1.8T AEB
Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
Контакти:

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот basata-user » Сря 07 мар 2012 23:38


колега защо не и направиш диагностика ако е сондата ще покаже :)


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Iezekil » Сря 07 мар 2012 23:45


да,иди при Камбера,може и да открие нещо дуго.А аз не бх взел универсална,все пак си има за 2Е и евтини варианти.Другия вариант карай без нея,да ти настроят газовото на ново


Ombre1
Мнения: 187
Регистриран на: Нед 20 май 2007 14:23
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Петрич

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Ombre1 » Чет 08 мар 2012 0:15


Хората са го написали http://www.bosch.bg/bg/products/car_equip/downloads/lpg_cng_components.pdf.Малко доста полезна информация :).Други евтини варианти?Дай нещо линк ала бала :).А за диагностика съм писал че съм бил 1001 пъти :D и нищо,изчистват ти грещките тинтири минтири казват ти че има някакъв проблем ама не показвало на ваг ком-а и айде 20лв мерси чао довиждане,ама при Камбера не съм бил :).Та тая центровка задължителна ли е?!?Няма ли после да има проблем на бензин като се кара?!?


Потребителски аватар
basata-user
Мнения: 1036
Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
Автомобил: pasat b5
Двигател: 1.8T AEB
Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
Контакти:

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот basata-user » Чет 08 мар 2012 0:36


Ombre1 написа:Хората са го написали http://www.bosch.bg/bg/products/car_equip/downloads/lpg_cng_components.pdf.Малко доста полезна информация :).Други евтини варианти?Дай нещо линк ала бала :).А за диагностика съм писал че съм бил 1001 пъти :D и нищо,изчистват ти грещките тинтири минтири казват ти че има някакъв проблем ама не показвало на ваг ком-а и айде 20лв мерси чао довиждане,ама при Камбера не съм бил :).Та тая центровка задължителна ли е?!?Няма ли после да има проблем на бензин като се кара?!?

утре ще я преслушаме ще видим какво ще покаже на ваг-кома ще сложим моя дебитомер и ще разберем от какво е :wink: центровката също е много важна за добрата работа на мотора


Ombre1
Мнения: 187
Регистриран на: Нед 20 май 2007 14:23
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Петрич

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Ombre1 » Чет 08 мар 2012 0:41


Ааа не,дебитомера е най-добре работещата част и най-новата(плочката де) :).Дано ги изчистим утре проблемите че вечеее до гуша ми дойде.


Потребителски аватар
basata-user
Мнения: 1036
Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
Автомобил: pasat b5
Двигател: 1.8T AEB
Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
Контакти:

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот basata-user » Чет 08 мар 2012 0:42


Ombre1 написа:Ааа не,дебитомера е най-добре работещата част и най-новата(плочката де) :).Дано ги изчистим утре проблемите че вечеее до гуша ми дойде.

моята имаше такива симптоми когато предварението беше 28 градуса и дебитомера не беше читав :)


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19717
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот radotom » Чет 08 мар 2012 9:16


Ombre1 написа:...колата ми върви по добре с изключена букса на ламбда-та maikomila .Обаче гледам има кабел от нея към газовата уредба и колата като мина на ГАЗ пак гасне,но на бензин стрела и даже го няма прекъсването при ниски обороти.Май е заминала тая ламбда а?!?

Омбре, предполагам, че там, дето влиза кабела на ламбдата ти седи ламбда-емулатор.
Това е една дивотия, която си генерира напрежение от 0 до 1V и лъже компа, че идва нещо си от ламбдата. Но е най-обикновено генераторче на напрежение - нищо общо няма с реалните показатели.
Има и реленце - като минеш на бензин реленцето щраква и си свързва контролера към истинската ламбда-сонда.
basata-user написа:... предварениято на 2е за гас трябва да е 8 градуса :)

Море, повечко ще трябва да е, чини ми се на мен :lol:
Аз в момента си шпоркам на 9* предварение (нямам газ) и направо за моите разбирания съм си на 'фабрични' настройки mhihi mhihi
Карал съм дълго време и на 12*, но много бързо мре при високи обороти тогава :? (Иначе на ниски е изтребител! 8) )


Ombre1
Мнения: 187
Регистриран на: Нед 20 май 2007 14:23
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Петрич

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Ombre1 » Чет 08 мар 2012 9:50


Въййй стана тя една :D.ДОбре де фабричните настройки къде са избягали?!?Разцентрова ли се колата с времето?!?Какво налага тая центровка?А иначе при ГИ не трябва ли пак да взима точна информация от ламбдата,а са слагали емулатор(доколкото разбирам за да лъже комповете)?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 115 госта