...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19717
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот radotom » Чет 08 мар 2012 13:41


Ombre1 написа:А иначе при ГИ не трябва ли пак да взима точна информация от ламбдата,а са слагали емулатор?

Опссс... :oops:
Пропуснах момента, че газовата ти е инжекционна! :oops:
Значи вероятно не е емулатор.
А центровка не би трябвало да се губи във времето :roll:
По-скоро свещи, кабели, капачка + палец, ама ти това го знаеш.
Другото е профилактика и подмяна (ако трябва) на изпарител и филтри




Ombre1
Мнения: 187
Регистриран на: Нед 20 май 2007 14:23
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Петрич

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Ombre1 » Чет 08 мар 2012 15:18


Ааа колега опита се да ме заблудиш :).Иначе да си призная само кабелите не съм ги менил от изброените от тебе неща и винаги ме е човъркало,ама пусти 100лв за всичките.Тези май ми вършат работа http://drive.bg/product_info.php?cPath=10108_10253&products_id=723858&ModelId=1874?


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Iezekil » Чет 08 мар 2012 15:42


Омбре,и о т50 лв вършат работа,стииа си търсил само от компа бре...да видим днес каква я надробихте,а центровката си е индивидуална за всеки мотор,некви фабрични стойности може да има само във фабриката...


Потребителски аватар
basata-user
Мнения: 1036
Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
Автомобил: pasat b5
Двигател: 1.8T AEB
Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
Контакти:

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот basata-user » Чет 08 мар 2012 17:42


днес ходих при момчето закачихме я на ваг-кома и изписа грешка на Throttle position sensor :| два дена преди това пак ми изписа същата грешка и смених целия дросел с тпс-а добре че си имам цял мотор за части :mrgreen: осетих се бързо че не е от тпс-а и бегом до Сандански да сменявам двигателната инсталация :mrgreen: и чудо няма я вече грешката :) сега колата си върви добре и на гас и на бензин но като я закачихме на ваг-кома и при повишаване на оборотите 2000-4000 градусите на предварение отиваха до 215 :| дали нямам проблем с компа :| на тихи обороти градусите варираха нагоре -надолу


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Iezekil » Чет 08 мар 2012 19:01


още като написа 28 се изкушавах ама сега с тия 200 градуса...то вярно че е динамична величина ама...Омбрето закача ли я и той?


Потребителски аватар
basata-user
Мнения: 1036
Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
Автомобил: pasat b5
Двигател: 1.8T AEB
Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
Контакти:

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот basata-user » Чет 08 мар 2012 19:13


Iezekil написа:още като написа 28 се изкушавах ама сега с тия 200 градуса...то вярно че е динамична величина ама...Омбрето закача ли я и той?

не нея е закачал на него всичко ми идва от газовата:) каза че на бензин всичко му е наред доколкото разбрах днес до като говорихме по тел :)


Ombre1
Мнения: 187
Регистриран на: Нед 20 май 2007 14:23
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Петрич

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Ombre1 » Чет 08 мар 2012 19:15


Щях да ходя с колегата,но реших да звънна първо до моите газаджии.Та обясних им че съм оправил играенето и нестабилните обороти след смяната на дебитомера и момчето каза да отида да я види за донастройка.Трябва да се ходи до София тия дни и ако и този път не стане вече ще ходя на центровки и т.н.Тва е за сега от мене,очаквайте продължение :)

П.С. Възможно ли е кабелите да са проблем?Мачкал съм ги докато работи колата няма промяна в работата :(,все си мисля че щеше да присецне ако имаше проблемен кабел.

Последна промяна от Ombre1 на Чет 08 мар 2012 19:18, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Iezekil » Чет 08 мар 2012 19:16


на ред стана като откачи ламбдата,но за да е сигурен в нея трябваше да я ппровери.Явно предпочита първо да сменя,за по-сигурно..


Ombre1
Мнения: 187
Регистриран на: Нед 20 май 2007 14:23
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Петрич

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Ombre1 » Чет 08 мар 2012 19:19


Iezekil написа:на ред стана като откачи ламбдата,но за да е сигурен в нея трябваше да я ппровери.Явно предпочита първо да сменя,за по-сигурно..


Хехе,нищо не ми се сменяяя в тая криза,просто ми писна от диагностики,напразни.


Потребителски аватар
basata-user
Мнения: 1036
Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
Автомобил: pasat b5
Двигател: 1.8T AEB
Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
Контакти:

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот basata-user » Чет 08 мар 2012 19:21


ако на играещ деботомер са му настроили газовата нормално е да не са я настроили както трябва защото дебитомера регулира стъпковия мотор :| нека отиде да я закачат на гас-анализатор и ще могат да и направят хубав реглаж


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Iezekil » Чет 08 мар 2012 19:43


усещам как ще реши и този проблем по същия начин-ще изключи и стъпковия мотор и пей сърце :D :D


Потребителски аватар
basata-user
Мнения: 1036
Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
Автомобил: pasat b5
Двигател: 1.8T AEB
Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
Контакти:

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот basata-user » Чет 08 мар 2012 20:09


basata-user написа:днес ходих при момчето закачихме я на ваг-кома и изписа грешка на Throttle position sensor :| два дена преди това пак ми изписа същата грешка и смених целия дросел с тпс-а добре че си имам цял мотор за части :mrgreen: осетих се бързо че не е от тпс-а и бегом до Сандански да сменявам двигателната инсталация :mrgreen: и чудо няма я вече грешката :) сега колата си върви добре и на гас и на бензин но като я закачихме на ваг-кома и при повишаване на оборотите 2000-4000 градусите на предварение отиваха до 215 :| дали нямам проблем с компа :| на тихи обороти градусите варираха нагоре -надолу

колеги radotom и Sharky GTI дайте малко мнение какво става с моята каляска за какво мени тия градуси на ваг-кома така :| впръскането на гориво на 2 цилиндър беше 215 на 1 -25 на 3 маи беше 150 и на 4-някъде около 100 :|


Ombre1
Мнения: 187
Регистриран на: Нед 20 май 2007 14:23
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Петрич

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Ombre1 » Пет 09 мар 2012 0:29


Iezekil написа:усещам как ще реши и този проблем по същия начин-ще изключи и стъпковия мотор и пей сърце :D :D


Гасне,иначе бих :)


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Iezekil » Пет 09 мар 2012 8:02


слага се тройник вместо него,въпреки че би трябвало да остава отворен при изключване,но остави това.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19717
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот radotom » Пет 09 мар 2012 10:42


basata-user написа:колеги radotom и Sharky GTI дайте малко мнение...

Лично аз в случая не мога да помогна, защото не ми достигт познания за работа с VAG-COM
Общо взето мога да зачистя някоя грешка, да видя на каква температура работи мотора и... и май друго не мога :oops:
Нямам практика :dontknow:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта