Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19310
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот stefan4o » Съб 19 ное 2011 11:25


R32Dream написа:Преди пак правише толкова само че бях извадил вакуума на гейта и след 3000 оборота влизаше в авариен режим.Днеска я прегледах да не е спукано някоя вакуумче от по горе споменатите ама всичко си е ОК :wink:

Колега, имам кабел и софт, закупени от Ебай. Даже не съм ги сефтосал още, ако искаш да ти услужа с тях за 1-2 дни да си направиш тестовете. Пари няма да ти искам за тая услуга :beer




Потребителски аватар
pechatara
Мнения: 85
Регистриран на: Нед 24 дек 2006 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот pechatara » Съб 19 ное 2011 14:48


И така колеги още с откачането на генерацията от турбото се видя проблема на моя голф топлата част е толкова сцепена че не ми се вярваше защото имам една друга турбина в нас която е сцепена ама в сравнение с моита направо си е добре.Главно моята е сцепена около клапата на геита направо е цъфнала,и сега нещата отиват на нова турбина.Дано сам бил полезен с нещо на колегата.Понеже незнам кога ще имам финансова вазможност да сменя турбото незнам кога ще мога да кажа какъв е разултата със здрава.ПОЗДРАВИ


Потребителски аватар
R32Dream
Мнения: 134
Регистриран на: Вто 08 юни 2010 21:14
Автомобил: VW Golf Mk4
Двигател: AUQ 2003
Местоположение: Stara Zagora

Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот R32Dream » Нед 20 ное 2011 12:34


Стефанчо ако днес дойдеш на бероето може да измислим нещо :wink: .Pechatara те тез турбинки по принцип все там се пукат :?,лощото е че нямам терен(гараж) където да мога да я пръсна :banghead:


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19310
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот stefan4o » Нед 20 ное 2011 14:21


Много ми се искаше да дойда и щях. Стига да не бях на работа :wink:


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот sk. » Нед 20 ное 2011 18:25


А от къде сложи чипа? Те че се пукат, пукат се, ама ако смесите не са наред се пукат доста по-бързо.., аз така свалих IHI-то.
Настроена беше за 1.4 бара, аз я пуснах на 1.8-1.9 и на следващия ден нямаше топла част :lol:


Потребителски аватар
R32Dream
Мнения: 134
Регистриран на: Вто 08 юни 2010 21:14
Автомобил: VW Golf Mk4
Двигател: AUQ 2003
Местоположение: Stara Zagora

Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот R32Dream » Нед 20 ное 2011 19:11


колата няма чип и по нищо е показва да има.Тая вечер колегата paco ще качи логове на колата за да стене малко по ясно какво и има :?


Потребителски аватар
Supawiza
Мнения: 996
Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот Supawiza » Нед 20 ное 2011 19:45


Прави ми впечатление,че Н75 тръгва да разтоварва на 0,7 и после държи налягането на 0,6 преди да влезе в авариен за ниско налягане.
Имам сериозни съмнения в МАП сензора,че подава грешни сигнали но ако има някой който повече разбира да погледне логовете.
Може и още да направим само кажете на кои канали?

П.П
Имам няколко въпроса.
1.Еднакви ли са МАП-а на 150 и 180 коня и иска ли обучение като се сложи нов?
2.Според мен може да се оправи направо с ремап ако проблема е електронен а не механичен но дали е така?
3.На какво налягане трябва да работи този AUQ мотор?
Поздрави


V@lDo
Мнения: 258
Регистриран на: Вто 04 окт 2011 19:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Stz

Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот V@lDo » Нед 20 ное 2011 20:15


Ей тва му е графиката на искано и реално налягане. От мен толкова :P
Изображение


Потребителски аватар
R32Dream
Мнения: 134
Регистриран на: Вто 08 юни 2010 21:14
Автомобил: VW Golf Mk4
Двигател: AUQ 2003
Местоположение: Stara Zagora

Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот R32Dream » Нед 20 ное 2011 20:32


Това е заралийските ми колеги...ако има някой по-компетентен по темата нека сподели :)

П.С.Владко все си мисля че синята крива трябва да бие малко по нагоре.Пик-а трябва да е 0.9 и холд 0.8 бар ;)


Потребителски аватар
pechatara
Мнения: 85
Регистриран на: Нед 24 дек 2006 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот pechatara » Нед 20 ное 2011 21:58


.Pechatara те тез турбинки по принцип все там се пукат :?,лощото е че нямам терен(гараж) където да мога да я пръсна :banghead:


да кофти е като си зависим но съм 90% сигурен че имаш същия проблем за съжаление


V@lDo
Мнения: 258
Регистриран на: Вто 04 окт 2011 19:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Stz

Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот V@lDo » Нед 20 ное 2011 22:28


R32Dream написа:Това е заралийските ми колеги...ако има някой по-компетентен по темата нека сподели :)

П.С.Владко все си мисля че синята крива трябва да бие малко по нагоре.Пик-а трябва да е 0.9 и холд 0.8 бар ;)

Ти хубаво си го мислиш ама компа ти тва показва, иска 0.6 все едно е постоянно в някъв авараиен режим, нямам си идея. При мен като бях забравил да закача датчика за температурата на смукателния колектор точно така правеше от 0.9 на 0.6. Но едва ли има нещо общо :idea:


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот sk. » Пон 21 ное 2011 1:25


Да не са ти сложили софтуер или цял компютър от 150кс? Според мен може да се тества с готов софтуер (чип за 180кс) и ако не да се върнат фабричните настройки. Трябва обаче да се разпояват и запояват чиповете..


Потребителски аватар
R32Dream
Мнения: 134
Регистриран на: Вто 08 юни 2010 21:14
Автомобил: VW Golf Mk4
Двигател: AUQ 2003
Местоположение: Stara Zagora

Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот R32Dream » Пон 21 ное 2011 2:14


Е то ако е така значи това налягане което го прави си е в нормите и тази грешка http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 297/004759 не би трябвало да я има...или се бъркам някаде :?:


П.С.Между другото незнам дали е само при мен така ама часовника на сайта(хоста) е с 1 час напред(или аз карам по старото време още :mrgreen: )


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 21 ное 2011 10:37


Аварийния режим е 5% работа на Н75 при което турбото не прави повече от 0,3(освен ако няма друг авариен режим за който не знам).Тва на лога си е нромална работа и колата си иска 0,6 холд.Ти сигурен ли си че твоя е 180 коня версията - по софта си е стандартен 150 коньов и турбото си върти ОК.Началното забавяне на качването на налягане ме навежда на мисълта ,че някъде ти тече налягане и псоле компресора компенсира на база данните от МАП-а ,ама нямам база за сравнение щото моя няма МАП :( (ако има някой друг колега да си пусне лога може да сравним).Хубаво беше да присъства и графиката на Н75 да го видим и той в какъв режим бачка.


V@lDo
Мнения: 258
Регистриран на: Вто 04 окт 2011 19:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Stz

Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот V@lDo » Пон 21 ное 2011 12:22


114 канал последната колона е н75, пак казвам може и от тая грешка да прави сервизен режим както при мен



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 80 госта